Je mag wel kritisch zijn hoor, Guardado is geen Marokkaan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Speelde weer ouderwets goed de laatste 2 weken,ruimde veel op en zijn passing was weer goed..
Hij valt minder op omdat Propper steeds beter word.
klote dat ie nu net geblesseerd raakt.

Misschien eens PSV kijken dan , speelt gewoon goed alleen doet minder dan 2 jaar geleden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag wel kritisch zijn hoor, Guardado is geen Marokkaan.

Misschiesquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschies es PSV kijken dan , speelt gewoon goed alleen doet minder dan 2 jaar geleden.
Propper..

Het valt me op dat jij, wanneer je niet meer weet wat je moet zeggen, gaat zitten zoeken naar taalfoutjes en dergelijken. Treurig welquote:

Ik vindt dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij, wanneer je niet meer weet wat je moet zeggen, gaat zitten zoeken naar taalfoutjes en dergelijken. Treurig wel![]()
Dit is geen aanval of iets in die richting, meer een uiting van medelijden voor de mensen om je heen.

Je dacht echt dat dat het was?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:36 schreef Gutanoth het volgende:
Het valt me op dat jij, wanneer je niet meer weet wat je moet zeggen,

ja laat maar als je mijn grap niet snaptquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM heeft zelf ook vaak moeite met vind/vindt.

Qua smerige overtredingen ook.quote:

Extra spitsie is geen overbodige luxe he?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Speelt weer erg goed idd de laatste wedstrijden. Net als Propper. Nu nog de spelers voorin

Voorin zijn nu alleen Pereiro en De jong..quote:Op zondag 29 januari 2017 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Speelt weer erg goed idd de laatste wedstrijden. Net als Propper. Nu nog de spelers voorin

Hij bedoelt M'n schisisquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |