Dat rijdt Bob nog op Friese doorlopers.quote:
Noem eens paar concurrenten... Bergsma is sowieso geen concurrentquote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef danos het volgende:
Zo gaat Kramer ook geen potten breken op de allroundkampioenschappen.
De 10 gaat toch weg bij het allrounden, daar komt de 3000 voor in de plaats geloof ik. Of de 1000.quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef danos het volgende:
Zo gaat Kramer ook geen potten breken op de allroundkampioenschappen.
Langzaamste indoor 10km voor Kramer volgens mij.quote:
De 3000 gelukkig, weg met die ellendige 10 km.quote:Op zondag 2 november 2014 17:15 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
De 10 gaat toch weg bij het allrounden, daar komt de 3000 voor in de plaats geloof ik. Of de 1000.
Leve de massstart.quote:Op zondag 2 november 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
We hebben het definitieve overlijden van de 10km schaatsen meegemaakt.
Historisch moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Vrees het ook.quote:Op zondag 2 november 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
We hebben het definitieve overlijden van de 10km schaatsen meegemaakt.
Historisch moment.
Kramer mag wmb iig nooit meer iets zeggen over hoe mooi de 10 km is en dat die behouden moet blijven.quote:Op zondag 2 november 2014 17:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Hoe episch de 10 ook kan zijn. Op deze manier is het ook niks meer en zal het nooit meer wat worden en wordt het er niet leuker op. Helaas.
Ja en dan 20sec weggeven.quote:Op zondag 2 november 2014 17:22 schreef marcodej het volgende:
Hij liet het dus pas aan het einde een beetje lopen... Ai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |