Is dit een troll?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Downwards het volgende:
Zullen de Tukkers ook wel mooi vinden. Dat ze spelen tegen een andere club uit De Achterhoek.
Gewoon dom doenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit een troll?
De Achterhoek is iets anders dan Twente
Ja, de ene zijn achterlijke boeren die werkloos zijn, graag bier drinken en praten met een sterk accent en de ander................... De ander..........quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit een troll?
De Achterhoek is iets anders dan Twente
Carbid schietenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
In de achterhoek doen ze nog aan carbid schieten.
Daar zit het verschil
FOX hartje Twente.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, hoe kan je nou De Graafschap - Twente verkiezen boven AZ - NEC.
Dit maakt mij behoorlijk mad. Twee ploegen die in hun competitie ebolaverwekkend voetbal spelen vs. AZ dat het best leuk doet tegen de koploper uit de juup.quote:
In Twente word er ook carbid geschotenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
In de achterhoek doen ze nog aan carbid schieten.
Daar zit het verschil
Oh. Ik dacht dat ze daar meer van het vuurwerk waren.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
In Twente word er ook carbid geschoten
fox is vriend van arnepquote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, hoe kan je nou De Graafschap - Twente verkiezen boven AZ - NEC.
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokhtar is ook wel tragisch slecht, hé.
Rot nou eens op met die uitgemolken kutgrap van je.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat ze daar meer van het vuurwerk waren.
Graag een bron. Dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja.
Hij wil volgens mij ook nog naar het buitenland!
Naar z'n tante in Marokko ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja.
Hij wil volgens mij ook nog naar het buitenland!
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die uitgemolken kutgrap van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |