Er is ongetwijfeld een verband tussen het celibaat en het misbruik van kinderen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:07 schreef Secret_digger het volgende:
[..]
Zou het misbruik van minderjarigen in de kerk kunnen komen door priesters die stiekem een erectie krijgen en het verborgen moeten houden. Vervolgens zich schamen en de ontstane seksuele lust botvieren op kinderen bij wie ze het geheim zouden kunnen houden.
ik zou hier toch een kleine nuance in aan brengenquote:Op zondag 2 november 2014 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is veel simpeler: gewoon neuken als je daar behoefte toe voelt. Da's gezond.
Ja, wederzijdse instemming, etc, etc, etc.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
ik zou hier toch een kleine nuance in aan brengen
Kijk, katholieken zijn satanisten. Nu komen we ergens.quote:Op zondag 2 november 2014 17:40 schreef Secret_digger het volgende:
Ze geloven natuurlijk wel in Gods koninkrijk wat onzichtbaar is voor onze 5 zintuigen. En daarin ziet god alles denk ik. Misschien doen ze een beroep op het kwade in hunzelf om samen met de duivel de kinderen te misbruiken. Wat het kwade doet blijft natuurlijk wel geheim voor god.
Haha, nee even serieus.quote:Op zondag 2 november 2014 17:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kijk, katholieken zijn satanisten. Nu komen we ergens.
Kindermisbruik is de schuld van de duivel en priesters en andere wat fanatiekere gelovigen zijn nogal gevoelig voor de bemoeienissen van de duivel. Klinkt als typische christenlogica.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Secret_digger het volgende:
[..]
Haha, nee even serieus.
• Van god ga je geen kinderen misbruiken.
• Van het celibaat an sich ga je ook geen kinderen misbruiken.
• Het staat ook niet in de bijbel dat je kinderen moet misbruiken.
• Een priester gaan de opleiding niet volgen met het idee van ooit een kind te grazen te nemen.
Wat mij betreft bewerkt de duivel de priesters zo dat ze dat gaan doen. Openlijk praten over seks kan dat volgens mij tegenhouden.
Het is maar zeer de vraag of je van god wat dan ook gaat doen natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Secret_digger het volgende:
[..]
Haha, nee even serieus.
• Van god ga je geen kinderen misbruiken.
Daar zit wel een direct verband lijkt me. Mensen hebben seksuele behoeftes, ook priesters.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Secret_digger het volgende:
• Van het celibaat an sich ga je ook geen kinderen misbruiken.
Wat er nu precies in de Bijbel staat, sorry dat ik het zeg, lijkt me an sich ook niet heel interessant. We stenigen onze kinderen ook niet buiten de stadsmuren, hoewel dat wel in de Bijbel staat.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Secret_digger het volgende:
• Het staat ook niet in de bijbel dat je kinderen moet misbruiken.
• Een priester gaan de opleiding niet volgen met het idee van ooit een kind te grazen te nemen.
Erover praten gaat die seksuele behoeftes echt nooit bevredigen. Gewoon het celibaat afschaffen lijkt me een veel effectievere oplossing.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Secret_digger het volgende:
Wat mij betreft bewerkt de duivel de priesters zo dat ze dat gaan doen. Openlijk praten over seks kan dat volgens mij tegenhouden.
Ik heb ook aan het celibaat afschaffen gedacht. dus jullie algemeen geldende mening is dus dat de oorzaak het celibaat is. Afschaffen zou natuurlijk mooi zijn als dat de oorzaak is. Maar dat gaat natuurlijk de komende tijd nog lang niet gebeuren. Daarom is over seks praten een goede tussenoplossing. Dan komt afschaffing van het celibaat vanzelfquote:Op zondag 2 november 2014 17:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is maar zeer de vraag of je van god wat dan ook gaat doen natuurlijk.
[..]
Daar zit wel een direct verband lijkt me. Mensen hebben seksuele behoeftes, ook priesters.
[..]
Wat er nu precies in de Bijbel staat, sorry dat ik het zeg, lijkt me an sich ook niet heel interessant. We stenigen onze kinderen ook niet buiten de stadsmuren, hoewel dat wel in de Bijbel staat.
Dat een priester niet begint aan een opleiding met het idee om kinderen te gaan misbruiken neem ik zo aan.
[..]
Erover praten gaat die seksuele behoeftes echt nooit bevredigen. Gewoon het celibaat afschaffen lijkt me een veel effectievere oplossing.
Mwoah... Als ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik best eens een keertje een nacht keihard met een katholieke maagd aan de slag willen gaan. Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zondag 2 november 2014 18:05 schreef Secret_digger het volgende:
Verder ik ben zo een rare Christen die denkt dat je veel opgewondener wordt van een hoer als van een katholieke maagd. Dus ik neuk liever niet direct als ik geil word, want ik wil geen hoer.
Dat is toch niet leuk voor die maagd die dan met je wil trouwen. Nee keihard aan de slag moet je met een hoertje.quote:Op zondag 2 november 2014 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah... Als ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik best eens een keertje een nacht keihard met een katholieke maagd aan de slag willen gaan. Stille wateren hebben diepe gronden.
Wat bekennen ze nou nooit.quote:Op zondag 2 november 2014 18:17 schreef Molurus het volgende:
Ik realiseer me dat dit een serieus topic is, maar dit is te toepasselijk om niet te plaatsen:
Welnee man. Ook vrouwen hebben seksuele verlangens hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 18:16 schreef Secret_digger het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk voor die maagd die dan met je wil trouwen. Nee keihard aan de slag moet je met een hoertje.
Ja maar niet met jou.quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welnee man. Ook vrouwen hebben seksuele verlangens hoor.
Nou kom op zeg, jij begon met je opmerking van even een maagd rausen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik ben al getrouwd.
Maar vanwaar die plotselinge sneer, christenkind?
Niks rausen. Seks zonder wederzijdse interesse lijkt me helemaal niks.quote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef Secret_digger het volgende:
[..]
Nou kom op zeg, jij begon met je opmerking van even een maagd rausen.
Dat is waar. Vind ik ook niets.quote:Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niks rausen. Seks zonder wederzijdse interesse lijkt me helemaal niks.
Dit topic neemt echt bizarre wendingen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:26 schreef Secret_digger het volgende:
[..]
Dat is waar. Vind ik ook niets.
Dus denkt jij ook dat priesterlijke maagden met een stukje been (bij wijze van spreken) te verleiden zijn en vervolgens chantabel zijn. Om bijvoorbeeld homoacceptatie af te dwingen?
Inderdaad het word nu wel heel vaag. Back on topic maar weer.quote:Op zondag 2 november 2014 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dit topic neemt echt bizarre wendingen.
Nee, ik heb niet de illusie dat ik de katholieke kerk kan hervormen door seks te hebben met katholieke maagden.
O ja. Weet je wat je even moet doen? Rondvragen bij allerlei soorten christenen. Dat heeft meer zin dan dit.quote:Op zondag 2 november 2014 18:29 schreef Secret_digger het volgende:
[..]
Inderdaad het word nu wel heel vaag. Back on topic maar weer.
Zoals gezegd, seks moet je niet over praten. Seks moet je doen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:30 schreef Secret_digger het volgende:
Ach ik ben ook wel weer uitgepraat over seks en de bijbel.
Als je aan een maagd denkt natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals gezegd, seks moet je niet over praten. Seks moet je doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |