Dan is dat hun probleem. Er zijn wel meer zaken waar men zich aan stoort. Ik stoor me aan de evangelische omroep, ook maar verbieden dan?quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat andere mensen wel zo kunnen denken ?
Ik durf nu al te voorspellen dat er wat incidentjes zullen zijn, van beide groepen zullen de meer luidruchtige leden hun mening uiten bij die intochten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en door ons "geliefde" Koniingspaar in Japan worden nu ook heel veel mensen herinnerd aan een niet voor te stellen periode.
De hele zwarte piet is al jarenlang ene karikatuur van een karikatuur geworden.
Maar goed, ik vind het onbegrijpelijk, en jij vindt weer iets anders.
Ik hoop alleen dat men zich een beetje kan beheersen bij de sint-inhaaltochten.
Eigenlijk wel maar dat is makkelijker te negeren.quote:Op zondag 2 november 2014 17:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan is dat hun probleem. Er zijn wel meer zaken waar men zich aan stoort. Ik stoor me aan de evangelische omroep, ook maar verbieden dan?
De discussie is allang gekaapt door amoebe en mensen met de geestelijke capaciteiten van een wortel. Aan beiden kanten, trouwens.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik durf nu al te voorspellen dat er wat incidentjes zullen zijn, van beide groepen zullen de meer luidruchtige leden hun mening uiten bij die intochten.
Een zender die elke dag in de lucht is is makkelijker te negeren dan de sporadische ontmoeting met een zwarte piet?quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar dat is makkelijker te negeren.
Grappig om te horen van iemand die zelf "beiden kanten" schrijft.quote:Op zondag 2 november 2014 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De discussie is allang gekaapt door amoebe en mensen met de geestelijke capaciteiten van een wortel. Aan beiden kanten, trouwens.
Grappig om meteen over een autocorrectie te vallen, man man manquote:Op zondag 2 november 2014 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig om te horen van iemand die zelf "beiden kanten" schrijft.
Nja het is een periode lang. Maar mijn vraag was of Bram zich kon voorstellen dat andere mensen dus anders kunnen denken.quote:Op zondag 2 november 2014 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een zender die elke dag in de lucht is is makkelijker te negeren dan de sporadische ontmoeting met een zwarte piet?
Dat verbieden altijd, ugh. Laat elkaar gewoon eens in hun waarde joh. Niet persoonlijk tegen jou gericht verder trouwens.
De hele discussie is natuurlijk gewoon belachelijk. Een aantal jaren terug was het gewoon een leuk feest, daar alle provocaties en politisering zijn allemaal mensen zich aangesproken gaan voelen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar dat is makkelijker te negeren.
Als 'ie een beetje empathisch vermogen heeft wel. Rekening houden met elkaar is niks mis mee, maar dat is vanaf het begin al niet gedaan, dus dit komt niet meer goed.quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het is een periode lang. Maar mijn vraag was of Bram zich kon voorstellen dat andere mensen dus anders kunnen denken.
Volgens mij is deze discussie al jarenlang aan de gang toch ?quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De hele discussie is natuurlijk gewoon belachelijk. Een aantal jaren terug was het gewoon een leuk feest, daar alle provocaties en politisering zijn allemaal mensen zich aangesproken gaan voelen.
Intens triest. In een ander land had die Gario ook geen kans gemaakt om een stuk cultuur zo naar de haaien te laten gaan.
Nou dat is precies mijn punt. Maar ik zie dit idd ook niet meer goed komen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als 'ie een beetje empathisch vermogen heeft wel. Rekening houden met elkaar is niks mis mee, maar dat is vanaf het begin al niet gedaan, dus dit komt niet meer goed.
We proberen al jarenlang aan zeurpieten uit te leggen dat ze het bij het foute eind hebben ja. Vermoeiend wel.quote:Op zondag 2 november 2014 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze discussie al jarenlang aan de gang toch ?
Ja dat vind jij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We proberen al jarenlang aan zeurpieten uit te leggen dat ze het bij het foute eind hebben ja. Vermoeiend wel.
Ja was het idd meer op de achtergrond. Nu kom ik het helaas overal tegen. Maar dat kan natuurlijk ook komen door dat mensen met de jaren hun mening veranderen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In 2011 en daarvoor, was het aanzienlijk gezelliger.
Nee maar in deze discussie denk ik niet dat er een partij is die het fout of goed heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij schept er genoegen in om tegen een muur te praten?
Wat ben jij facking genuanceerd zeg, bah.quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar in deze discussie denk ik niet dat er een partij is die het fout of goed heeft.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ben jij facking genuanceerd zeg, bah.
In de context van deze discussie is het best relevant dat je zelf een tijd lang tussen vooral Surinamers hebt gewoond.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het natuurlijk zo'n anekdote geen steekhoudend argument is.
Geld ook. Geen idee van wie het was maar dit soort fouten zijn wat pijnlijk aangezien geld toch echt iets anders is dan geldt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
En vind in de derde persoon enkelvoud is met dt.
Wees maar gerust mijn kind, dat was getrol.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, als je aan zoveel idioterie bent blootgesteld dan weet je op den duur niet meer of mensen aan het trollen zijn of dit soort dingen echt menen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Laat me lekker man, het is zondag.quote:Op zondag 2 november 2014 17:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geld ook. Geen idee van wie het was maar dit soort fouten zijn wat pijnlijk aangezien geld toch echt iets anders is dan geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |