ik ben dit jaar naar geen enkel pretpark geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Solique het volgende:
Dit jaar pas 2x geweest. Volgend jaar nieuwe achtbaan
Ik ben niet echt nieuw ofzo, post toch af en toe wel mee overdagquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoi wie ben jij? Ik ken je niet
Zin?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ben dit jaar naar geen enkel pretpark geweest
Dat is relaxt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer woont een kwartier rijden van de Efteling![]()
![]()
heb je nog niet eerder gezien. .. hi ik ben nikkiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:49 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt nieuw ofzo, post toch af en toe wel mee overdag
Hoi, ik ben Sanderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb je nog niet eerder gezien. .. hi ik ben nikkie
zin.. ja tijd ja geld nee energie nee...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zin?
[..]
Dat is relaxt.
Vriend woont vlak bij Walibi
Je kan / mag het van mij proberen. Ik geef je alleen weinig kans, aangezien ik al ruim viereneenhalf jaar gelukkig ben met mijn vriendinnetjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoi sanderkan/mag ik je hosselen?
bunnyquote:
dan ga k het niet eens proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Je kan / mag het van mij proberen. Ik geef je alleen weinig kans, aangezien ik al ruim viereneenhalf jaar gelukkig ben met mijn vriendinnetje
Ben je op zoek dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dan ga k het niet eens proberenben geen stoker
Minderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zin.. ja tijd ja geld nee energie nee...
in mij? Nee hoor.. of bezet of wonen verr weg...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Mannen zat hier op fok die geïnteresseerd zijn
Ik wil best wel, maar de vrouwen nietquote:
Geen idee of ze in jou geïnteresseerd zijn, ik ken je nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in mij? Nee hoor.. of bezet of wonen verr weg...
goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
knapperd hoe is het met jou? ?
tja moet van beide kanten klikken en duurt soms even..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil best wel, maar de vrouwen niet
nice!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed.
de versieringen voor halloween zijn klaar
Ik ben niet op zoek en heb ook niet echt de behoefte. Maar dit wil niet zeggen dat ik een versierpoging van een vrouw naar mij toe zomaar af sla. Daar sta ik wel open voor..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet?? Wil jij geen vriendin? Kan hoor is vraag...
Daarom, heb nog even.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja moet van beide kanten klikken en duurt soms even..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ok wist ik niet eens hihi.. ken k je weer wat beterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek en heb ook niet echt de behoefte. Maar dit wil niet zeggen dat ik een versierpoging van een vrouw naar mij toe zomaar af sla. Daar sta ik wel open voor..
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom, heb nog even.precies wat ik ook denk hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
En date nu toch minder laatste weken, druk met zoektocht voor eigen huis en auto.quote:
ouderdomquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom lees ik eigenlijk steeds eftelingdeurtjes
Omdat jij meer van het gluren bentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom lees ik eigenlijk steeds eftelingdeurtjes
quote:
dat doe je door ramenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Omdat jij meer van het gluren bent
geen last van. eindelijk nieuwe bril enzoquote:
Meestal wel, deur op een kier kan ook bestquote:
hier spreekt duidelijk iemand met ervaringquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Meestal wel, deur op een kier kan ook best
Jij bent een http://nl.wikipedia.org/wiki/Brilbeer ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen last van. eindelijk nieuwe bril enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |