SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
Clubs is gewoon helemaal verkankerd door park the bus.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Seasons ook. Kom in Div 8 alleen maar Park the Bus tegenquote:Op zondag 2 november 2014 02:22 schreef Ozz-03 het volgende:
Clubs is gewoon helemaal verkankerd door park the bus.![]()
Met wat?quote:Op zondag 2 november 2014 02:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jullie Zijn Gewoon Slecht. Ik speel namelijk al in divisie 6.![]()
Je lijkt me wel zo'n sukkel die dat speelt ja. Bedoelde eigenlijk Clubs of H2H seasons, aangezien we het daarover hadden.quote:![]()
Gewoon nee. Jij lijkt me daarentegen wel zo'n sukkel die het heeft over clubs en/of H2H in het FUT topic.quote:Op zondag 2 november 2014 02:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je lijkt me wel zo'n sukkel die dat speelt ja. Bedoelde eigenlijk Clubs of H2H seasons, aangezien we het daarover hadden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou niet terugkrabbelen he. Uberhaupt kunnen we dit topic beteren omdopen naar de "Kankeren op EA: SC".quote:Op zondag 2 november 2014 02:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon nee. Jij lijkt me daarentegen wel zo'n sukkel die het heeft over clubs en/of H2H in het FUT topic.![]()
jeuj, gewonnen finale en weer die bug dat de bal op het veld blijft liggen, spelers een beetje rond kijken en je niet verder kan. Echt bij de helft van de gespeelde finales en EA doet er niks aan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat doe jij hier nou zo laat?quote:Op zondag 2 november 2014 02:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon nee. Jij lijkt me daarentegen wel zo'n sukkel die het heeft over clubs en/of H2H in het FUT topic.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh en ga niet naar Ouija, wat een achterlijk domme film zeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Over sukkels gesproken, sinds ik een PS4 heb ben ik veel meer op de PS3 gaan spelen dan de maanden hiervoor. Zojuist Deadpool (6e game in een maand ofzo) uitgespeeld, deze games moet ik nog:
En daar komen dan nog AC Rogue en GTA5 (tenzij ik die toch op de PS4 haal, maar denk het niet) bij.
edit. o ja Prototype ooit mee begonnen en vond ik maar een kutspel, dus die laat ik waarschijnlijk voor wat het is![]()
![]()
Hehe, samequote:Op zondag 2 november 2014 02:43 schreef DutchSL het volgende:
Over sukkels gesproken, sinds ik een PS4 heb ben ik veel meer op de PS3 gaan spelen dan de maanden hiervoor.Ben FIFA wel weer zat.
Hoe tof is die Bioshock? Heb m destijds gedownload bij Plus, maar weer verwijderd
[ Bericht 12% gewijzigd door Zhano op 02-11-2014 03:20:31 ]![]()
Gewoon thuiskomen van een avondje stappenquote:Op zondag 2 november 2014 02:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wakker geworden omdat zn zwager luidruchtig zn zus aan het ballen is.
Btw: dat is niet mijn zus, maar schoonzus.
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 02-11-2014 09:10:32 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
je mag blij zijn dat je nog cups kan spelen. Mijn gold cup is al weken bugged.quote:Op zondag 2 november 2014 02:39 schreef Tim86 het volgende:
jeuj, gewonnen finale en weer die bug dat de bal op het veld blijft liggen, spelers een beetje rond kijken en je niet verder kan. Echt bij de helft van de gespeelde finales en EA doet er niks aan![]()
nog maar 11 dagen volhouden jongens dan komt AC![]()
kan fifa de kast in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja volhouden poepoequote:Op zondag 2 november 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
nog maar 11 dagen volhouden jongens dan komt AC![]()
kan fifa de kast in.![]()
Morgen codac heb je na 20 uur ook wel weer gezien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil hem wel, maar eigenlijk geen tijd voor komende tijd. Denk dat ik hem maar voor Kerst vraagquote:Op zondag 2 november 2014 10:18 schreef over_hedge het volgende:
Morgen codac heb je na 20 uur ook wel weer gezien
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik verloor de finale na strafschoppen, maar had er een goed gevoel over dat ik het TOTT zou worden. Afijn, ik zal het nooit weten, en kreeg een bericht dat als ik het vaker deed mijn DNF nog verder naar beneden zal gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 09:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je nog cups kan spelen. Mijn gold cup is al weken bugged.
Desalniettemin ben ik zeer tevreden over het spitsenduo Sturridge - Wellbeck. Die Sturridge is echt angstaanjagend goed
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Heb je coins voor balo? Dat duo is echt ongelofelijk goedquote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik verloor de finale na strafschoppen, maar had er een goed gevoel over dat ik het TOTT zou worden. Afijn, ik zal het nooit weten, en kreeg een bericht dat als ik het vaker deed mijn DNF nog verder naar beneden zal gaan.
Desalniettemin ben ik zeer tevreden over het spitsenduo Sturridge - Wellbeck. Die Sturridge is echt angstaanjagend goed![]()
![]()
Nou, ik vind Welbeck ook heel erg goed eigenlijk, 9 wedstrijden: 9 goals / 6 assist. Sturridge in evenveel wedstrijden 13 goals en 7 assistsquote:Op zondag 2 november 2014 10:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je coins voor balo? Dat duo is echt ongelofelijk goed
Maar diep van binnen lach ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |