Fransie met zijn skippybal naar het ESF, prima toch?quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
Of iets populair is in eigen land zegt niets natuurlijk. Frans Bauer trekt ook volle zalen.
#100%Eens!! Alsjeblieft Chagrijntje niet!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:49 schreef Mani89 het volgende:
Nee nee nee nee nee nee niet die verschrikkelijke Trijntje Oosterhuis. Alles ALLES is beter dan dat.
#100%boycot
Ik heb nog wel een lading pepers over van mn laatste oogst.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:00 schreef Jane het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar inderdaad, dán nog liever Alain Clark.Dan maar wat manieren verzinnen om hem wat peper in z'n reet te geven.
Als het net zo'n 13-in-een-dozijn lied wordt als On Top of The World dan laat inderdaad maarquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:00 schreef KoningPils het volgende:
Trijntje met een nummertje van Tjeerd?
Mwah
Waarschijnlijk denkt iedereen dan dat Trijntje de moeder is. Dan kan Alain nog beter met zijn 'echte' vader gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:46 schreef ato het volgende:
Trijntje jaren 90 begin 2000 was ok.
Maar anno nu zeg ik nee, mits in duet met Alian Clark en een nummer van Anouk?
Het is toch een zangwedstrijd, geen beautycontest?quote:Op zondag 2 november 2014 13:13 schreef Unites het volgende:
Naja, met Trijntje kunnen ze niet om ons heen, want man man man, wat heeft die een dikke reet zeg!
Ik hoor het vandaag voor het eerst (pas vanaf Anouk weer gevolgd), het was wel degelijk vals, dus een afwijking van de melodielijn zonder dat het harmonisch is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik liep hier net weer eens tegenaan... toch blijft het een van onze leukste inzendingen ooit, en ze werd toch wel een beetje te hard aangepakt of het nu wel of niet vals was. Haar stemgeluid zit gewoon altijd tegen het valse aan maar ze deed het toch prima.
Heb je enige bron om te vermelden?quote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het gaat weer lekker. De trutjes van de TROS hebben zo'n groot ego dat ze Clark hebben geschrapt omdat er gelekt is.
http://glamora.ma/2014/11/trijntje_oosterhuis_zet_alain.htmlquote:
Oh, dit is toch ook wel weer de treurigheid ten top, hè? Is de rel voor komend jaar nu alweer begonnen? Ik was nog aan het bijkomen van de vorige.quote:Op maandag 3 november 2014 00:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
http://glamora.ma/2014/11/trijntje_oosterhuis_zet_alain.html
Toen de Telegraaf onthulde dat het in 2015 wel eens Alain Clark kon gaan worden, was die er dan ook als de kippen bij om dat te bevestigen. Maar het lijkt erop dat zijn loslippigheid hem nu toch fataal is geworden. Het AD meldt namelijk vandaag dat het vroege uitlekken van Clarks naam voor zoveel wrevel bij AVRO/TROS heeft gezorgd, dat ze met andere artiesten zijn gaan babbelen.
Het vetgedrukte duid ik maar eventjes als grote ego's en truttig gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |