Ze gaan niet op IS jacht Jigzoz.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef Jigzoz het volgende:
Als nazi's en hooligans op IS-jacht gaan, wat is daar dan precies mis mee? Of gaat het er alleen om dat er dan ook allerlei dingen gesloopt worden?
Ik heb een stevige afkeer van rechtsextremisten, maar een nog veel grotere afkeer van die IS-nazi's. Gaan ze inderdaad op buitenlanderjacht? Direct oppakken. Maar gaan ze op IS-jacht? Laat maar even gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze gaan niet op IS jacht Jigzoz.
Ze gaan op buitenlander jacht.
Het zijn de bekende neonazi's die het liefst alle buitenlanders een kopje kleiner zouden maken, Duitsland heeft dit probleem al decennia.
"Ausländer Raus" werd er dan ook geroepen en overal stond er "88"
Ik vind het jammer dat je zo goedkeurend reageert op deze Hitler fanboys. Vind je het ook goed dat IS fans op nazi's jagen?
Het probleem met dit soort extremisten is, juist dat ze geen onderscheid maken (zowel IS als neonazi's)
De overheid moet hard optreden tegen dit soort geweld.
Ik heb hier niet echt problemen mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze gaan op buitenlander jacht.
"Ausländer Raus" werd er dan ook geroepen
Weet ik.quote:
Ik heb niet gezegd dat ik zoiets ga doen, ik zou het alleen aanmoedigen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus mocht je zelf ooit zoiets doen, zul je wegkwijnen in een cel.
Domme vergelijking.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb een stevige afkeer van rechtsextremisten, maar een nog veel grotere afkeer van die IS-nazi's. Gaan ze inderdaad op buitenlanderjacht? Direct oppakken. Maar gaan ze op IS-jacht? Laat maar even gaan.
Om even een vergelijking te maken: ik hoef ook geen tientallen spinnen in mijn huis, maar als het barst van de muggen, dan laat ik ze toch nog even zitten.
In Köln zijn volop winkels geplundert, passanten bedreigd en deels geweld aan gedaan, zeker als deze en buitenlands uiterlijk hadden en is een grote schade aangedaan...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef Jigzoz het volgende:
Als nazi's en hooligans op IS-jacht gaan, wat is daar dan precies mis mee? Of gaat het er alleen om dat er dan ook allerlei dingen gesloopt worden?
Je moet waken dat niet de goede buitenlanders die hard mee vechten aan jouw maatschappij het slachtoffer worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:55 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zoiets ga doen, ik zou het alleen aanmoedigen.
Klopt. Want laffe internetheld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:55 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zoiets ga doen, ik zou het alleen aanmoedigen.
Tja, de mediabangmakerij tegen IS werkt blijkbaar goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In Köln zijn volop winkels geplundert, passanten bedreigd en deels geweld aan gedaan, zeker als deze en buitenlands uiterlijk hadden en is een grote schade aangedaan...
Dat die Hooligans riepen tegen 'Salafisten' aktie te voeren was hooguit een slap excuus om te rellen ... (de geweldsexplosie was vooral gekomen toen de Hooligans enkele personen in een Voetbalshirt van Galatasaray troffen, een turkse voetbalclub)
last hebben vooral gewone nette burgers en ondernemers.
Het Kölner hoofdstation moest langere tijd afgesloten worden, en tegen de 50 personen raakten gewond (waaronder slechts een Hooligan)
[ afbeelding ]
Goed argument.quote:
Zeker, maar als er niet veel steviger wordt opgetreden tegen IS-nazi's, dan zullen uiteindelijk veel meer mensen daarop aangekeken worden en extreemrechts profiteert daarvan. Dat moeten we dus echt voor zijn en ik kan niet anders zeggen dan dat we daar al redelijk laat mee zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je moet waken dat niet de goede buitenlanders die hard mee vechten aan jouw maatschappij het slachtoffer worden.
Natuurlijk ben ik voor een wat agressievere tegen geluid tegen IS aanhangers, ook in het westen. Maar nogmaals, de goede buitenlanders moeten daar niet de slachtoffer van worden. IS aanhangers zijn nog altijd maar 0,00001% van alle buitenlanders....
De relmarokkanen en antillianen die in elke stad voor overlast worden mogen van mij lekker oprottenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je moet waken dat niet de goede buitenlanders die hard mee vechten aan jouw maatschappij het slachtoffer worden.
Natuurlijk ben ik voor een wat agressievere tegen geluid tegen IS aanhangers, ook in het westen. Maar nogmaals, de goede buitenlanders moeten daar niet de slachtoffer van worden. IS aanhangers zijn nog altijd maar 0,00001% van alle buitenlanders....
Mwoah, je moet wel verschil blijven maken tussen straatcriminaliteit en het toejuichen van genocide.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Varg89 het volgende:
[..]
De relmarokkanen en antillianen die in elke stad voor overlast worden mogen van mij lekker oprottenNiet alleen die IS aanhangers.
Jij weet niet waarover je praat man, jij kent me niet en deze reactie slaat nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt. Want laffe internetheld.
Gelukkig zijn de meeste racisten in Nederland broekpoepers als jij die huilend wegrennen als een Marokkaan hoi tegen ze zegt in de metro.
Dus dan maar nazi's steunen die op buitenlander, homo en jodenjacht zijn gegaan in het verleden, dat weer riepen in de demonstratie en die dat in de toekomst zeker weer gaan doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker, maar als er niet veel steviger wordt opgetreden tegen IS-nazi's, dan zullen uiteindelijk veel meer mensen daarop aangekeken worden en extreemrechts profiteert daarvan. Dat moeten we dus echt voor zijn en ik kan niet anders zeggen dan dat we daar al redelijk laat mee zijn.
O toch wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, je moet wel verschil blijven maken tussen straatcriminaliteit en het toejuichen van genocide.
http://m.gva.be/cnt/aid10(...)ab-moorden-neonazi-squote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Varg89 het volgende:
[..]
De relmarokkanen en antillianen die in elke stad voor overlast worden mogen van mij lekker oprottenNiet alleen die IS aanhangers.
En vervolgens mogen 90% van alle goede Marokkanen en Antillianen het onderspit delven?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Gewoon harde werkers inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://m.gva.be/cnt/aid10(...)ab-moorden-neonazi-s
Gewoon willekeurige mensen doden vanwege hun afkomst.
Huis in brand steken van een Turkse familie. Alle kinderen en de moeder dood.
[ afbeelding ]
De vrienden van Jigzoz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |