Dan mag powerloungen wat moois bedenken!quote:Op zondag 2 november 2014 01:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Wat bedoel je met grootst leven? Welk het meest op stap gaat?quote:Op zondag 2 november 2014 01:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Welk dier is het grootst levende knaagdiersoort?
qua afmetingenquote:Op zondag 2 november 2014 01:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met grootst leven? Welk het meest op stap gaat?
Oh, puntje van mijn tong. Het is in ieder geval een bruin beest en leeft dacht ik in Australië of Nieuw-Zeeland.quote:Op zondag 2 november 2014 01:15 schreef PowerLoungen het volgende:
de bever?quote:Op zondag 2 november 2014 01:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Oh snap, kan er niet opkomen.quote:Op zondag 2 november 2014 01:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens mij stond toen Griekenland als totale verassing in de finale, ik dacht tegen Spanje en volgens mij won Griekenland.quote:
Nee.quote:Op zondag 2 november 2014 01:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgens mij stond toen Griekenland als totale verassing in de finale, ik dacht tegen Spanje en volgens mij won Griekenland.
Dat is makkelijker kijken.quote:Op zondag 2 november 2014 01:26 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ok komt ie,
Waarom heeft het oog van de planeet Jupiter een pupil gekregen?
De kern van de storm?quote:Op zondag 2 november 2014 01:26 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ok komt ie,
Waarom heeft het oog van de planeet Jupiter een pupil gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |