Maar dan ga je er automatisch al vanuit dat TS z'n vriendin ook echt vreemdgaat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom triest - gewoon een bro behoeden voor de zoveelste slut.
Ja oke, dat moet hij even uitzoeken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan ga je er automatisch al vanuit dat TS z'n vriendin ook echt vreemdgaat.
Staat helaas niks op de achterkant van de envelopquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon op de achterkant van de envelop naar de afzender kijken
Weet ze helaas ook niet? Helaas heeft de laatste brief beetje tot climax gekomen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:28 schreef Peter het volgende:
Misschien weet je vriendin wie haar zwart probeert te maken?
Amen! Wijze woorden..quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:32 schreef Multivitamine het volgende:
Iemand die je willekeurig bestookt met brieven over het wangedrag van je vriendin? Dat lijkt mij sterk.
In plaats van dit te zien als een zieke actie, zou ik twee keer nadenken over 'waarom?' iemand jou deze brieven zou sturen. Wellicht wilt de boodschapper niet 'afgeschoten worden' als het tussen jou en je vriendin niet meer botert om wat voor reden dan ook.
Ik denk dat een zeer bekende van je achter de brieven zit. Op deze manier probeert hij of zij jou te waarschuwen voor het schadelijke gedrag van je vriendin.
Of heeft iemand een oog op je vriendin en zodra je haar dumpt kan hij haar troosten.quote:
Beweer je hier nu dat je vriendin die brieven stuurtquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:32 schreef Tos29 het volgende:
[..]
Weet ze helaas ook niet? Helaas heeft de laatste brief beetje tot climax gekomen.
Staan dingen in die niet veel mensen kunnen weten, o.a. wat we hebben gegeten dat weekend.
Weten alleen ik, m'n ouders en mijn zus en zij. Ouders en zus zijn uitgesloten.
Dus zij blijft over of ik heb te maken met een hele goede stalker.
Het hele verhaal is zo ingewikkeld, dat ik het ook niet meer weet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Beweer je hier nu dat je vriendin die brieven stuurt
Ja, zelfs die kans is aanwezig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:35 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Of heeft iemand een oog op je vriendin en zodra je haar dumpt kan hij haar troosten.
Ik citeer de laatste brief: '' Ik accepteer dat want ik hou oprecht van haar, maar ik geef toe dat het niet altijd leuk is altijd dat eeuwige gelieg van haar. Maar ja ik vergeef haar steeds weer, met deze brief wil ik je alleen bewijzen dat ik geen stalker of 1 of andere gek ben vandaag info. Ik weet ook dat wat ik je nu vertel niet aardig is tegen over ..... is maar punt 1: ik ben echt beu om als een leugenaar tw orden neergezet 2: ze komt toch altijd weer bij mij terug.''quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:47 schreef Dyre het volgende:
Raar verhaal zeg dit...
Als je vriendin die brieven schrijft, dan zou ze zich toch alleen maar verdacht maken door die feiten erbij te zetten?
Misschien is je zus erachter gekomen dat ze vreemd gaat en durft ze het niet zelf te zeggen?
Maar waarom worden die feiten genoemd? Om aan te geven dat het een 'betrouwbaar' persoon is?
Of iemand heeft gewoon serieus een probleem en probeert de boel op te naaien?
Dus het zou de gene zijn met wie ze vreemdgaat? Wat zegt je vriendin over de inhoud van de brieven?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Tos29 het volgende:
[..]
Ik citeer de laatste brief: '' Ik accepteer dat want ik hou oprecht van haar, maar ik geef toe dat het niet altijd leuk is altijd dat eeuwige gelieg van haar. Maar ja ik vergeef haar steeds weer, met deze brief wil ik je alleen bewijzen dat ik geen stalker of 1 of andere gek ben vandaag info. Ik weet ook dat wat ik je nu vertel niet aardig is tegen over ..... is maar punt 1: ik ben echt beu om als een leugenaar tw orden neergezet 2: ze komt toch altijd weer bij mij terug.''
Ja die zegt dat zij het niet is, ontkent alles wat in de brief staat! Maar verhaal zit nog ingewikkelder in elkaar, want dag later kreeg zij ook z'n brief van dezelfde fictive Patrick.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus het zou de gene zijn met wie ze vreemdgaat? Wat zegt je vriendin over de inhoud van de brieven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |