http://www.rtl.nl/familie-gezochtquote:Ontroerend programma waarin met behulp van DNA-onderzoek antwoord wordt gegeven op vragen die deelnemers hebben over hun afkomst en familiebanden. Familie is voor de meeste mensen de veilige thuisbasis waar je kan zijn wie je bent en waarbij je je vertrouwd voelt. Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend. Sommigen voelen zich juist helemaal niet thuis of hebben het idee dat er iets niet klopt met hun familie.
Ik geef het ook een kans.quote:Op zondag 2 november 2014 17:49 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd, ik ga vanavond wel kijken denk ik
wat volg je niet meer?quote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Disana het volgende:
Ze vallen meteen met de deur in huis. Nu kan ik het niet meer volgen.
oh ok.quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het begin van het verhaal gemist en heb moeite er nu nog in te komen.
Dankjewel, fijn dat je me even bijpraat.quote:Op zondag 2 november 2014 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ok.
Ze vermoedt dat haar vader niet haar biologische vader was. Heeft vermoeden gekregen, door een briefje van ene Rama, dat hij haar vader is. Moeder is waarschijnlijk vreemd gegaan (daarom is vader van haar gescheiden), dus zou kunnen.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, fijn dat je me even bijpraat.
Had ik wel gedacht, ze leken geen fluit op elkaar.quote:Op zondag 2 november 2014 21:03 schreef Frag_adder het volgende:
Geen tweeling... Die gaan hier kapot aan.
DNA Onbekend was beter, zorgvuldiger. Dit is wat babbeliger en sneller. Maar ik ga straks wel weer kijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dit een leuk programma of was DNA leuker? Ik heb niet gekeken vandaar mijn vraag.
Dankje Disana was ik al bang voor.quote:Op zondag 9 november 2014 19:13 schreef Disana het volgende:
DNA Onbekend was beter, zorgvuldiger. Dit is wat babbeliger en sneller. Maar ik ga straks wel weer kijken.
Hé, het is mijn mening maar hè. Probeer het gewoon een keertje.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje Disana was ik al bang voor.
Ik sla over😊
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |