abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146183702
Beste mensen,

Sinds een tijdje krijg ik anonieme brieven, wat allemaal goed in elkaar zit.
In de brieven beweert een anonieme persoon dat mijn vriendin vreemd gaat.
Dit is helaas geen zaak voor politie dus ben ik op rechercheur stoel gaan zitten.

Ik ben lange tijd bezig geweest met analyseren van de poststempel.

Middenstrook = de datum
Bovenaan = is de sorteercentrum waar de brief is geweest.

De vraag is: Wie weet wat de onderste cijfercode betekend op de stempel. Heeft dit mogelijk met de regio/plaats te maken waar die op de post gedaan. Ik heb Post NL meerdere keren, maar zij weten dit niet? Maar ik heb meer het gevoel dat ze niet mogen vertellen.
Het gaat om de code's 501,502 en 503. , zie foto hieronder.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet,
Tos29
pi_146183718
Wat triest van diegene. :')
pi_146183753
Helaas zijn nogal zieke mensen! Helaas heeft de laatste brief climax bereikt, waardoor ik m'n vriendin ook niet helemaal meer kan vertrouwen.. Beetje spijtig allemaal.
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:24:57 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_146183763
Sorry man, zal de volgende keer mijn naam onderaan vermelden.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_146183772
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Wat triest van diegene. :')
Waarom triest - gewoon een bro behoeden voor de zoveelste slut.
pi_146183782
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Waarom triest - gewoon een bro behoeden voor de zoveelste slut.
Maar dan ga je er automatisch al vanuit dat TS z'n vriendin ook echt vreemdgaat.
pi_146183795
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Maar dan ga je er automatisch al vanuit dat TS z'n vriendin ook echt vreemdgaat.
Ja oke, dat moet hij even uitzoeken.
  Donald Duck held zaterdag 1 november 2014 @ 13:26:39 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_146183801
Gewoon op de achterkant van de envelop naar de afzender kijken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_146183843
Misschien weet je vriendin wie haar zwart probeert te maken?
dag
pi_146183881
Da
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon op de achterkant van de envelop naar de afzender kijken
Staat helaas niks op de achterkant van de envelop
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:31:43 #11
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_146183906
iewl wat eng
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_146183925
Iemand die je willekeurig bestookt met brieven over het wangedrag van je vriendin? Dat lijkt mij sterk.

In plaats van dit te zien als een zieke actie, zou ik twee keer nadenken over 'waarom?' iemand jou deze brieven zou sturen. Wellicht wilt de boodschapper niet 'afgeschoten worden' als het tussen jou en je vriendin niet meer botert om wat voor reden dan ook.

Ik denk dat een zeer bekende van je achter de brieven zit. Op deze manier probeert hij of zij jou te waarschuwen voor het schadelijke gedrag van je vriendin.
De klaagbaak is een machine.
pi_146183927
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:28 schreef Peter het volgende:
Misschien weet je vriendin wie haar zwart probeert te maken?
Weet ze helaas ook niet? Helaas heeft de laatste brief beetje tot climax gekomen.
Staan dingen in die niet veel mensen kunnen weten, o.a. wat we hebben gegeten dat weekend.
Weten alleen ik, m'n ouders en mijn zus en zij. Ouders en zus zijn uitgesloten.
Dus zij blijft over of ik heb te maken met een hele goede stalker.
pi_146183956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:32 schreef Multivitamine het volgende:
Iemand die je willekeurig bestookt met brieven over het wangedrag van je vriendin? Dat lijkt mij sterk.

In plaats van dit te zien als een zieke actie, zou ik twee keer nadenken over 'waarom?' iemand jou deze brieven zou sturen. Wellicht wilt de boodschapper niet 'afgeschoten worden' als het tussen jou en je vriendin niet meer botert om wat voor reden dan ook.

Ik denk dat een zeer bekende van je achter de brieven zit. Op deze manier probeert hij of zij jou te waarschuwen voor het schadelijke gedrag van je vriendin.
Amen! Wijze woorden..
pi_146184003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:33 schreef Tos29 het volgende:

[..]

Amen! Wijze woorden..
Of heeft iemand een oog op je vriendin en zodra je haar dumpt kan hij haar troosten.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_146184080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:32 schreef Tos29 het volgende:

[..]

Weet ze helaas ook niet? Helaas heeft de laatste brief beetje tot climax gekomen.
Staan dingen in die niet veel mensen kunnen weten, o.a. wat we hebben gegeten dat weekend.
Weten alleen ik, m'n ouders en mijn zus en zij. Ouders en zus zijn uitgesloten.
Dus zij blijft over of ik heb te maken met een hele goede stalker.
Beweer je hier nu dat je vriendin die brieven stuurt :?
pi_146184214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Beweer je hier nu dat je vriendin die brieven stuurt :?
Het hele verhaal is zo ingewikkeld, dat ik het ook niet meer weet.
Maar in de laatste brief wel veel specifieke informatie; locatie waar wij zondag waren, wat we aten, wat mijn moeder aan had enzovoort.
pi_146184239
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:35 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Of heeft iemand een oog op je vriendin en zodra je haar dumpt kan hij haar troosten.
Ja, zelfs die kans is aanwezig.
pi_146184285
Raar verhaal zeg dit...

Als je vriendin die brieven schrijft, dan zou ze zich toch alleen maar verdacht maken door die feiten erbij te zetten?

Misschien is je zus erachter gekomen dat ze vreemd gaat en durft ze het niet zelf te zeggen?

Maar waarom worden die feiten genoemd? Om aan te geven dat het een 'betrouwbaar' persoon is?

Of iemand heeft gewoon serieus een probleem en probeert de boel op te naaien?
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:48:01 #20
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_146184296
Wat triest :')
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_146184387
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:47 schreef Dyre het volgende:
Raar verhaal zeg dit...

Als je vriendin die brieven schrijft, dan zou ze zich toch alleen maar verdacht maken door die feiten erbij te zetten?

Misschien is je zus erachter gekomen dat ze vreemd gaat en durft ze het niet zelf te zeggen?

Maar waarom worden die feiten genoemd? Om aan te geven dat het een 'betrouwbaar' persoon is?

Of iemand heeft gewoon serieus een probleem en probeert de boel op te naaien?
Ik citeer de laatste brief: '' Ik accepteer dat want ik hou oprecht van haar, maar ik geef toe dat het niet altijd leuk is altijd dat eeuwige gelieg van haar. Maar ja ik vergeef haar steeds weer, met deze brief wil ik je alleen bewijzen dat ik geen stalker of 1 of andere gek ben vandaag info. Ik weet ook dat wat ik je nu vertel niet aardig is tegen over ..... is maar punt 1: ik ben echt beu om als een leugenaar tw orden neergezet 2: ze komt toch altijd weer bij mij terug.''
pi_146184432
Bizar...

Die code op de stempel is volgens mij trouwens een volgnummer. Met zo'n nummer is altijd terug te vinden op welk sorteercentum en welke machine de envelop gestempeld heeft. Nogmaals: volgens mij. Misschien een postmedewerker in WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #217 Met een nieuwe CAO? die er meer verstand van heeft?
pi_146184528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Tos29 het volgende:

[..]

Ik citeer de laatste brief: '' Ik accepteer dat want ik hou oprecht van haar, maar ik geef toe dat het niet altijd leuk is altijd dat eeuwige gelieg van haar. Maar ja ik vergeef haar steeds weer, met deze brief wil ik je alleen bewijzen dat ik geen stalker of 1 of andere gek ben vandaag info. Ik weet ook dat wat ik je nu vertel niet aardig is tegen over ..... is maar punt 1: ik ben echt beu om als een leugenaar tw orden neergezet 2: ze komt toch altijd weer bij mij terug.''
Dus het zou de gene zijn met wie ze vreemdgaat? Wat zegt je vriendin over de inhoud van de brieven?
pi_146184541
Bedankt voor jullie steun en meedenken! Vanavond een gesprek met mijn (ex) vriendin. Ben benieuwd!
Mochten iemand privédetective, van harte welkom haha! Ik heb de vraag ook gepost op de topic van medewerkers POST NL.
pi_146184566
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dus het zou de gene zijn met wie ze vreemdgaat? Wat zegt je vriendin over de inhoud van de brieven?
Ja die zegt dat zij het niet is, ontkent alles wat in de brief staat! Maar verhaal zit nog ingewikkelder in elkaar, want dag later kreeg zij ook z'n brief van dezelfde fictive Patrick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')