SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom bij veel vrienden thuis waar de vader een beetje bijhangt en de moeder eigenlijk de grote manager is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb het idee dat men vroeger een relatie wel wist te waarderen in tegenstelling tot de mensen van tegenwoordig. Even grof generaliserend.
Ja, volgens mij geloven ze dat hun huwelijk wel stabiel genoeg is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Srsly buitenlandse parents hebben echt veel geduld als het op een huwelijk aan komt.
Genoeg huishoudens waarbij de vrouw de baas is. Niks mis mee hoor. Het is maar net hoe je het afspreekt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kom bij veel vrienden thuis waar de vader een beetje bijhangt en de moeder eigenlijk de grote manager is.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, volgens mij geloven ze dat hun huwelijk wel stabiel genoeg is.
Wel is het zo dat mijn moeder van alles waar zij ook voor gewerkt/betaald heeft eist dat haar naam er ook op komt te staan (geldt vooral voor huizen en land in TR) voor het geval dat ze sterft en mijn vader hertrouwd. Ze zegt ik wil er zeker van zijn dat waar ik voor heb gewerkt naar mijn kinderen gaat en niet naar de nieuwe bitch van mijn vader lol.
je moet aan de Dquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom ben ik zo lui en moe na werk?
Weer mijn nagels niet gelakt.
Weer mijn haar niet gewassen.
Weer rekeningen niet betaald.
Weer iets niet aangevraagd.
Weer dat verslag van weken terug niet afgemaakt.
Weer niets gedaan.
Why o fucking why.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Zit wel wat in.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel is het zo dat mijn moeder van alles waar zij ook voor gewerkt/betaald heeft eist dat haar naam er ook op komt te staan (geldt vooral voor huizen en land in TR) voor het geval dat ze sterft en mijn vader hertrouwd. Ze zegt ik wil er zeker van zijn dat waar ik voor heb gewerkt naar mijn kinderen gaat en niet naar de nieuwe bitch van mijn vader lol.
Nee maar meer in de zin van, die vader vind het allemaal best zo. Ik kan ook nooit peilen of ze nou gelukkig zijn of niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg huishoudens waarbij de vrouw de baas is. Niks mis mee hoor. Het is maar net hoe je het afspreekt.
BIj ons is mama de slimste.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Ze heeft een keer een flinke ruzie gehad met mijn opa (haar schoonvader) hierom.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Pittige tante, die moeder van je.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet aan de DAlready had some. Thanks tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles bij belasting aangegeven?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
BIj ons is mama de slimste.
Huis kopen haar idee.
Grond in xxx kopen, haar idee. WAs toen kazikkkkk en nu dikke vette winst.
Huis in xxxx : haar idee.
Nu nog winkel in xx. Ook haar idee.
Mijn vader wou een huis kopen toen alles nog goedkoop was, ook in 1990 ergens volgens mij. Maar mijn moeder vertrouwde het niet en hield hem altijd tegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
BIj ons is mama de slimste.
Huis kopen haar idee.
Grond in xxx kopen, haar idee. WAs toen kazikkkkk en nu dikke vette winst.
Huis in xxxx : haar idee.
Nu nog winkel in xx. Ook haar idee.
Vraag me soms wel af of de oudere generatie uberhaupt ooit gelukkig is geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee maar meer in de zin van, die vader vind het allemaal best zo. Ik kan ook nooit peilen of ze nou gelukkig zijn of niet.
Echte kaas deze vent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
alles bij belasting aangegeven?
Aaaai.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader wou een huis kopen toen alles nog goedkoop was, ook in 1990 ergens volgens mij. Maar mijn moeder vertrouwde het niet en hield hem altijd tegen.
Mijn oudste broer wilde in 1990 een huis kopen, maar werd tegengehouden door mijn familie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader wou een huis kopen toen alles nog goedkoop was, ook in 1990 ergens volgens mij. Maar mijn moeder vertrouwde het niet en hield hem altijd tegen.
Ja precies zelfde verhaal bij ons hahaha. Alleen kochten wij in 2001 ofzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn oudste broer wilde in 1990 een huis kopen, maar werd tegengehouden door mijn familie.7 jaar geleden heeft ie alsnog een huis gekocht.
Als hij het toen had gekocht, dan was ie nu rijk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |