Misschien kan je bij die pedo van laatst bij PSW op bezoek gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met de trein van Sassenheim naar Leiden, maar dat is wel in de middag gelukkig als het nog niet donker is.
Sportschool waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Waarom zijn de moeders niet meegekomen?
Ik kom tegenwoordig een keer in de week langs station Sassem. Telkens als er iemand binnen stapt denk ik "Zou dat Mani zijn?"quote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met de trein van Sassenheim naar Leiden, maar dat is wel in de middag gelukkig als het nog niet donker is.
Jammer inderdaad, dat hadden mooie tranentrekkers kunnen worden.quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
In die culturen snappen ze tenminste nog dat vrouwen al helemaal niets zinnigs te melden hebben.quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Nu ga ik vaker met de trein reizen, misschien komen we elkaar tegenquote:Op maandag 3 november 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig een keer in de week langs station Sassem. Telkens als er iemand binnen stapt denk ik "Zou dat Mani zijn?"
Spreken geen Nederlands.quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Sad ... maar zo vaak wel gewoon waar.quote:Op maandag 3 november 2014 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
In die culturen snappen ze tenminste nog dat vrouwen al helemaal niets zinnigs te melden hebben.
Die sabbelen nu aan mijn leuter.quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
In zijn eigen boek, nog een geel briefje stoppen. Niet je eigen boek kennen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Burt kan het best voorlezen van alle kutfiguren die tot nu toe over hun kutboek hebben gezwetst.
Viesbruin.quote:Op maandag 3 november 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Leontien heeft weer lekker de zonnebank uitgewoond.
Neontienquote:Op maandag 3 november 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Leontien heeft weer lekker de zonnebank uitgewoond.
Inge ookquote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Leontien heeft nog steeds een steroïdenkaak.
quote:
Ach het klinkt allemaal traag, maar die miskraam grap was weer geniaal.quote:
Dat is game over.quote:Op maandag 3 november 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Breukhoven heeft alvleesklierkanker
Ze komt gemaakt over.quote:Op maandag 3 november 2014 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het klinkt allemaal traag, maar die miskraam grap was weer geniaal.
onvermijdelijk, bij lange na niet haar leukste liedjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |