Obvious troll is obviousquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik heb nog wat foto's van jou met zo'n harses
niet veel beter
Nee alleen Veraquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:38 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Maak je ons nu belachelijk gij vuige bromfietsende kees
Tot vanavond! Gaan we er weer net zo'n feestje van bouwen als 10 jaar geleden in de Waakzaamheid?quote:
Check!quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:17 schreef vera166 het volgende:
Heb er ook echt super veel zin inWas vorig jaar mijn eerste hardcorefeest en heb sindsdien niet meer een feest met zo'n sfeer meegemaakt
dat kan ook liggen aan de feesten waar ik verder heen ben geweest maar ok
![]()
Mocht iemand weten hoe ik eruit zie; ik draag vanavond van die witte vage lenzen en ik zou het wel cool vinden een fokker te zien vannacht
Hé wat toevallig, mij ook !quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef VRIDZ het volgende:
Je herkent mij aan mn kale kop en maxies![]()
Omg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:35 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Tot vanavond! Gaan we er weer net zo'n feestje van bouwen als 10 jaar geleden in de Waakzaamheid?
En kaartjes uitdelen toch ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mij niet. Maar ik heb wel een deathchantshirt aan, en waarschijnlijk ben ik bier aan het drinken. En soms ook wel wat dansen denk ik.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:49 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]![]()
![]()
Stuk of 20 op zak, komt goed
Dan kunnen ze me rond 07:05 uit die speakers komen schrapen met een roestige hark denk ikquote:
De bouwput zelf, ik bestuur de hijskraan wel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:30 schreef VRIDZ het volgende:
Had op PF iets gelezen over dat het stadionplein een bouwput is nu.. mensen die bekend zijn in Amsterdam die iets weten over gratis / goedkope alternatieve parkeerplekken in de buurt?
Sorry ik wilde je niet van streek maken en je bent niks verplicht hoor!! Niet te druk maken!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:05 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Denkend dat wij jou wel willen zien
Je wil niet eens in de whatsapp groep, denk je dat wij irl niet fucking creeps zijn
Daarnaast, gvd 600 lenzenmeisjes aanspreken
Heb je ook lamp handschoentjes en een speen in?
Ik kan mensen nooit herkennen van foto's hahaha maar ik zal mijn best doen!!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Check!Kijk maar ergens vooraan in de buurt van de boxen, grote kans dat je mij daar tegen zal komen
Eerste helft van de avond wsl bij de early terror, 2e helft van de avond meeste kans me in de main te vinden. Nog geen idee wat ik aan ga trekken, maar was t idee om weer met de ''oude partygroep' ouderwetsch in Aus/Cavello te gaan, en misschien ook met zn allen te gaan treinen..
Je herkent mij aan mn kale kop en maxiesAnyway, je hebt me op PF, kijk daar maar voor foto's hoe ik er uit zie
Ik zal wsl niet vaak in de frensjkoor-zaal zijn, dus de kans dat ik jou tegen kom zal wel wat kleiner zijn.. Achja we zien welquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik kan mensen nooit herkennen van foto's hahaha maar ik zal mijn best doen!!!
Kees doet wel stoer, maar eigenlijk durft hij niet eens nieuwe mensen te ontmoeten, daarom gaat hij ook niet naar Pandemonium, te veel verandering.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Sorry ik wilde je niet van streek maken en je bent niks verplicht hoor!! Niet te druk maken!!
En ik weet helemaal niks van een whatsapp groep eigenlijk
Idd mijn autisme trekt dat nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef N22 het volgende:
[..]
Kees doet wel stoer, maar eigenlijk durft hij niet eens nieuwe mensen te ontmoeten, daarom gaat hij ook niet naar Pandemonium, te veel verandering.
Moet je de ronde zonnebril afdoen 😂quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik kan mensen nooit herkennen van foto's hahaha maar ik zal mijn best doen!!!
Ja vastquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Sorry ik wilde je niet van streek maken en je bent niks verplicht hoor!! Niet te druk maken!!
En ik weet helemaal niks van een whatsapp groep eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |