Hij ging eraan in San Marino , maar weet niet welke bochtquote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Tassendief het volgende:
In welke bocht was het fatale ongeluk van Ayrton Senna?
flauwe bochtquote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Tassendief het volgende:
Ah, fuckerdefuck. Dat was op het circuit van San Marino waar een dag eerder Ratzenberger verongelukte. En om hem te eren had Senna een Oostenrijkse vlag in de auto. Ik zou gokken Tamburello maar zeker weten doe ik het niet. Het was overigens op mijn Verjaardag. 1 Mei.quote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Tassendief het volgende:
Estoril? Helemaal niet.quote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Estoril inderdaad maar welke bocht ?
Tamburello IS GOED.quote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, fuckerdefuck. Dat was op het circuit van San Marino waar een dag eerder Ratzenberger verongelukte. En om hem te eren had Senna een Oostenrijkse vlag in de auto. Ik zou gokken Tamburello maar zeker weten doe ik het niet. Het was overigens op mijn Verjaardag. 1 Mei.
13 oktober 1965quote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef RingBewoner het volgende:
De vraag en we doen een makkelijke:
Op welke datum werd Pim Fortyn vermoord?
6 mei 2002quote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef RingBewoner het volgende:
De vraag en we doen een makkelijke:
Op welke datum werd Pim Fortyn vermoord?
Eh ja.quote:Op zondag 2 november 2014 02:04 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ja duhh weten jullie dat zonder google
Ze cheaten manquote:Op zondag 2 november 2014 02:04 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ja duhh weten jullie dat zonder google
Xavi.quote:Op zondag 2 november 2014 02:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Welke voetballer maakte voor 2 landen 1 of meerdere goals ?
Pim wel ja. Beetje algemene kennis he.quote:
Puyol, voor Spanje en Catalonië.quote:Op zondag 2 november 2014 02:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Januzaj?quote:Op zondag 2 november 2014 02:05 schreef PowerLoungen het volgende:
neequote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Puyol, voor Spanje en Catalonië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |