Iets wat ik best oogluikend wil blijven toestaan mits zwarte piet een feestobject mag blijven zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Parasiteren op de blanke medemens toch ?
Ja inderdaad. Vroeger was het allemaal chillen en zorgen dat ze toch geld kregen en nu de blanken ze niet meer steunen is het huilen geblazen. Of honger. Zelf weten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Parasiteren op de blanke medemens toch ?
Die moet je ook op zijn tijd in de hoek rammen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Als ik zou zeggen dat ik vrouwen sla zou je het ook slikken als zoete koek.
Niks oogluikend, je weet toch wat er jaarlijks aan geld richting onze vrienden zijn gegaan?quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets wat ik best oogluikend wil blijven toestaan mits zwarte piet een feestobject mag blijven zijn.
Ja maar die hebben een prima luilekker-functie voor kapitaalkrachtige bejaarden en relaxblanken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niks oogluikend, je weet toch wat er jaarlijk naar de ABC landen gaat/gegaan is?
Misschien omdat je een gullible dumb motherfucker bent die alles gelooft wat er geschreven staat?quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk, hier komt het echte motief dus weer eens uit de mouw. Waarom verbaast me dit nou niet?
Nou dat is best aardig. Denk dat ze dat nog best een goed idee vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets wat ik best oogluikend wil blijven toestaan mits zwarte piet een feestobject mag blijven zijn.
ik vind dat je nu wel ver gaat maar soms kan het niet anders als ze niet willen luisteren naar de dialoogquote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Apartheiddat waren de tijden. Geen gezeik, iedereen zijn eigen shit.
Dacht ik toch, feitelijk verandert er dan gewoon niks.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat is best aardig. Denk dat ze dat nog best een goed idee vinden.
Tsja, als je aan zoveel idioterie bent blootgesteld dan weet je op den duur niet meer of mensen aan het trollen zijn of dit soort dingen echt menen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien omdat je een gullible dumb motherfucker bent die alles gelooft wat er geschreven staat?
Ik moet lachen maar ergens huil ik een beetje van binnen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een prima luilekker-functie voor kapitaalkrachtige bejaarden en relaxblanken.
Eigenlijk zouden ze ons gewoon dankbaar moeten zijn. Als wij er niet waren geweest hadden ze nog massaal in hutjes gewoond.quote:Op zondag 2 november 2014 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dacht ik toch, feitelijk verandert er dan gewoon niks.
Je kan je beter gewoon aanpassen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, als je aan zoveel idioterie bent blootgesteld dan weet je op den duur niet meer of mensen aan het trollen zijn of dit soort dingen echt menen.
nee dan waren ze kapotgegaan van de honger #watalsquote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze ons gewoon dankbaar moeten zijn. Als wij er niet waren geweest hadden ze nog massaal in hutjes gewoond.
Ook niks mis mee, dat is hun cultuur.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze ons gewoon dankbaar moeten zijn. Als wij er niet waren geweest hadden ze nog massaal in hutjes gewoond.
Ze kunnen toch jagen?quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nee dan waren ze kapotgegaan van de honger #watals
en verzamelen.quote:
en goet renne (voor de woute) maar jage kenne ze ook vooral op blanke oude vrouwtjes en die zyn er niet in de rimoequote:
En nu willen ze ineens ook mooie huizen. onderwijs en gezondheidszorg.quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook niks mis mee, dat is hun cultuur.
Ja dat zit er nou eenmaal in.quote:Op zondag 2 november 2014 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
en verzamelen.
Maar dat doen ze ook, alleen geen besjes meer maar uitkeringen.
Ze blijven dicht bij hun cultuur.quote:Op zondag 2 november 2014 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
en verzamelen.
Maar dat doen ze ook, alleen geen besjes meer maar uitkeringen.
Ik heb het nooit gedacht en ik kwam nochtans uit een volledig blank dorp.quote:Op zondag 2 november 2014 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
En bij gekleurde kindjes in je klas dan?
dacht jij echt: hé een klein zwarte pietje
Kun je je voorstellen dat andere mensen wel zo kunnen denken ?quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedacht en ik kwam nochtans uit een volledig blank dorp.
Tot die tijd kende ik IRL maar 1 allochtoon, een geadopteerd Surinaams meisje.
Wat leuk voor je dat jij nooit dat gedacht hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedacht en ik kwam nochtans uit een volledig blank dorp.
Tot die tijd kende ik IRL maar 1 allochtoon, een geadopteerd Surinaams meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |