abonnement Unibet Coolblue
pi_146553776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef Aventura het volgende:
Orzo moet zeker niet zo lang als rijst. Het is namelijk pasta!
Ik heb gewoon HF gevolgd: 10 minuten.
Make my day!
pi_146558816
Hier vandaag de pasta gemaakt. Tijdens het bereiden zag het er maar matig uit, maar het was erg lekker!
pi_146567234
Soep met het broodje was lekker! Vanavond biefstuk :9
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  woensdag 12 november 2014 @ 13:07:48 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146570026
De soep was inderdaad erg lekker :9 De kleur kwam niet echt overeen met het plaatje :+ Maar de smaak was goed en daar gaat het om *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 13 november 2014 @ 11:00:21 #255
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_146604582
Mede door dit topic wil ik het ook een keer proberen. In eerste instantie de proefbox.

zijn hier ook nog kortingscodes voor?

btw: Hoe werkt het met bezorging als je niet thuis bent, wordt het dan bij de buren afgeleverd?
pi_146604770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:00 schreef User_Tinus het volgende:
Mede door dit topic wil ik het ook een keer proberen. In eerste instantie de proefbox.

zijn hier ook nog kortingscodes voor?

btw: Hoe werkt het met bezorging als je niet thuis bent, wordt het dan bij de buren afgeleverd?
Kortingsmogelijkheden in openingspost (nooit op de proefbox). En bezorgtijd kan je goed zelf aan geven, of anders in een tekst aangeven wat je wilt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 november 2014 @ 11:11:50 #257
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146604916
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:00 schreef User_Tinus het volgende:
Mede door dit topic wil ik het ook een keer proberen. In eerste instantie de proefbox.

zijn hier ook nog kortingscodes voor?

btw: Hoe werkt het met bezorging als je niet thuis bent, wordt het dan bij de buren afgeleverd?
Er waren hier toch ook gebruikers die een gratis box mochten weggeven. Als die zich dan effe nu melden als ze de gratis boxen nog niet kwijt zijn ;)
Je krijgt dan de eerste box gratis en de tweede moet je betalen. Mocht je er dan genoeg van hebben kan je het stopzetten.
Ik zou zeggen, doen ^O^
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 13 november 2014 @ 11:44:37 #258
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_146605708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Kortingsmogelijkheden in openingspost (nooit op de proefbox). En bezorgtijd kan je goed zelf aan geven, of anders in een tekst aangeven wat je wilt.
Had de OP gezien inderdaad, helaas. Bezorgtijden kun je vrij specifiek aangeven zie ik, maar goed, zal niet de eerste bezorger zijn die zich na een halve tel omdraait. Het loopt 'gewoon' via een van de landelijke bezorgservices neem ik aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:11 schreef TimeJumper het volgende:
Er waren hier toch ook gebruikers die een gratis box mochten weggeven. Als die zich dan effe nu melden als ze de gratis boxen nog niet kwijt zijn
Je krijgt dan de eerste box gratis en de tweede moet je betalen. Mocht je er dan genoeg van hebben kan je het stopzetten.
Ik zou zeggen, doen
Hiervoor hou ik mij altijd aanbevolen ja. komt dus neer op twee voor de prijs van één ^O^ Hoor het graag als iemand zijn box nergens anders kwijt kan.
pi_146605821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:44 schreef User_Tinus het volgende:

Had de OP gezien inderdaad, helaas. Bezorgtijden kun je vrij specifiek aangeven zie ik, maar goed, zal niet de eerste bezorger zijn die zich na een halve tel omdraait. Het loopt 'gewoon' via een van de landelijke bezorgservices neem ik aan.

Enige waar ik bij HelloFresh echt ontevreden over ben is de bezorging en die loopt idd via andere bezorgservices ja :{ En helaas heb ik geen gratis boxbon voor je!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 november 2014 @ 12:26:46 #260
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146606891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Enige waar ik bij HelloFresh echt ontevreden over ben is de bezorging en die loopt idd via andere bezorgservices ja :{ En helaas heb ik geen gratis boxbon voor je!
En zo zie je dat dat ook weer heel erg kan verschillen. Ik ben nog nergens anders van zulke aardige bezorgers tegengekomen als van HelloFresh.
Toen het een keer uitliep omdat de bezorger in de file stond omdat er een ongeluk was gebeurd, kreeg ik netjes een sms'je met de reden en een nieuwe verwachte bezorgtijd.
En ze zijn altijd redelijk op tijd en supervriendelijk, maar misschien ben ik een uitzondering? :+
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 13 november 2014 @ 12:28:49 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146606960
Wij moesten de doos zelf komen ophalen toen de binnenstad was afgezet voor een hardloopevent. Mijn vriend was zo gek om de doos op de fiets te gaan halen.

Die bezorger had toch wel éven van tevoren een alternatieve route kunnen uitstippelen...
The love you take is equal to the love you make.
pi_146607900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef TimeJumper het volgende:

En zo zie je dat dat ook weer heel erg kan verschillen. Ik ben nog nergens anders van zulke aardige bezorgers tegengekomen als van HelloFresh.
Toen het een keer uitliep omdat de bezorger in de file stond omdat er een ongeluk was gebeurd, kreeg ik netjes een sms'je met de reden en een nieuwe verwachte bezorgtijd.
En ze zijn altijd redelijk op tijd en supervriendelijk, maar misschien ben ik een uitzondering? :+
De bezorgers op dinsdag waren helemaal top _O_
Toen gingen we naar de zondag en kregen we een klotebedrijf met onvriendelijke bezorgers, die beneden bleven wachten ipv het trappenhuis in liepen, die de oude box absoluut niet mee wilden nemen en makkelijk 1,5 uur te vroeg komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 november 2014 @ 13:01:07 #263
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146607974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De bezorgers op dinsdag waren helemaal top _O_
Toen gingen we naar de zondag en kregen we een klotebedrijf met onvriendelijke bezorgers, die beneden bleven wachten ipv het trappenhuis in liepen, die de oude box absoluut niet mee wilden nemen en makkelijk 1,5 uur te vroeg komen.
Ja daar zeg je wat zeg, nog helemaal niet bij stilgestaan.
De box lieten wij het meeste bezorgen op dinsdag. Pas de laatste 2x op zondag omdat die mogelijkheid hier ineens was.
En inderdaad, het verschil was duidelijk merkbaar.
Rayen 2½ jaar!
pi_146620369
Hier ook een aardige bezorger. We wonen in een straat in de binnenstad waar je alleen 's avonds en 's ochtends vroeg mag laden en lossen en dat hadden ze dus best irritant kunnen vinden, maar het gaat prima.

Zonet de orzo gehad, heerlijk! Hier ook lekker smeuig, maar heb ook een goede kok hier in huis. ;)
pi_146691183
Hier geen verschil (Leeuwarden) van bezorging op Dinsdag of Zondag, tot nu toe altijd op de tijden wat vooraf is aangegeven.

Morgen weer een box, zin in *O*
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_146691430
Hier ook helemaal geen problemen met bezorging. Het is ook al 1 keertje afgegeven bij de buren (hij was wat vroeg).

De orzo heb ik opgeslagen bij mijn favorieten :9. Biefstukje vandaag met alles erbij was ook weer lekker!
pi_146691467
Zo, ivm verhuisdrukte doen wij vanaf eerstvolgende inschrijfmogelijkheid ook de Hello Fresh box.

Het is mogelijk om eerst de probeerbox en aansluitend 2 boxen met 50% korting te nemen toch? Ik kan een code van een vriendin krijgen.
Spoilers!
pi_146704892
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

Het is mogelijk om eerst de probeerbox en aansluitend 2 boxen met 50% korting te nemen toch? Ik kan een code van een vriendin krijgen.
Klopt :Y
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_146705043
Gisteren al de nieuwe box gekregen, en meteen 's avonds de noedels met vis gegeten. Was weer lekker. Vanavond boerenkool :9~ .
pi_146705098
Huh, de proefbox (2x5 maaltijden) is gewoon duurder dan een normale box :?
Spoilers!
pi_146705837
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Huh, de proefbox (2x5 maaltijden) is gewoon duurder dan een normale box :?
Klopt.. dus als je nu al weet dat je minimaal 2 boxen gaat afnemen kun je niet zo goed beginnen met abbo gelijk..
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_146706083
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:25 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Klopt.. dus als je nu al weet dat je minimaal 2 boxen gaat afnemen kun je niet zo goed beginnen met abbo gelijk..
Ja precies. Ik ga zo gelijk bestellen, heb er zin in.

Heel stom eigenlijk want ik was best tegen die boxen. Voor mezelf dan, ik snap heel goed dat het voor veel mensen een uitkomst is. Maar ik vind het leuk om boodschappen te doen, om voorraad aan te houden, om een weekmenu te maken, etc. Maar ik heb het de komende 2 maanden zo druk en ik heb een kwakkelende gezondheid, iets moet gewoon van mijn to do list af. Dus toch maar Hello Fresh dan :Y
Spoilers!
pi_146709356
Ohoh, I jinxed it! :') Vanmorgen een sms dat de box om 12.15 uur zou worden bezorgd en nog niemand gezien.. ;)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 16 november 2014 @ 14:43:58 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146709837
Vandaag de box ontvangen *O* Even op een zondag ipv zaterdag. Beviel niet, dus hij gaat weer naar de zaterdag. Had er vandaag een cadeau in zitten van HF. Een houten spatel :D Geinig, maar gebruik altijd plastic :') Ach, het gaat om het idee zullen we maar zeggen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_146711355
HF een berichtje gestuurd, kreeg snelle reactie en net gebeld door de bezorger, welke mij vertelde dat mijn adres het eerste adres was, een hoek huis en een vrouw met grijs haar de box heeft aangenomen. :')

Moest 3 x herhalen dat ik niet in een hoekhuis woon en geen grijs haar heb :').. Hij zou het verder uitzoeken, vreemd. Zit wel gelijk te denken hoop niet dat hij ergens is afgeleverd op de afgesproken tijd 4 uren geleden en sindsdien buiten koeling staat...
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 16 november 2014 @ 16:41:42 #276
208890 June.
Seriously?
pi_146712561
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:00 schreef CountingStars het volgende:
HF een berichtje gestuurd, kreeg snelle reactie en net gebeld door de bezorger, welke mij vertelde dat mijn adres het eerste adres was, een hoek huis en een vrouw met grijs haar de box heeft aangenomen. :')

Moest 3 x herhalen dat ik niet in een hoekhuis woon en geen grijs haar heb :').. Hij zou het verder uitzoeken, vreemd. Zit wel gelijk te denken hoop niet dat hij ergens is afgeleverd op de afgesproken tijd 4 uren geleden en sindsdien buiten koeling staat...
Er staat wel een notitie voor de buren op de box dat ze hem koel moeten bewaren. Gelukkig is het nu 10 graden dus dat is wel relaxed ;)
Shine bright like a diamond.
pi_146712863
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:41 schreef June. het volgende:

[..]

Er staat wel een notitie voor de buren op de box dat ze hem koel moeten bewaren. Gelukkig is het nu 10 graden dus dat is wel relaxed ;)
Ja maar ik was dus gewoon thuis en werd ook door HF gebeld 'hij is gewoon bij jou thuis afgeleverd volgens de bezorger 4 uren geleden, Heb keer op keer moeten aangeven dat er niemand is geweest.

De bezorger is inmiddels terug gekomen met excuses, hij had de box in de straat hier naast op hetzelfde nummer afgeleverd.. Hij bracht ze net hier en had die mevrouw daar gevraagd waarom ze ze aannam als ze niet voor haar waren, dacht dat haar dochter het had besteld, met mijn naam en adres erop...
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 16 november 2014 @ 16:55:02 #278
208890 June.
Seriously?
pi_146712928
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:52 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Ja maar ik was dus gewoon thuis en werd ook door HF gebeld 'hij is gewoon bij jou thuis afgeleverd volgens de bezorger 4 uren geleden, Heb keer op keer moeten aangeven dat er niemand is geweest.

De bezorger is inmiddels terug gekomen met excuses, hij had de box in de straat hier naast op hetzelfde nummer afgeleverd.. Hij bracht ze net hier en had die mevrouw daar gevraagd waarom ze ze aannam als ze niet voor haar waren, dacht dat haar dochter het had besteld, met mijn naam en adres erop...
Jeetje, irritant. Wat raar ook van jouw buren, die zien dat toch? Was de doos al open?
Shine bright like a diamond.
pi_146713179
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef June. het volgende:

[..]

Jeetje, irritant. Wat raar ook van jouw buren, die zien dat toch? Was de doos al open?
De doos was nog dicht, anders had ik hem wellicht ook niet aangenomen. Heb terwijl de bezorger er nog was de producten gechecked en het voelde het nog wel koel aan maar niet fijn.

Slordig van de bezorger om in een heel andere straat hem te leveren en niet netjes van die mensen om hem aan te nemen alsof het van hen is :P
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 16 november 2014 @ 17:19:07 #280
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146713731
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef CountingStars het volgende:

[..]

De doos was nog dicht, anders had ik hem wellicht ook niet aangenomen. Heb terwijl de bezorger er nog was de producten gechecked en het voelde het nog wel koel aan maar niet fijn.

Slordig van de bezorger om in een heel andere straat hem te leveren en niet netjes van die mensen om hem aan te nemen alsof het van hen is :P
Wat slecht dit :o Maar goed dat het is opgelost :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_146720595
Wat een raar verhaal CountingStars! Vooral van die vrouw die hem aannam, er staat toch vrij groot een naam op. Gelukkig heb je hem nu alsnog, en met deze temperaturen zou ik me ook niet al te veel zorgen maken over bederf.
pi_146725919
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef Bleie het volgende:
Gelukkig heb je hem nu alsnog, en met deze temperaturen zou ik me ook niet al te veel zorgen maken over bederf.
Nee is ook zo, dat scheelt inderdaad. :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_146730335
Ik heb ook al een keer gehad dat het bij de buren werd afgeleverd terwijl ik gewoon thuis was 8)7
Bel dan even, er staat ook een 06-nummer op!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146746984
Ow das raar zeg dat die vrouw em gewoon aan heeft genomen!

Vanavond de spaghetti met salie-knoflook-olie, zin in!

Morgen krijgen we de nieuwe box, dit keer even met 3 gerechten, gerecht 4 & 5 spraken ons niet zo aan.
pi_146757751
Mijn eerste box met 5x2 maaltijden is zojuist afgeleverd. Meteen een planning gemaakt en een paar dingen ingevroren omdat ik in mijn eentje die 10 maaltijden niet op tijd op krijg. Wel een erg klein stukje geitenkaas voor bij de gnocchi, verder ziet het er prima uit.
pi_146770852
Weet iemand wanneer die dozen ingepakt worden? Is een doos die je op maandag ontvangt langer vers dan een doos die je op zaterdag krijgt?

En staan er houdbaarheidsdata op het vlees en de vis?
Spoilers!
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 13:16:07 #287
5428 crew  miss_sly
pi_146771764
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand wanneer die dozen ingepakt worden? Is een doos die je op maandag ontvangt langer vers dan een doos die je op zaterdag krijgt?

En staan er houdbaarheidsdata op het vlees en de vis?
Ja, op de vlees, gevogelte en vis staan houdbaarheidsdata. Meestal zijn ze tot het einde van de week goed, vrijdags. Volgens mij worden de dozen die op maandag bezorgd worden ook op maandag ingepakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:44:00 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_146785823
De falafel was verrassend lekker! Vooral met de salsa erbij. Erg geslaagd. Ik heb dat falafeldeeg nog nooit in de winkel gezien, jullie?
pi_146799477
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:44 schreef Aventura het volgende:
De falafel was verrassend lekker! Vooral met de salsa erbij. Erg geslaagd. Ik heb dat falafeldeeg nog nooit in de winkel gezien, jullie?
Vond ik ook heerlijk! En manlief ook, al blijft hij falafel vrouweneten vinden. Dochter vond het ok, masr niet geweldig. De pitabroodjes vonden de kinderen gelukkig wel lekker. In deze vorm heb ik falafeldeeg ook nog nooit in de winkel gezien, misschien in grote Ekoplaza's of zo? Heb ik niet in de buurt. Bij de appie hebben ze wel kant en klare falafel, maar die is lang zo lekker niet.
pi_146800053
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 08:50 schreef Bleie het volgende:

[..]

Vond ik ook heerlijk! En manlief ook, al blijft hij falafel vrouweneten vinden. Dochter vond het ok, masr niet geweldig. De pitabroodjes vonden de kinderen gelukkig wel lekker. In deze vorm heb ik falafeldeeg ook nog nooit in de winkel gezien, misschien in grote Ekoplaza's of zo?
ik heb deze wel eens gekocht bij ekoplaza, maar dat is dus een pakje waar je nog water door heen moet gooien en geen kant en klaar deeg
pi_146800815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:44 schreef Aventura het volgende:
De falafel was verrassend lekker! Vooral met de salsa erbij. Erg geslaagd. Ik heb dat falafeldeeg nog nooit in de winkel gezien, jullie?
Vroeg ik me inderdaad ook af ! Bij ons bij de C1000 verkopen ze wel lekkere kant en klare van merk Maza, erg lekker.

Ik heb gebruik gemaakt van de snel-klaar-tip om geen balletjes ervan te maken maar het deeg gewoon te rullen, smaakte erg goed!
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_146813764
Hier staat vanavond de mediterrane gele rijstschotel met kip en koriander op het menu, maar omdat we deze week maar een box voor 3 dagen hadden, heb ik wel zelf de boodschappen moeten doen. :P
  woensdag 19 november 2014 @ 19:47:08 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_146818637
Vandaag de vis, heerlijk. De gember, koriander en limoen samen maken het heerlijk fris. Deze gaat in mijn receptenmap.
pi_146833568
Wij hebben de 3-dagen box deze week en zijn begonnen met de boerenkool, iets wat ik écht écht écht niet lekker vond.. Dacht ik..
Wel gewoon geproefd en ik vond em goed te doen. Vriend was sowieso enthousiast, want die at nu sinds jaren ineens weer boerenkool. ;)
  donderdag 20 november 2014 @ 09:18:17 #295
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146833820
Week 49

Hmm.. denk dat ik deze week misschien ga pauzeren. :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_146834025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:18 schreef Maraca het volgende:
Week 49

Hmm.. denk dat ik deze week misschien ga pauzeren. :{
Je lust geen zuurkool of zo? Ziet er voor mij wel lekker uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 november 2014 @ 10:25:01 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146835105
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je lust geen zuurkool of zo? Ziet er voor mij wel lekker uit.
Oh nee, dat gaat er wel in. Kijk meer met een scheef gezicht naar de pasta en visstoof :P Op zich niet heel erg, maar vind de rest niet spannend genoeg om dan een box af te nemen. Dus een beetje de combinatie van. Denk dat ik dan even een selectie ga maken van de HF boekjes die ik al heb en een weekje zelf boodschappen doe.

Misschien dat die kruiden dan ook eindelijk eens opkomen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 21 november 2014 @ 15:43:34 #298
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146871049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:18 schreef Maraca het volgende:
Week 49

Hmm.. denk dat ik deze week misschien ga pauzeren. :{
Jummie. :Y)

Wie gaat die kerstbox nemen btw?
Zit er aan te denken. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146871411
Ik niet; Ik vind het niet bijzonder genoeg.
pi_146871616
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef Anne het volgende:
Ik niet; Ik vind het niet bijzonder genoeg.
Nou dat dus. Niet bijzonder voor kerst en toch ontzettend duur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')