SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Feyenoord Rotterdam![]()
Omg psn 2.0. Eindelijk muziek via usb. Had ik niet verwacht.
Alleen jammer dat ik amper muziek meer heb op mn laptop sinds ik spotify gebruiik.![]()
Reus
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
geniale eerste helft zeg bij Munchen - Dortmund'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik snap ook niet waarom iemand IF Bonucci zou willen.. Barzagli > IF Bonucci !quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op wel![]()
lekker jezus, Anouk Hoogendijk analyse bij Sport1 bij BayernAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Misschien mag hij wel invallen morgen, is hij nog veel meer waard. Geen idee of hij bij de selectie zit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
4200 coins voor dat Man Utd logoDe speler is niks bijzonders.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ze naast elkaar staan. Maar al zet ik er 10 neer, verdediging blijft zo lek als een mandje. En dat ligt aan mij trouwens.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom iemand IF Bonucci zou willen.. Barzagli > IF Bonucci !Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wie gullie mam?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Confetti het volgende:
Die snol heeft ook niets te vertellen.![]()
Beste analist is bij deze verkozenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
lekker jezus, Anouk Hoogendijk analyse bij Sport1 bij Bayern![]()
![]()
Oh, pak m snel dan voor 4200 coinsquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel invallen morgen, is hij nog veel meer waard. Geen idee of hij bij de selectie zit.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, pak m snel dan voor 4200 coins
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
cacares > barzagliquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom iemand IF Bonucci zou willen.. Barzagli > IF Bonucci !![]()
Meeste mensen hebben meer dan 1 CBquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom iemand IF Bonucci zou willen.. Barzagli > IF Bonucci !Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Speel je al op Defensive? Dat heeft bij mij enorm gescheeld. Enige wat 't doet is dat je verdedigingslijn een paar meter naar achter staat, waardoor je veel en veel minder van die lange ballen om je oren krijgtquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb ze naast elkaar staan. Maar al zet ik er 10 neer, verdediging blijft zo lek als een mandje. En dat ligt aan mij trouwens.![]()
![]()
Daar heb ik nog steeds nachtmerries van, na vorig jaar. Bonucci > Chielliniquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik er natuurlijk al van uit dat de Chiel er naast staat heSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nou, ik heb nu ontdekt hoe je de custom tactics moet doen tijdens de wedstrijd. Moet zeggen dat het wel een stuk prettiger speelt nu. Ook defensiefquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Speel je al op Defensive? Dat heeft bij mij enorm gescheeld. Enige wat 't doet is dat je verdedigingslijn een paar meter naar achter staat, waardoor je veel en veel minder van die lange ballen om je oren krijgt
Ik hoop het. Ik heb hem gisteren nog gekocht (met hunter)quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel invallen morgen, is hij nog veel meer waard. Geen idee of hij bij de selectie zit.![]()
Zo debiel hoe ze dat hebben ingesteld bij EA dit jaar. Steeds 30 meter of meer tussen verdediging en middenveld. Als je gewoon fatsoenlijk stapt kan je veel beter op balanced spelen, anders nodig je alleen maar de druk van je tegenstander uit. Alleen op het einde is het wel nuttig soms imo. Als ik die verdedigende lijn zo zie dan speelt 4 vd 5 tegenstanders op defensive (of zelfs ultra) en dan nog heb je steeds uitslagen als 5-4, 6-3 etcquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Speel je al op Defensive? Dat heeft bij mij enorm gescheeld. Enige wat 't doet is dat je verdedigingslijn een paar meter naar achter staat, waardoor je veel en veel minder van die lange ballen om je oren krijgt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb eerlijk gezegd niet echt last van een gat tussen mn verdediging en middenveld, misschien ligt het aan de formatie (4231(2)) die ik speel en ik mn spelers in eerste instantie ook op workrates uitkies dus dat ze sowieso al redelijk lopen waar ik ze wil hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo debiel hoe ze dat hebben ingesteld bij EA dit jaar. Steeds 30 meter of meer tussen verdediging en middenveld. Als je gewoon fatsoenlijk stapt kan je veel beter op balanced spelen, anders nodig je alleen maar de druk van je tegenstander uit. Alleen op het einde is het wel nuttig soms imo. Als ik die verdedigende lijn zo zie dan speelt 4 vd 5 tegenstanders op defensive (of zelfs ultra) en dan nog heb je steeds uitslagen als 5-4, 6-3 etc
Maar hoe dan ook heb ik liever meer druk van een voetballende tegenstander dan iemand die op goed geluk een lange bal naar voren geeft![]()
![]()
Ik speel ook graag op aanvallend ja. Tegenwoordig switch ik vaak al naar aanvallend als ik vroeg met 1-0 achter kom. Of als ik geen kansen heb gehad in het eerste kwartierquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:38 schreef Kiid het volgende:
Ik speel alleen maar aanvallend en dat werkt het best.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel nu 4-2-3-1 en gooi hem bijna altijd ook meteen op aanvallend. Komt omdat ik als CDM's Modric en Iniesta heb en het dus heerlijk is als een van die twee de hele tijd doorschuift om zo een man extra te hebben om mee te combineren.
Kreeg net een rage berichtje (ik stond 1-0 voor kreeg een hoekschop nam hem kort en speelde na mijn eigen keeper en toen werd er afgeloten) kreeg ik dit;Teruggestuurd dat ik ook wel tijd wilde rekken zonder tijd.quote:Ey goed man, 1-0 voor en dan tijdrekken met tijd.![]()
Ook wel ultra gay om een corner naar je eigen keeper terug te spelenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
Speel nu 4-2-3-1 en gooi hem bijna altijd ook meteen op aanvallend. Komt omdat ik als CDM's Modric en Iniesta heb en het dus heerlijk is als een van die twee de hele tijd doorschuift om zo een man extra te hebben om mee te combineren.
Kreeg net een rage berichtje (ik stond 1-0 voor kreeg een hoekschop nam hem kort en speelde na mijn eigen keeper en toen werd er afgeloten) kreeg ik dit;
[..]
Teruggestuurd dat ik ook wel tijd wilde rekken zonder tijd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kagawa 99 agility
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo? Ze vliegen er toch nooit in als ik ze hoog neem en wilde het risico van de counter niet lopen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook wel ultra gay om een corner naar je eigen keeper terug te spelen
Had hem ook kort kunnen nemen en dan dribbelen en dan proberen te scoren maar dan krijg ik bijna altijd een counter om de oren.![]()
Lasse
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn allebei goed. Maar weet niet of ze hun coins waard zijn. Bale is vooral fijn omdat hij ook nog redelijk kan verdedigen en gewoon heel die rechterkant bestrijkt.quote:![]()
Bayern 0 goals uit 86 corners dit seizoen. NiceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veltgod
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi man, zo'n CB die dodelijker is dan je spits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik wil net zeggen, die zie ik sigi niet makenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, zo'n CB die dodelijker is dan je spits![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, zo'n CB die dodelijker is dan je spits
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
JanGOD, wat een baasquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gfycat.com/AnnualConsciousFoal
balo hakken. Past zich gewoon moeiteloos aan het niveau in de BPL
![]()
komt alleen door de rode kaartquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha grappig dat het dan 3-0 wordt![]()
Wat is er toch met dit spel man.. 2x achter elkaar loopt hij in blessuretijd van de 1e helft vast.Jij bent echt een goede troll.quote:![]()
Misschien ligt het aan je disc.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is er toch met dit spel man.. 2x achter elkaar loopt hij in blessuretijd van de 1e helft vast.
[..]
Jij bent echt een goede troll.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lewa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Andersen
Beachvolley aanval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het spel slaat mijn squad niet op, als ik subs toevoeg en ik speel een wedstrijd zijn die na de wedstrijd ook ineens weg (en de manager ook)quote:![]()
Arme Patje. RKC
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het lijkt me alleen wat minder gezellig als je thuis dan alles verliest. Nu staan ze na 20 minuten 0-3 achter tegen Almere..ze verloren ook al 4 vd 5 thuiswedstrijden tot vandaag. En dan hebben ze alleen nog maar matige ploegen gehad. Ze verloren met 0-4 van Oss en Achillesquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij vond het wel gezellig in de Juup zei hij gister
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar volgens hem zijn nu alleen de eckten er nog, niet de "Eredivisie-supporters"quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen wat minder gezellig als je thuis dan alles verliest. Nu staan ze na 20 minuten 0-3 achter tegen Almere..ze verloren ook al 4 vd 5 thuiswedstrijden tot vandaag. En dan hebben ze alleen nog maar matige ploegen gehad. Ze verloren met 0-4 van Oss en AchillesVolgens mij is Patjen sowieso meer van het bier drinken en slap lullen dan voetbal kjiken.
![]()
Heb mijn Franse team iets omgezet. Ben wel benieuwd naar Moreno met zijn high/high workrates en of Cech weer zo'n eindbaas is. Clichy, Mangala, Ruffier en Konko zijn hun plek kwijt. In het geval van Konko is dat alleen omdat hij dan in mijn andere team kan ipv De Sciglio.
puush blijft toch de fijnste optie trouwens..als hij eens werkt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walker is ook wel erg goed imo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
Heb mijn Franse team iets omgezet. Ben wel benieuwd naar Moreno met zijn high/high workrates en of Cech weer zo'n eindbaas is. Clichy, Mangala, Ruffier en Konko zijn hun plek kwijt. In het geval van Konko is dat alleen omdat hij dan in mijn andere team kan ipv De Sciglio.
[ afbeelding ]
puush blijft toch de fijnste optie trouwens..als hij eens werkt![]()
Haha ja, daar valt ook wel wat voor te zeggen. Maar dan is het nog steeds leuker als je een beetje leuk meedraait. In ieder geval niet zo bizar als dit. Hebben geluk dat het hier niet zo werkt als in Engeland, anders werd het Portsmouth 2.0.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar volgens hem zijn nu alleen de eckten er nog, niet de "Eredivisie-supporters"Volgens mij is Patjen sowieso meer van het bier drinken en slap lullen dan voetbal kjiken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel je liever met 41212(2) of met 4312?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
puush blijft toch de fijnste optie trouwens..als hij eens werkt![]()
Ja, dat is ieder jaar wel weer een zekerheidje eigenlijk. Alleen is zijn lage agility dit jaar wellicht wat kutter. Maar verder gewoon erg goed verdedigend + snel + sterk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Walker is ook wel erg goed imo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedere paar dagen is het anders. Hangt ook van de tegenstander af. Als het niet loopt switch ik vaak ingame naar een andere formatie en gaat het (zoals bijna ieder jaar) ineens lopen. Het is nu ook nog even afwachten hoe het met Matuidi ipv Gonalons uitpakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Speel je liever met 41212(2) of met 4312?
pingel FC BayernAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Subotic is zo teringslecht geworden na al die blessures he..kan echt niet meer die gast.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RobbennnnnnnnnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Naar mijn weten voetballen ze al jaren niet meer hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Kiid het volgende:
Dat voetbal van Feyenoord gaat nergens over. Beetje rondspelen en that's it![]()
![]()
zonder Tim Immers is het niet veel meerquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Kiid het volgende:
Dat voetbal van Feyenoord gaat nergens over. Beetje rondspelen en that's itAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
In-game wisselen van opstelling is nu echt kut doordat je eerst 10 minuten moet zoeken naar de juiste opstellingquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere paar dagen is het anders. Hangt ook van de tegenstander af. Als het niet loopt switch ik vaak ingame naar een andere formatie en gaat het (zoals bijna ieder jaar) ineens lopen. Het is nu ook nog even afwachten hoe het met Matuidi ipv Gonalons uitpakt.
pingel FC Bayern![]()
Daar ben je na 2x wel aan gewend joh, tenzij je steeds een andere opstelling kiest.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
In-game wisselen van opstelling is nu echt kut doordat je eerst 10 minuten moet zoeken naar de juiste opstellingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arme Evertquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
Commentator van Twente - Heerenveen gaat in de rust met het broodrooster in bad zo te horen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is een godsgeschenk dat dat stuk ellende niet op het veld staat. Haat hem nog meer dan de gemiddelde speler van Ajaxquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder Tim Immers is het niet veel meer![]()
![]()
maar hij werkt zo hardquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een godsgeschenk dat dat stuk ellende niet op het veld staat. Haat hem nog meer dan de gemiddelde speler van AjaxAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoop dat hij zich een hernia werkt zodat ik die rotkop van hem niet meer in een Feyenoord shirt hoef te zienquote:![]()
En dan gaat revalideren in Sierra Leonquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop dat hij zich een hernia werkt zodat ik die rotkop van hem niet meer in een Feyenoord shirt hoef te zien![]()
oh hoi speel je nog fifaquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft gvd lang geduurdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha nee relist alleen paar keer per dag die kaartjes![]()
Harry vd Laan noemt de eerste helft van Twente - Heerenveen "misschien wel de slechtste eerste helft sinds de invoering van het betaald voetbal in 1954"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
30k teveel, wtfquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft gvd lang geduurd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kijkt zeker nooit Feyenoordquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Harry vd Laan noemt de eerste helft van Twente - Heerenveen "misschien wel de slechtste eerste helft sinds de invoering van het betaald voetbal in 1954"![]()
Dat was niet veel beter nee. Tragisch slechte wedstrijdenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh spelen ze tegen Heerenveen joh? Je zou het niet zeggen met die analysequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Harry vd Laan noemt de eerste helft van Twente - Heerenveen "misschien wel de slechtste eerste helft sinds de invoering van het betaald voetbal in 1954"![]()
![]()
Net de gold cup finale met zo veel gemak gewonnen. Misschien dat het toch aan de custom tactics ligt
Maher uit de basis, had ik niet verwacht. In elk geval goed dat hij met Hendrix blijft spelen, zoveel meer balans op het middenveld dan met Guardado als CDM (wat die niet is).![]()
Bij Feyenoord is het sowieso heel slecht dit seizoen. Krijgen veel te weinig kansen. Je zit nu ook gewoon 45 minuten naar niks te kijken. En dan zijn er nog knuppels die zitten te geilen op die nicht met zijn zachte G dat het veldspel zo "goed" is. Wij hebben ook nog het broertje van Sigi in de spits staanquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was niet veel beter nee. Tragisch slechte wedstrijden![]()
![]()
Maar als Feyenoord een goede spits had werden ze kampioen hoor!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het sowieso heel slecht dit seizoen. Krijgen veel te weinig kansen. Je zit nu ook gewoon 45 minuten naar niks te kijken. En dan zijn er nog knuppels die zitten te geilen op die nicht met zijn zachte G dat het veldspel zo "goed" is. Wij hebben ook nog het broertje van Sigi in de spits staan![]()
Ik ben overgestapt van seasons naar goldcup en het spel is ineens 100x leuker. Divisie 1 is gewoon geen reet aan. Daar krijg je echt de try-hards van het spel. Je krijgt veel meer coins, maar de bedoeling is toch het hebben van plezier. Maar hopen dat ik een keer Messi ofzo krijg in een goldpack na het winnen van het toernooiquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Net de gold cup finale met zo veel gemak gewonnen. Misschien dat het toch aan de custom tactics ligt
Messi lijkt mij dit jaar wel heel erg goed.![]()
Ja met Ibrahimovic wel ja, maarja als PSV dan weer Ronaldo had gehad en Ajax Messi dan weer niet..quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord een goede spits had werden ze kampioen hoor!![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord een goede spits had werden ze kampioen hoor!
Dan kunnen we misschien bij de eerste 5 eindigen. Maar als je ziet wat voor een makkelijk programma we gehad hebben tot nu toe dan weet je dat het ellende nog moet komen![]()
![]()
Als speelt mijn geliefde club kut, zal ik het nooit classificeren als niks. Doe je je cluppie te kort mee kerel. Het is een mirakel dat ze die gigantische schuldenlast hebben weggewerkt. Dit gaat nog even duren en daarna gaat het weer bergopwaarts. Heb geduld.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het sowieso heel slecht dit seizoen. Krijgen veel te weinig kansen. Je zit nu ook gewoon 45 minuten naar niks te kijken. En dan zijn er nog knuppels die zitten te geilen op die nicht met zijn zachte G dat het veldspel zo "goed" is. Wij hebben ook nog het broertje van Sigi in de spits staanMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ja, cups zijn veel leuker. Ik vind de variatie ook wel echt lekker. De ene keer een hele sterke tegenstander, dan een keer heel matig, dan er wat tussenin. Veel leuker dan alleen non stop die tryhards met dezelfde teams en dezelfde manier van spelen. Niet dat je die in cups niet tegenkomt, maar er zit zoals gezegd tenminste variatie in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van seasons naar goldcup en het spel is ineens 100x leuker. Divisie 1 is gewoon geen reet aan. Daar krijg je echt de try-hards van het spel. Je krijgt veel meer coins, maar de bedoeling is toch het hebben van plezier. Maar hopen dat ik een keer Messi ofzo krijg in een goldpack na het winnen van het toernooi
Messi lijkt mij dit jaar wel heel erg goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, normaal flip ik altijd als ik verlies en ga ik gewoon schoppen. Maar zelfs dat niet tegen me gehad.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van seasons naar goldcup en het spel is ineens 100x leuker. Divisie 1 is gewoon geen reet aan. Daar krijg je echt de try-hards van het spel. Je krijgt veel meer coins, maar de bedoeling is toch het hebben van plezier. Maar hopen dat ik een keer Messi ofzo krijg in een goldpack na het winnen van het toernooi
Messi lijkt mij dit jaar wel heel erg goed.
Ronaldo lijkt me dit jaar ook wel heel erg goed.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dat hoor ik al 10 jaar langquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als speelt mijn geliefde club kut, zal ik het nooit classificeren als niks. Doe je je cluppie te kort mee kerel. Het is een mirakel dat ze die gigantische schuldenlast hebben weggewerkt. Dit gaat nog even duren en daarna gaat het weer bergopwaarts. Heb geduld.Het blijft gewoon enorm frustrerend om te zien. Vooral omdat we net 4/5 spelers hebben verkocht waar we in potentie wat hadden mee kunnen bereiken.
![]()
Ik heb Lacazette allang verkocht joh, kon er niks van.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:46 schreef bombmannl het volgende:
Derde full france laquazette Remi team achter elkaarSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
En de teams zijn ook gevarieerder. Je speelt niet alleen tegen Remy en Sturridgequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, cups zijn veel leuker. Ik vind de variatie ook wel echt lekker. De ene keer een hele sterke tegenstander, dan een keer heel matig, dan er wat tussenin. Veel leuker dan alleen non stop die tryhards met dezelfde teams en dezelfde manier van spelen. Niet dat je die in cups niet tegenkomt, maar er zit zoals gezegd tenminste variatie in.![]()
![]()
Ja maar daar heeft Feyenoord de financiele ravage definitief mee weggepoetst. Het is geen beker, geen schaal, er worden geen winkels op de Coolsingel voor gesloopt, maar het is wel het einde van heel veel onzekerheid. Nu is het weer bouwen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 10 jaar langHet blijft gewoon enorm frustrerend om te zien. Vooral omdat we net 4/5 spelers hebben verkocht waar we in potentie wat hadden mee kunnen bereiken.
Plus, dit was natuurlijk het moment om die gasten te verkopen. Zo goed als Van Gaal ze die 3 weken liet voetballen, lukt nooit meer. (Pelle natuurlijk niet want dat is een Italiaan en heeft niet gespeeld op het WK onder van Gaal haha)Maar diep van binnen lach ik.![]()
![]()
dat gat in het doel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Post gewoon vanaf Toejes johquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft Feyenoord de financiele ravage definitief mee weggepoetst. Het is geen beker, geen schaal, er worden geen winkels op de Coolsingel voor gesloopt, maar het is wel het einde van heel veel onzekerheid. Nu is het weer bouwen.
Plus, dit was natuurlijk het moment om die gasten te verkopen. Zo goed als Van Gaal ze die 3 weken liet voetballen, lukt nooit meer. (Pelle natuurlijk niet want dat is een Italiaan en heeft niet gespeeld op het WK onder van Gaal haha)![]()
Verbeek 1-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kom alleen maar Ibarbo tegen in de cupquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
En de teams zijn ook gevarieerder. Je speelt niet alleen tegen Remy en Sturridge![]()
![]()
Geen idee hoe ik bij Verbeek kom. Brain fartquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht: wie? En toen realiseerde ik me dat het van Beek was.
Denk omdat Bittere_Ernst me aan Verbeek doet denken. Weet ook niet waarom.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo noemen ze hem bij VI volgens mijquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik bij Verbeek kom. Brain fart![]()
Zou me niks verbazen idd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo noemen ze hem bij VI volgens mij![]()
Pelle neem ik het ze ook het meest kwalijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft Feyenoord de financiele ravage definitief mee weggepoetst. Het is geen beker, geen schaal, er worden geen winkels op de Coolsingel voor gesloopt, maar het is wel het einde van heel veel onzekerheid. Nu is het weer bouwen.
Plus, dit was natuurlijk het moment om die gasten te verkopen. Zo goed als Van Gaal ze die 3 weken liet voetballen, lukt nooit meer. (Pelle natuurlijk niet want dat is een Italiaan en heeft niet gespeeld op het WK onder van Gaal haha)![]()
Beide zijn geweldenaren?!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik bij Verbeek kom. Brain fart
Denk omdat Bittere_Ernst me aan Verbeek doet denken. Weet ook niet waarom.![]()
![]()
haha dat hoor ik in het dagelijks leven ook vaakquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik bij Verbeek kom. Brain fart
Denk omdat Bittere_Ernst me aan Verbeek doet denken. Weet ook niet waarom.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Lol, hoe is dit geen geel voor Depay. Slechtste schwalbe ooit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk voor JPB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is nu serieus een zwaar volwassen vent keihard uit het raam de goal tune van Feyenoord te zingen
Je woont naast maver?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Er is nu serieus een zwaar volwassen vent keihard uit het raam de goal tune van Feyenoord te zingenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En nu "wie niet springt die is een jood". En hij springt. Alleen in zijn kamer. De treurigheid
PEC Swollahquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is het een mongol?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En nu "wie niet springt die is een jood". En hij springt. Alleen in zijn kamer. De treurigheid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha die woont in de Negerwaard, daar zal ik nooit komen. Misschien om ooit een triangel te bezorgen, maar verder niet.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Stream op jan lul constant haperen, dus ik zoek een andere (Spaanstalige..) op en plots is Willems gewisseld.. zware blessure?![]()
Treurige bank ja. Die Dalgaard schiet ook niet op zo..quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:10 schreef Zhano het volgende:
Nou Lodeweges, gooi er eens een wissel in om wat te forceren. Oh wachtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na een botsing last van zijn oog.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:11 schreef DutchSL het volgende:
Stream op jan lul constant haperen, dus ik zoek een andere (Spaanstalige..) op en plots is Willems gewisseld.. zware blessure?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf BarcaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker zelfvertrouwen tankenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die zitten met hun hoofd natuurlijk al bij Ajax![]()
Alles vliegt op de latquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die zitten met hun hoofd natuurlijk al bij Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
480quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gastquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen die gozer de Arena van dichtbij wilde bekijken![]()
![]()
Dit valt onder de categorie 'ongepaste opmerkingen'quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen die gozer de Arena van dichtbij wilde bekijken![]()
de tering, is die zo duur? Hoe is hij als RST denk je?quote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wat een jinx ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef DutchSL het volgende:
Maher uit de basis, had ik niet verwacht. In elk geval goed dat hij met Hendrix blijft spelen, zoveel meer balans op het middenveld dan met Guardado als CDM (wat die niet is).![]()
![]()
twitter:Joey7Barton twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:14:29Actually gone for Feyenoord v Zwolle. In homage to Koeman's start at Southampton 😃 reageer retweet
![]()
Ook heel goed lijkt mequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
de tering, is die zo duur? Hoe is hij als RST denk je?
Rood PSV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Watskeburt? Waarom die tweet die daarop volgde?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
twitter:Joey7Barton twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:14:29Actually gone for Feyenoord v Zwolle. In homage to Koeman's start at Southampton 😃 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zand in zn vagijn denk ik vanwege wat hatelijke reacties.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Watskeburt? Waarom die tweet die daarop volgde?![]()
Wat een koning die JoeyMoet eraf, zegt ie tegen Lodeweges "heb er gewoon vertrouwen in dat die ik die gele kaart niet pak dan"
![]()
![]()
there was an error creating your game session
Niet weer
RIP gold cupFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Biets Fox Sports Go van een vriend van me, maar sinds de 80e minuut hangt die stream steedsIs dat normaal ofwa?
![]()
Die heb ik ook een paar keer gehad maar toen resette de cup automatisch. Bij jou dus niet? Heb je de 360 nog?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:25 schreef The_Yakuza het volgende:
there was an error creating your game session
Niet weer
RIP gold cupAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hier werkt het gewoon (met andere potjes tenminste, heb Twente afgezet)quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
Biets Fox Sports Go van een vriend van me, maar sinds de 80e minuut hangt die stream steedsIs dat normaal ofwa?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knap was hij niet dus wat zeur jequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit valt onder de categorie 'ongepaste opmerkingen'![]()
okay, wachtquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik ook een paar keer gehad maar toen resette de cup automatisch. Bij jou dus niet? Heb je de 360 nog?
Reset? Ik heb de melding net gekregen
360 heb ik nog welFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Is het trouwens een probleem als je tegelijk op die Go zit te kijken? (Geen idee of dat nu zo is hoor)quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hier werkt het gewoon (met andere potjes tenminste, heb Twente afgezet)![]()
Als ik die melding op PS4 krijg dan ga ik automatisch uit FUT en als ik terug kom moet ik opnieuw beginnen in de cup. Lijkt een soort mechanisme tegen die bug te zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
okay, wacht
Reset? Ik heb de melding net gekregen
360 heb ik nog wel
Maar als dat dus niet zo is: als je op een andere console inlogt en de gold cup start dan zou hij je progress moeten resetten en werkt het weer. Zo was het vorig jaar tenminste wel. Dus ff op je 360 doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat werkt niet. Krijg je een melding als het goed is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het trouwens een probleem als je tegelijk op die Go zit te kijken? (Geen idee of dat nu zo is hoor)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ik heb geen fifa 15 op mn 360?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik die melding op PS4 krijg dan ga ik automatisch uit FUT en als ik terug kom moet ik opnieuw beginnen in de cup. Lijkt een soort mechanisme tegen die bug te zijn.
Maar als dat dus niet zo is: als je op een andere console inlogt en de gold cup start dan zou hij je progress moeten resetten en werkt het weer. Zo was het vorig jaar tenminste wel. Dus ff op je 360 doen.
wel 14 lolFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ohja tuurlijk, kutquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar ik heb geen fifa 15 op mn 360?
wel 14 lol
Console van een vriend? Of iemand van hier die je vertrouwt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah ok, dan is dat het iig nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Krijg je een melding als het goed is.![]()
![]()
moet het per se op een 360 of kan het ook op een andere one?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja tuurlijk, kut
Console van een vriend? Of iemand van hier die je vertrouwt?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
kan ook op een andere onequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
moet het per se op een 360 of kan het ook op een andere one?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi weer de lat. 3x keer voor hem, 4e keer voor Barca vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe verwijder ik de squad update? heb nu geen andere one bij de hand
Hadden ze wel voor woensdag mogen bewarenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
Messi weer de lat. 3x keer voor hem, 4e keer voor Barca vandaag
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij was toch weer aan de betere hand inmiddels?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof het niet erg is als lelijke mensen overlijden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Prima toch..quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef Kiid het volgende:
Silver IF Shittu in een goldpack, r u kidding me
Ik had die Serie A LB in een gold pack..ook een silverAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, hij is nog wat waard ook. Met die pees verwachtte ik discard valuequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima toch..
Ik had die Serie A LB in een gold pack..ook een silver![]()
wil niet echt lukken bij Barca
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe verwijder ik de squad update? heb nu geen andere one bij de handFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
5 minuten laterquote:
Geen idee. Denk niet dat mensen hier regelmatig squad updates verwijderen aangezien je zonder die update niet online kan spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is het toch ook een kutbedrijf. Deze bug bestaat gewoon al sinds fifa 12quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 minuten later
Geen idee. Denk niet dat mensen hier regelmatig squad updates verwijderen aangezien je zonder die update niet online kan spelen.
Dat je ook niet gewoon even het toernooi kan forfeiten ofzo
Dan maar een week wachten tot ik een andere console kan fixenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ook al die berichten dat mensen niet promoveren omdat het spel niet goed werktFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
MemphisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo krijgt Depay nooit een weak foot upgradeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
God, wat ben ik blij dat ik er dit jaar maar 20 euro in heb gestokenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Kramer is gewisseldquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga helemaal uit mijn kanarie hier
beter scoort Kramerinho er nog vijf![]()
Ik lees wel wat dingen van mensen die zeggen dat je op een andere gen console in moet loggen, dus 360 in jouw geval..maar weet niet of dat klopt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef The_Yakuza het volgende:
God, wat ben ik blij dat ik er dit jaar maar 20 euro in heb gestokenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat ie anders je progress niet reset idd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik lees wel wat dingen van mensen die zeggen dat je op een andere gen console in moet loggen, dus 360 in jouw geval..maar weet niet of dat klopt.![]()
Het probleem ontstaat trouwens wanneer je een nieuwe speler koopt en aan je squad toevoegt terwijl je nog in een cup zit blijkbaar. Debiel
Zei Trapz (geloof ik) niet dat een game advisor toen zijn cup had gereset afgelopen jaar? Misschien dat je dat kan proberen? Ik heb dat toen ook geprobeerd en toen kon het niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kan niet kloppen, want ik heb echt helemaal niks veranderd (ook niet voor mn fitness team). Volgens mij zit er een sync fout tussen de server en de data op de console. Gebeurt blijkbaar ook altijd in de halve finale naar de finale.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Het probleem ontstaat trouwens wanneer je een nieuwe speler koopt en aan je squad toevoegt terwijl je nog in een cup zit blijkbaar. Debiel
Mijn neefje heeft nog een fifa 15 disc, dus kan het van de week wss wel proberen
DS2 ofzo kan misschien ook wel voor je inloggen als je hem genoeg vertrouwtquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen, want ik heb echt helemaal niks veranderd (ook niet voor mn fitness team). Volgens mij zit er een sync fout tussen de server en de data op de console. Gebeurt blijkbaar ook altijd in de halve finale naar de finale.
Mijn neefje heeft nog een fifa 15 disc, dus kan het van de week wss wel proberen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DS2 ofzo kan misschien ook wel voor je inloggen als je hem genoeg vertrouwt
Het spel zit vol fouten nu. Ik verander de hele tijd mijn opstelling maar nog staan bepaalde spelers er dan in. En geblesseerde spelers kunnen gewoon spelen. En constant freezes na de wedstrijd. En zo kan ik nog wel even doorgaan.![]()
oh, zo. Nee ik mag hem 'schatteke patatteke' noemenquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
en dan straks ook nog dicht bij hem gaan wonenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
oh, zo. Nee ik mag hem 'schatteke patatteke' noemenwat een happy movie zo
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nice pullquote:
weet je zeker dat jij geen kloon van mavertje bent
#FreeTrapz![]()
Ik vind je best een aardige knul maar dit soort opmerkingen vind ik dan weer niet kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nice pull
weet je zeker dat jij geen kloon van mavertje bentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat, Neymar, IF Lahm, Lewandowski, nu weer een IF. ik herken gewoon een bepaald patroon.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind je best een aardige knul maar dit soort opmerkingen vind ik dan weer niet kunnen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je vergeet Toure, Aguero en IF Rondon.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat, Neymar, IF Lahm, Lewandowski, nu weer een IF. ik herken gewoon een bepaald patroon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
I rest my casequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je vergeet Toure, Aguero en IF Rondon.
#FreeTrapz![]()
Ik ga gewoon verder waar ik van de zomer mee ben begonnen. Dikke kaarten pullen. #swagquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
doe je goed maver.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verder waar ik van de zomer mee ben begonnen. Dikke kaarten pullen. #swagPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, hij is boos op iedereen. Paar dagen terug postte hij wel weer omdat hij wilde dat iemand een team voor hem maakte, maar toen was hij ook weer snel weg na een paar reacties.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef Kiid het volgende:
Zie Maver nog maar zelden. Hij zal toch zeker geen herkeuring hebben gehad?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom speel je single matches dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:25 schreef Reemi het volgende:
Weer tegen een team met ratings 67-70-68. Bale, Neymar, James.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net had ik zo'n kerel die 40 rated was in mijn pack. 2.5Kquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:25 schreef Reemi het volgende:
Weer tegen een team met ratings 67-70-68. Bale, Neymar, James.Dus eigenlijk profiteer ik van je ellende
had net een hult, verrassend goedkoop voor een cm met 91 pace.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net had ik zo'n kerel die 40 rated was in mijn pack. 2.5KDus eigenlijk profiteer ik van je ellende
#FreeTrapz![]()
Belgie, belgie, BEEEELGIIIIIIEEEEEquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Zhano het volgende:
Maar ander team kiezen voor H2H, iedereen speelt Park the bus tegen CSKAPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
cod binnen voor 26euHopelijk wordt het leuker dan fifa
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Of doe je mee met clubs anus?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
NOG leuker dan fifa???quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
swsquote:ja zal moeilijk wordenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat ik slecht ben.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom speel je single matches dan?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Was een pingel geweest in FIFA deze actie van Zoet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gold cup kan ook prima johquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou verloren, dankzij z'n IbarboGast kon er niks van, maar ik blijkbaar nog minder. Zijn keeper 13 reddingen ook...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zie het als een soort karma nadat je de vorige FUT's alleen maar op voorzetten hebt gespeeldquote:![]()
Ik had laatst zo iets bizarsstond 3-1 achter maak de 3-2.
neem die gozer de aftrap draait richting zijn eigen doel en ramt hem vanaf de middenstip zijn eigen goal in
#FreeTrapz![]()
Finale van de gold cup nog met 3 crosses gescoord.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zie het als een soort karma nadat je de vorige FUT's alleen maar op voorzetten hebt gespeeldMaar diep van binnen lach ik.![]()
Gelukkig slaat karma mij overquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zie het als een soort karma nadat je de vorige FUT's alleen maar op voorzetten hebt gespeeld![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zie het als een soort karma nadat je de vorige FUT's alleen maar op voorzetten hebt gespeeld
Gaat best prima eigenlijk hoor. Maar ik kan gewoon niet tegen mijn verlies.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Trollquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef The_Yakuza het volgende:
beter koop je een one; kom je amper ibarbo tegen![]()
![]()
In het silver toernooi helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef The_Yakuza het volgende:
beter koop je een one; kom je amper ibarbo tegen![]()
ik ben serieus in heel D1 ibarbo nog niet tegengekomen.quote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
IF Danilo (Porto)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze Fifa is het wel erger bij mij, het niet tegen mn verlies kunnen. Misschien omdat het ook een stuk gemakkelijker is om iemand met een welgemikte sliding een salto achterover te laten maken. Nodigt uit tot uitleven van frustraties.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaat best prima eigenlijk hoor. Maar ik kan gewoon niet tegen mijn verlies.Maar diep van binnen lach ik.![]()
PSVDe twaalfde man
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vandaag kansloos verloren van Napoli. Was een midweek match waarin hij scoorde..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach, zie het ja. Verdomme.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandaag kansloos verloren van Napoli. Was een midweek match waarin hij scoorde..
Op welke positie speelde hij?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:42 schreef DutchSL het volgende:
Sowieso een IF De Ceglie, beide goals in een 2-0 winst op Inter.![]()
Ik moet door 100 hoepels springen om een goal te maken, en mijn tegenstanders scoren standaard uit een reboundgrafspel
![]()
jup, nutteloze LM helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:42 schreef DutchSL het volgende:
Sowieso een IF De Ceglie, beide goals in een 2-0 winst op Inter.
Lekkere vrije trap net met Mané waardoor ik won van een vieze pacemof met 2-1 in de silver cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laagste 2 spelers van het spel kosten gewoon 2.6k per stuk
Bohhhhh, Maier (42 rated) voor 200 coins BIN gekocht
Normaal 1.4k
#rijketataFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Van alle silver spitsen is Zaza echt mijn angstgegner. Die man heeft ingame 95 pace en 95 strenght
En intussen zijn de stats gewoon zwaar matig
http://wefut.com/en/player/8051Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ik heb in dat team Muriel en Mayuka in de spits, dus hij zal mij wel een scheiss pace hollander hebben genoemd. Maar het ging me vooral om de manier van spelen. Zijn Agbon en Abel Hernandez hebben geen seconde zonder sprintknop gehad.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb vandaag vrijwel alles gewonnen, maar toen ik zag dat ik tegen een serie A pace team moest wist ik dat het klaar was. Muriel herkende ik, de rest niet, maar ze waren allemaal rap. Zijn zilveren keeper pakte alles en Handanovic liet ze gewoon tussen zn handen doorschieten. Zo'n idioterie dat ik niet eens de moeite genomen heb om te schelden.quote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ik heb in dat team Muriel en Mayuka in de spits, dus hij zal mij wel een scheiss pace hollander hebben genoemd. Maar het ging me vooral om de manier van spelen. Zijn Agbon en Abel Hernandez hebben geen seconde zonder sprintknop gehad.
Aids hoeren ebola spel
quote:Op zondag 2 november 2014 00:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zo'n idioterie dat ik niet eens de moeite genomen heb om te schelden.
Aids hoeren ebola spel![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 01:24 schreef Ozz-03 het volgende:
KLB / Ik kan mezelf niet pijpen >:(@!!
DS2 geef die arme jonge eens tips.![]()
![]()
Damn, IF Benzema is een stuk duurder dan waar ik hem vorig jaar voor had.
Misschien maar tijd om IF Chiellini en IF Rodrigo voor een marktconforme prijs te dumpen ipv te wachten op een gek die er te veel voor geeft.![]()
Silvers is ook pace hoer heaven. Je komt zelden silver teams tegen die niet gebaseerd zijn op pace. Met golds is dat wel wat minder![]()
que?quote:Op zondag 2 november 2014 02:10 schreef Kiid het volgende:
Silvers is ook pace hoer heaven. Je komt zelden silver teams tegen die niet gebaseerd zijn op pace. Met golds is dat wel wat minder![]()
Van de 50 gold teams zijn er 49 paceteams joh. Los van mensen die duidelijk net pas beginnen met het spel en nog amper een team hebben. En zelfs die zijn snugger genoeg om een discard paceteam te bouwen van de paar K die ze hebben.quote:Op zondag 2 november 2014 02:10 schreef Kiid het volgende:
Silvers is ook pace hoer heaven. Je komt zelden silver teams tegen die niet gebaseerd zijn op pace. Met golds is dat wel wat minderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt nog geen enkel potje met silvers gespeeld en je weer precies wat voor gastjes te tegenkomt. Dat is eigenlijk best wel knap.quote:Op zondag 2 november 2014 02:10 schreef Kiid het volgende:
Silvers is ook pace hoer heaven. Je komt zelden silver teams tegen die niet gebaseerd zijn op pace. Met golds is dat wel wat minder
Verder kom ik alleen nog teams tegen die gebaseerd zijn op pace i.c.m. park the bus.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |