niem moar een jenevertje voor de kostquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bist wel koukie in de kop mie jonkie
Knap warkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niem moar een jenevertje voor de kost
Ik weet niet hoe dat warkt , die verschrikkeloaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Knap warkEem baitje noar binn kwakng
Ai ai ai mie jonkie wat'n boudeltje ja weer. Man man man. Gaist of most nog noar trekkers kiekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat warkt , die verschrikkeloa
kiek mien brommers moar terug , klaas vroagen voor een oerend harde stoafmixerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ai ai ai mie jonkie wat'n boudeltje ja weer. Man man man. Gaist of most nog noar trekkers kieken
Klap tegen zijn kop gehadquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is nou echte romantiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |