SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik dacht dat ik de 300e had. Niet 301
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit trouwens.
http://www.metronieuws.nl(...)rZnjD!HfUnEoTHHeBkQ/
Is dit godverdomme tegenwoordig al nieuwswaardigFacebook staat tegenwoordig ook echt bol met likes op dit soort nieuwsberichten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mag Messi ook op CAM?quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef DuTank het volgende:
Dit trouwens.
http://www.metronieuws.nl(...)rZnjD!HfUnEoTHHeBkQ/
Is dit godverdomme tegenwoordig al nieuwswaardigFacebook staat tegenwoordig ook echt bol met likes op dit soort nieuwsberichten
Zag het ook al.
Heb hem GRAAG in de SPITS.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag Messi ook op CAM?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4-3-1-2 met Di Maria zou misschien kunnen ...![]()
Ik ben ook echt sterk aan het overwegen om Facebook te verwijderen, maar ik heb het nog te vaak nodig voor bijvoorbeeld de studie.. Als ik ga werken kan ik het wel deleten, daar heb ik toch al LinkedIn voor.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mja waarom deleten? Je kan er ook gewoon niet heen gaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben ook echt sterk aan het overwegen om Facebook te verwijderen, maar ik heb het nog te vaak nodig voor bijvoorbeeld de studie.. Als ik ga werken kan ik het wel deleten, daar heb ik toch al LinkedIn voor.En mocht je het dan nog keertje nodig hebben voor wat dan ook dan heb je het tenminste nog.
Jammer. Dit team lijkt me wel geniaal goed. Aguero en Benz zijn opperbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb hem GRAAG in de SPITS.
4-3-1-2 met Di Maria zou misschien kunnen ...
Dan zo. Met lege plekken kan je alle kanten op. Bayern, Juve, BPL etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
OMDAT FACEBOOK ILLUMINATI IS!!!1!1!111!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja waarom deleten? Je kan er ook gewoon niet heen gaanEn mocht je het dan nog keertje nodig hebben voor wat dan ook dan heb je het tenminste nog.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo obvious, maar Doumbia is echt gewoon serieus de beste spits in het spel. Vies goed. Heb 'm naast Sturridge van 54k, maar is gewoon minstens zo goed.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Doumbia en Ibarboquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zo obvious, maar Doumbia is echt gewoon serieus de beste spits in het spel. Vies goed. Heb 'm naast Sturridge van 54k, maar is gewoon minstens zo goed.
Doumbia heeft ook gewoon 4* WF![]()
![]()
Ik vind doumbia best kut spelen.. Heb hem in mijn fitness team maar scoor meer met rondon en musa dan met doumbia.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zo obvious, maar Doumbia is echt gewoon serieus de beste spits in het spel. Vies goed. Heb 'm naast Sturridge van 54k, maar is gewoon minstens zo goed.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja ik ga dat andere denk ik gewoon proberen, met Messi op CAM dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer. Dit team lijkt me wel geniaal goed. Aguero en Benz zijn opperbazen.
Dan zo. Met lege plekken kan je alle kanten op. Bayern, Juve, BPL etc
[ afbeelding ]
Heb je al met Hummels gespeeld? Is relatief traag of merk je dat niet zo?![]()
Vorig jaar kon het prima, Dit jaar nog niet mee gespeeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ga dat andere denk ik gewoon proberen, met Messi op CAM dan.
Heb je al met Hummels gespeeld? Is relatief traag of merk je dat niet zo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren dus in een opwelling dit team gemaakt. Twijfelde erg en het ziet er ook niet uit, maar het valt me echt alles mee. 8 potjes gespeeld en op het eerste potje tegen een vriend van me na volgens mij nog niet verloren.
Was een beetje bang voor de workrates van de 2 CM's, maar merk er tot nu toe weinig van. Als ik vind dat m'n team te ver naar voren speelt, zet ik 'm op defensief en dat werkt tot nu toe dus prima. Sterling valt me als enige een beetje tegen, is erg zwak, maar als chemistrysletje voor Sturridge voldoet 'ie wel. Danny is wel goed. Vitinho kan als enige silver tot nu toe ook best aardig meekomen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gooi er wel gewoon een ANKER op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kon het prima, Dit jaar nog niet mee gespeeld.![]()
ankerlekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gooi er wel gewoon een ANKER op.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf, ik verlies net de gold cup finale op penalties maar krijg wel de 2,000 coins en gold pack?![]()
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
WTF !!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef The_Yakuza het volgende:
wtf, ik verlies net de gold cup finale op penalties maar krijg wel de 2,000 coins en gold pack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WTF !!!Maar dat krijg je toch alleen als je wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nee. team of the tournament kan je ook zijn als je de penaltys verliestquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:31 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar dat krijg je toch alleen als je wint?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
en die gast die wint krijgt dan niks?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. team of the tournament kan je ook zijn als je de penaltys verliestFuck being broke or middle class, go get it all!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: