Waarom wil je een andere?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nogal struggles met het bedenken van goeie gebruikersnamen hier op FOK!Ik wil een andere maar dan herkent niemand me meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom wil je een andere?Je hebt er al 3
Deze komt over alsof ik één of andere seksist benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst merkte iemand op dat het raar is je seksuele voorkeuren in een naam te verwerken en dat is eigenlijk ook wel zo. De overige zijn een bot en een account wat ik niet meer gebruik en wil gebruiken.
quote:
ik krijg wel zin in het weekend door jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze komt over alsof ik één of andere seksist benLaatst merkte iemand op dat het raar is je seksuele voorkeuren in een naam te verwerken en dat is eigenlijk ook wel zo. De overige zijn een bot en een account wat ik niet meer gebruik en wil gebruiken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik krijg wel zin in het weekend door jou
Oh, op die manier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze komt over alsof ik één of andere seksist benLaatst merkte iemand op dat het raar is je seksuele voorkeuren in een naam te verwerken en dat is eigenlijk ook wel zo. De overige zijn een bot en een account wat ik niet meer gebruik en wil gebruiken.
Misschien, maar alleen voor even totdat iedereen het andere account is vergeten. Moet ik wel eerst ff een nieuwe bedenken die goed bij mij pastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Lastig wel zoiets![]()
Misschien dat je wel, als je eenmaal een nieuwe hebt bedacht, je in je sig 'beter bekend als bondage' oid kunt zetten? ZOdat je wel herkenbaar bent?
roperiggerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien, maar alleen voor even totdat iedereen het andere account is vergeten. Moet ik wel eerst ff een nieuwe bedenken die goed bij mij past
Je laat mij wel weten wie je bent dan toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien, maar alleen voor even totdat iedereen het andere account is vergeten. Moet ik wel eerst ff een nieuwe bedenken die goed bij mij past
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je laat mij wel weten wie je bent dan toch?
gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef bondage het volgende:
[..]
TuurlijkDe meeste weten ook wel wat mijn overige accounts zijn. Maak daar ook geen geheim van.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou ook een optie kunnen zijn. Mummificatie met tape is sowieso mijn favoriete bondage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik hou niet zo van trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks denken ze dat het is om reclame te maken en krijg ik ban
![]()
Zoals iedereen weet ben ik wel een grote trollquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van trollenStraks denken ze dat het is om reclame te maken en krijg ik ban
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals iedereen weet ben ik wel een grote troll![]()
Hmm.. misschien iets dat erop lijkt?Ducktape oid?
Iets anders met tape
![]()
Of iets compleet anders zoals kamerplant of tijdschriftenfolie natuurlijk
Wie ben je dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef bondage het volgende:
[..]
TuurlijkDe meeste weten ook wel wat mijn overige accounts zijn. Maak daar ook geen geheim van.
Nog 4 uurtjes werken hier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:21 schreef Bos81 het volgende:
Voor mij is het nu eindelijk weekend. (ja nog niet voor iedereen I know
![]()
![]()
)
En ja ik had morgen eigenlijk moeten werken, maar ik heb elders werkzaamheden te verrichten...Wel in een voor mij pijnlijke plaats
Nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:21 schreef bondage het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft
Bosquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:21 schreef Bos81 het volgende:
Voor mij is het nu eindelijk weekend. (ja nog niet voor iedereen I know
![]()
![]()
)
En ja ik had morgen eigenlijk moeten werken, maar ik heb elders werkzaamheden te verrichten...Wel in een voor mij pijnlijke plaats
Aan mijn ondertitel en signaturequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bos![]()
Wat heb je met je avatar gedaanHoe moet ik je nu herkennen?
Zegt me weinigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:23 schreef bondage het volgende:
[..]
The_Terminator is mijn vorige account.
Ik mis je oude UIquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan mijn ondertitel en signature![]()
![]()
![]()
En Anton Gleuheuff is wel een toepasselijke UI voor mij of niet?
Komt iig op 24 november weer te voorschijn..quote:
Dan buigt hij zijn kopje, en drukt dan op het knopje voor de Ko de Boswachtershow!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan mijn ondertitel en signature![]()
![]()
![]()
En Anton Gleuheuff is wel een toepasselijke UI voor mij of niet?
doe eens lief muckquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt iig op 24 november weer te voorschijn..
Neuh, sinds het gedonder met het kookboek heb ik afstand genomen van FOK!.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat je me daarvan herkendeIk sta ook in de endcredits
quote:
Ik krijgquote:
Waar in CRE?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, sinds het gedonder met het kookboek heb ik afstand genomen van FOK!.
Ik post nog wat mee, maar dat is dan ook alles. Ik kom niet meer op de FP, gebruik de search nooit, houd de crewwissels niet meer bij, kijk niet naar credits enzo.
Ik kom eigenlijk alleen in KSC, CRE en soms in OUD
Jammer welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, sinds het gedonder met het kookboek heb ik afstand genomen van FOK!.
Ik post nog wat mee, maar dat is dan ook alles. Ik kom niet meer op de FP, gebruik de search nooit, houd de crewwissels niet meer bij, kijk niet naar credits enzo.
Ik kom eigenlijk alleen in KSC, CRE en soms in OUD
Ik faalquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geen pur![]()
met pur waren die stenen allang omhoog geduwd
Jij bent dan ook speciaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg![]()
in het dagcijfertopic, hoor ik nu bij jullie clubje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |