SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TT![]()
Iemand ervaring met Varane en/of Casillas? Als ik die niet zet in plaats van David Luiz en Sirigu zit iedereen weer aan de max chem.,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:32 schreef Tobi-wan het volgende:
TT![]()
Iemand ervaring met Varane en/of Casillas? Als ik die niet zet in plaats van David Luiz en Sirigu zit iedereen weer aan de max chem.,,Casillas was bij mij dikke stront dus die kan ik niet aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:32 schreef Tobi-wan het volgende:
TT![]()
Iemand ervaring met Varane en/of Casillas? Als ik die niet zet in plaats van David Luiz en Sirigu zit iedereen weer aan de max chem.,,Schijt aan de max chem joh. Heb je verschil gemerkt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het doet je echt pijn he om dit te zien.quote:Godver.
Pas een paar wedstrijden gespeeld met dit team... Kan er nog niet zoveel over zeggen. De autist in mij heeft wel problemen met de chemistry situatie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schijt aan de max chem joh. Heb je verschil gemerkt dan?![]()
Als je daar 's nachts wakker van ligt moet je er inderdaad wat aan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pas een paar wedstrijden gespeeld met dit team... Kan er nog niet zoveel over zeggen. De autist in mij heeft wel problemen met de chemistry situatie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik ben me toch een team aan het bouwen. bohhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moggel![]()
Bert Brussen![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sjoow mie sumquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik ben me toch een team aan het bouwen. bohhhhhNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Om feyenoord te zien? Nee hoor. Ik kijk ongeveer heel de dag tegen de kuip aan. Dus kan wel wat hebben. Maar meer dat je er zo lang mee door blijft gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het doet je echt pijn he om dit te zien.Godver.
De "grap" is er nu wel een beetje af.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wie heeft het over een grap? Dat jij je er aan stoort zegt eigenlijk iets meer over jou dan over de "grap".quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:42 schreef over_hedge het volgende:
Om feyenoord te zien? Nee hoor. Ik kijk ongeveer heel de dag tegen de kuip aan. Dus kan wel wat hebben. Maar meer dat je er zo lang mee door blijft gaan. De "grap" is er nu wel een beetje af.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feyenoord is 1 grote grap.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie heeft het over een grap? Dat jij je er aan stoort zegt eigenlijk iets meer over jou dan over de "grap".Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit bedoel ik. Beetje gefrustreerd jongen?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Beetje gefrustreerd jongen?Bedankt voor het vragen.
Ik zie toch een kleine frustratie.. arme ziel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor.Bedankt voor het vragen.
Die moet wel heel veel coins gekocht hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
En maar klagen dat hij zelf ingame te weinig pace heeft
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach, ik vermoed dat hij er ook wel de middelen voor heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die moet wel heel veel coins gekocht hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja maar toch, omdat hier nou aan uit te geven majaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ik vermoed dat hij er ook wel de middelen voor heeft
Ook nog een bank vol legends btwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij zal het kunnen missen met zijn weeksalaris dat waarschijnlijk hoger ligt dan twee gemiddelde jaarsalarissen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die moet wel heel veel coins gekocht hebben
edit. spuitelf![]()
Die gast heeft gewoon een mooi staaltje pack luckquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar toch, omdat hier nou aan uit te geven maja
Ook nog een bank vol legends btw
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar komt dat Nasri kaartje dan vandaan? Of krijgen alle voetballers een eigen uitgaven in een 95 versie?quote:![]()
Morrie![]()
zijn er al mensen die een sanchez gepulled hebben
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waar komt dat Nasri kaartje dan vandaan? Of krijgen alle voetballers een eigen uitgaven in en 95 versie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sjon jongequote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:12 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
zijn er al mensen die een sanchez gepulled hebben![]()
Benzebaas al uit een pack gehaald?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee ging idd zoals verwacht. 4 keer geen kutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon jonge![]()
wat valt er nou te lachen man, misschien heeft maver zich even laten zien met zijn packluck.
als is het ook zomaar mogelijk dat trapz aankomt met ik heb IF sanchezfucking maver 2.0
#FreeTrapz![]()
Dat die minder waard is dan jouw Sanchez, waarover jij gisteren nog zei dat ie hem niet verdiendequote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon jonge![]()
Ga ik volgende week ook doen
Elke dag![]()
Ik vind die stats van Fletcher niet zo goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:14 schreef DutchSL het volgende:
Dit zijn alle bekende player pro cards volgens futwizz:
[ afbeelding ]
Allemaal 95 pace (Fletcher wsl ook wel dan).
Die Akinfenwa wil je ook niet tegenkomen dus
Elke dag![]()
Nee. Ik. Had. Gister. Een. IF. Sanchez.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ging idd zoals verwacht. 4 keer geen kut
wat valt er nou te lachen man, misschien heeft maver zich even laten zien met zijn packluck.
als is het ook zomaar mogelijk dat trapz aankomt met ik heb IF sanchezfucking maver 2.0
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Ik. Had. Gister. Een. IF. Sanchez.niet waar
![]()
koning
voor hoeveel verkocht ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha die Akinfenwa idd, zal het ook wel lekker doen op de markt als je hem zou kunnen verkopenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die stats van Fletcher niet zo goed
Die Akinfenwa wil je ook niet tegenkomen dus![]()
![]()
819k, schoon aan de haak.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]niet waar
![]()
koning
voor hoeveel verkocht ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zijn onverkoopbare kaarten toch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha die Akinfenwa idd, zal het ook wel lekker doen op de markt als je hem zou kunnen verkopen
nadat er vorig jaar iemand idd zijn kaart verkocht had
#FreeTrapz![]()
iets met "de rijken worden rijkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
819k, schoon aan de haak."
en maar tegen mij zeggen dat het openen van packs niet loont hehypocriet
#FreeTrapz![]()
Lijkt me echt een grote baas om mee te spelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha die Akinfenwa idd, zal het ook wel lekker doen op de markt als je hem zou kunnen verkopen![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
819k, schoon aan de haak.![]()
Wil niet weten hoe het eruit zag toen jij zag dat er een IF Sanchez in zat. Rondje door de kamer gaan rennen of gewoon extra biertje open getrokken?![]()
Tim86,
Welke films zijn er sinds afgelopen maand te downloaden die het kijken waard zijn?
Heb een tijdje niet kunnen 'kopen', maar nu weer wel
grgr![]()
Ik zat de kleine de fles te geven, en zat op mijn telefoon 4 packs te openen, precies zoals Sjon aangekondigd had. Ik pullde Sanchez en haalde mijn schouders opquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:22 schreef vanpers het volgende:
[..]![]()
Wil niet weten hoe het eruit zag toen jij zag dat er een IF Sanchez in zat. Rondje door de kamer gaan rennen of gewoon extra biertje open getrokken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen die gaan schreeuwen als er een IF uit een pack komt._______!
je heb verdomme me idee ook nog gejatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat de kleine de fles te geven, en zat op mijn telefoon 4 packs te openen, precies zoals Sjon aangekondigd had. Ik pullde Sanchez en haalde mijn schouders op.
toch maar eens ergens op een accountje inloggen denk
#FreeTrapz![]()
PS+ voor november:Geen commentaarquote:PlayStation 4
The Binding of Isaac: Rebirth
SteamWorld Dig
PlayStation 3
Frozen Synapse Prime
Luftrausers
PlayStation Vita
The Hungry Horde
Escape Plan![]()
Wat een kutshit steeds, heb nog niets gedownloadquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:25 schreef DutchSL het volgende:
PS+ voor november:
[..]
Geen commentaar
Is Driveclub nu wel te downloaden?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ah het is weer heel fok gaat aan de silvers tijd
weinig bruikbare discard meuk deze week gok ik, of eto'o moet nog even goed doorzakken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Packs openen loont zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iets met "de rijken worden rijker"
en maar tegen mij zeggen dat het openen van packs niet loont hehypocriet
![]()
mag blij zijn met quitte tot nu toe dit jaar.quote:
Wel al IF callejon en IF sneijder gepulled maar nog geen echte klapper.
sturridge als duurste met 90KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dit team hebben
Maak dit eens af plz.
SilversArmoe
Elke dag![]()
Kan niet met die twee CBsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak dit eens af plz.![]()
Je boy heeft veel geluk gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mag blij zijn met quitte tot nu toe dit jaar.
Wel al IF callejon en IF sneijder gepulled maar nog geen echte klapper.
sturridge als duurste met 90K![]()
Die ene is een CDM.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel opvallend 80 pace voor alle 3 de CMs.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Agbonlahor vanwege zijn weakfoot natuurlijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak dit eens af plz.![]()
Ik vind er geenreet aan om mee te spelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer tegen silvers? gr grDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Staat 'gr' misschien voor 'geenreet'?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind er geenreet aan om mee te spelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een goede speler denk ik.quote:Dat kan, maar dat heb ik met golds (tenminste een volledig gold team)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind er geenreet aan om mee te spelen![]()
Dat moet ook wel, met zo'n achternaam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel een goede speler denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pas een paar wedstrijden gespeeld met dit team... Kan er nog niet zoveel over zeggen. De autist in mij heeft wel problemen met de chemistry situatie.Deden jullie nou gister mee met NBA?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Om feyenoord te zien? Nee hoor. Ik kijk ongeveer heel de dag tegen de kuip aan. Dus kan wel wat hebben. Maar meer dat je er zo lang mee door blijft gaan.De "grap" is er nu wel een beetje af.
![]()
eigenlijk gewoon slecht dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:38 schreef Lastpost het volgende:
IF Higuain. Eerste pot direct 4 goals en ook 4 keer de lat/paal.
#FreeTrapz![]()
ja/nee, ik zat wel in het gesprek op het begin. Maar het werkte niet bij mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
[..]
Deden jullie nou gister mee met NBA?Omdat ik de digitale versie heb. meer mensen op internet hadden dat probleem las ik.
Heb je gisteren serieus gewoon 150k voor hem betaald?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:38 schreef Lastpost het volgende:
IF Higuain. Eerste pot direct 4 goals en ook 4 keer de lat/paal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is een rijke tataquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je gisteren serieus gewoon 150k voor hem betaald?![]()
Giant throw-inquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Agbonlahor vanwege zijn weakfoot natuurlijk?THanks!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan het wel, mayuka moet je naast Gabby zetten
Okeej, zonde. Hebben wel wat leuke wedstrijdjes kunnen spelen. Al zijn sommige spelers zo ziek goed dat ze niet te verdedigen zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja/nee, ik zat wel in het gesprek op het begin. Maar het werkte niet bij mij.Omdat ik de digitale versie heb. meer mensen op internet hadden dat probleem las ik.
![]()
Ongetwijfeld, dat ben ik nu ook. Maar dan ben ik toch ook zuunig, en wacht ik gewoon rustig een paar dagenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, net opgepikt voor 110k ofzo. Weet ook wel dat ie gaat zakken tot 50/60k maar m'n team is toch al compleet verder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je gisteren serieus gewoon 150k voor hem betaald?![]()
![]()
Gelijk opscheppen héquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dat ben ik nu ook. Maar dan ben ik toch ook zuunig, en wacht ik gewoon rustig een paar dagen![]()
![]()
Met die ene IF van hemquote:als je er niet meer dan 50 hebt tel je niet mee hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. ik speel niet anders. (naja ik moet zeggen dat ik sowieso vrij weinig fifa speel maar oke)quote:
Vind het de beste opstelling.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb er positieve verhalen over gehoordZelf niet gebruikt
Hoopgevende geluiden, toch maar eens proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. ik speel niet anders. (naja ik moet zeggen dat ik sowieso vrij weinig fifa speel maar oke)
Vind het de beste opstelling.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het met die formatie heel fijn op de spits in te spelen. Die dan de assist op je lf of rf geeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Hoopgevende geluiden, toch maar eens proberen
Reus was echt een baas in deze formatie
Fijne formatie tegen teams die breed spelen (433/41212 etc) maar tegen een 4312 bijvoorbeeld is het net een schaakspel.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Met die ene IF van hemals je er niet meer dan 50 hebt tel je niet mee hier
Ik heb ook maar 1 IF en dat is BonucciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voordeel is wel dat ik er vrij makkelijk 433 van kan maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fijne formatie tegen teams die breed spelen (433/41212 etc) maar tegen een 4312 bijvoorbeeld is het net een schaakspel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kosten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Twee spitsen met een prima weakfoot en jumping, dat moet goed komenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden.![]()
Vergeet de throw-in niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twee spitsen met een prima weakfoot en jumping, dat moet goed komen
jij hoort er dan ook niet echt bijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 IF en dat is Bonucci
#FreeTrapz![]()
Ik heb niet genoeg ping ping voor 80 IF's als ik ook nog fatsoenlijk wil spelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij hoort er dan ook niet echt bij![]()
team met 11 IF maken dan maarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg ping ping voor 80 IF's als ik ook nog fatsoenlijk wil spelen![]()
al spelen mijn discard serie Atjes ook wel lekker hoor
#FreeTrapz![]()
Had je de NIF hiervoor ook en zo ja, merk je verschil?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:09 schreef Lastpost het volgende:
IF Higuain: 3 wedstrijden, 8 goals, 5 assists. Die houden we er maar in.![]()
even gekeken maar als ik alles er voor de laagste BIN op zou zetten kom ik excl team en consumables op 1M1.5M zou moeten lukken dus
#FreeTrapz![]()
Was daquote:
Elke dag![]()
Zag het net jaquote:
Wat een kut perks![]()
![]()
Elke dag![]()
En daar dan 28 euro per jaar voor moeten betalenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zag het net ja
[ afbeelding ]
Wat een kut perks![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
he wel met direct feedback hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zag het net ja
[ afbeelding ]
Wat een kut perks![]()
![]()
geweldig
moeten we onthouden voor begin FUT 16, al die gasten maar met vragen. kost je 15 eu per maand knul
#FreeTrapz![]()
Die kneuzen zouden blij moeten zijn met feedback, in plaats van er geld voor te vragenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he wel met direct feedback hegeweldig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat gaan ze feedbacken dan, de teams die je maaktquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kneuzen zouden blij moeten zijn met feedback, in plaats van er geld voor te vragen![]()
Cb's omdraaien RcM right footed dat soort shitgat in de markt
#FreeTrapz![]()
Nee, het gaat om feedback en ideeen over de opzet van Futhead zelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat gaan ze feedbacken dan, de teams die je maakt![]()
Cb's omdraaien RcM right footed dat soort shitgat in de markt
"Heb je verbeterideeen voor onze site? Voor 28 euro per jaar mag je ze bij ons persoonlijk komen spuien."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beter geven ze een error als je een te erg pace team maakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zag het net ja
[ afbeelding ]
Wat een kut perks![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter geven ze een error als je een te erg pace team maakt.
Nou, voor 28 euro zit jij op de voorste rij met je geniale idee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter geven ze een error als je een te erg pace team maakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ben ik de enige die een conspiracy theory heeft over het aanbieden van je kaarten.
als ik het keer na keer op de tel app doe verkoop ik echt 0,0 doe ik het via de webapp gaat er gewoon redelijk wat de deur uit
#FreeTrapz![]()
Nee, eerder andersomquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
ben ik de enige die een conspiracy theory heeft over het aanbieden van je kaarten.
als ik het keer na keer op de tel app doe verkoop ik echt 0,0 doe ik het via de webapp gaat er gewoon redelijk wat de deur uitDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
welke is dat ook alweer geen futbin tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh dik verlies.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FUTDB.netquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke is dat ook alweer geen futbin tochRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb 45k winstquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh dik verlies.
Elke dag![]()
Bohhh -5Ken dan telt hij op vage wijze sommige aankopen als first owner.
11.5K verlies op IF de bruyne WTF
#FreeTrapz![]()
De hoge rated, populaire spelers stijgen hard, de lagere rated blijven toch veel achter atm.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
Bohhh -5Ken dan telt hij op vage wijze sommige aankopen als first owner.
11.5K verlies op IF de bruyne WTF
Chiellini zit ook al op 120k bijv., die stijgt dus wel echt hard. Komt omdat er gewoon geen betere Serie A optie is nu. Voor de Bruyne heb je toch nogal wat andere optiesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De smerige pace IFs stijgen hard. rest blijft gelijk of daalt. IF menez is alweer aan het dalenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De hoge rated, populaire spelers stijgen hard, de lagere rated blijven toch veel achter atm.
Chiellini zit ook al op 120k bijv., die stijgt dus wel echt hard. Komt omdat er gewoon geen betere Serie A optie is nu. Voor de Bruyne heb je toch nogal wat andere optiesik kan er echt 0,0 van volgen dit jaar
#FreeTrapz![]()
Ik zit nog steeds te wachten op een hype van Youtube.![]()
Kun je lang wachten want ik kom echt weinig player reviews tegenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke dag![]()
een gehypte IF aogo is op dit moment je natte droom denkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
#FreeTrapz![]()
Pieter Derks in WidmVerder kut kandidaten
Elke dag![]()
Vrij weinig ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je lang wachten want ik kom echt weinig player reviews tegenbeetje jammer, Start eens een account joh.
Dit ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een gehypte IF aogo is op dit moment je natte droom denk
momenteel heb ik nog de meeste van IF bonucci 11 stuks. al is mijn TP te veel verdeeld om echt te profiteren van een hype.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vrij weinig ja.beetje jammer, Start eens een account joh.
[..]
Dit ja.
15 verschillende IF's momenteel
#FreeTrapz![]()
Bonucci's hebben gewoon veel te veel mensen ingekocht, raak je aan de straatstenen niet kwijtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
momenteel heb ik nog de meeste van IF bonucci 11 stuks. al is mijn TP te veel verdeeld om echt te profiteren van een hype.
15 verschillende IF's momenteelDe rest easy peasy lemon squeezy
Elke dag![]()
Je hebt een goed gediversificeerde portefeuille Sjonniequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
momenteel heb ik nog de meeste van IF bonucci 11 stuks. al is mijn TP te veel verdeeld om echt te profiteren van een hype.
15 verschillende IF's momenteel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Marshall89HD ofzo heeft altijd wel aangename player reviews
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hoe staat het met de Beta's?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt een goed gediversificeerde portefeuille SjonnieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is die vent die iedereen een 8.5 tot 9.5 geeft toch? Daar heb je ook geen reet aanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Die Marshall89HD ofzo heeft altijd wel aangename player reviews
Elke dag![]()
Die zou ik voor nu maar gewoon even op 1 zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Beta's?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met het voortdurende risico op een verbeterde variant lijkt me dat geen correcte weergave van de risico'squote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zou ik voor nu maar gewoon even op 1 zetten.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat zal me worst wezen, het rekent gewoon lekker makkelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met het voortdurende risico op een verbeterde variant lijkt me dat geen correcte weergave van de risico's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is die vent die iedereen een 8.5 tot 9.5 geeft toch? Daar heb je ook geen reet aan
Die cijfers die ze geven slaan altijd sowieso als een tang op een varkenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die had ik hiervoor, deed het ook prima maar merk wel degelijk een groot verschil. IF loopt beter vrij, schoten zijn een stuk beter en hij voelt fijner aan (wat vlotter, wendbaarder en sterker), vind sowieso de IF's uit de Serie A allemaal duidelijke verbeteringen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had je de NIF hiervoor ook en zo ja, merk je verschil?![]()
IF: 6 wedstrijden, 14 goals, 6 assists.
NIF: 20 wedstrijden, 23 goals, 9 assists
Team scoort aan de lopende band, 103 goals in 30 wedstrijden inclusie 7 ragequits in de eerste helft.![]()
Kun je net zo goed niet rekenenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal me worst wezen, het rekent gewoon lekker makkelijk
FF bonusshoppen bij de AH, toedels
Elke dag![]()
Net love at first kiss terug gekeken
Maartengod![]()
![]()
e: bohhhh ze zijn ook echt nog op (speed)date gegaan![]()
![]()
gaan gewoon gestaag de deur uit hoor. niet langzamer dan aogo's ofzo. her en der weer wat terug gekocht dus daarom nog een groot aantal. 15K voor een bonucci met shadow kan je natuurlijk niet laten lopenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bonucci's hebben gewoon veel te veel mensen ingekocht, raak je aan de straatstenen niet kwijtDe rest easy peasy lemon squeezy
#FreeTrapz![]()
Das gofferdomme een lief beest jonguh.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Das gofferdomme een lief beest jonguh.![]()
![]()
![]()
Die wil ik wel een keer uitlaten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah ok, meestal merk ik het verschil niet zo in IF's maar IF Higuain wil ik zeker wel proberen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die had ik hiervoor, deed het ook prima maar merk wel degelijk een groot verschil. IF loopt beter vrij, schoten zijn een stuk beter en hij voelt fijner aan (wat vlotter, wendbaarder en sterker), vind sowieso de IF's uit de Serie A allemaal duidelijke verbeteringen.![]()
IF: 6 wedstrijden, 14 goals, 6 assists.
NIF: 20 wedstrijden, 23 goals, 9 assists
Team scoort aan de lopende band, 103 goals in 30 wedstrijden inclusie 7 ragequits in de eerste helft.
Heb nu NIF Higuain, beste gouden spits waar ik mee gespeeld heb, maar hij loopt volgens mij 9 op 9. De indrukwekkende gemiddeldes zijn niet zo aan mij besteed![]()
![]()
Is het ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
die links van haar lijkt wel een man
Daar oog voor hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
die links van haar lijkt wel een man![]()
![]()
Ik zag het ook niet moest hem even nakijken. Yakuza is een maneater nananananaaaanaquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1 woord: PALACIOquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ah ok, meestal merk ik het verschil niet zo in IF's maar IF Higuain wil ik zeker wel proberen.
Heb nu NIF Higuain, beste gouden spits waar ik mee gespeeld heb, maar hij loopt volgens mij 9 op 9. De indrukwekkende gemiddeldes zijn niet zo aan mij besteedPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet moest hem even nakijken.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
WAAROM PUBLICEER JE DIT?? DIT WAS ONZE PRIVE SESSIEquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
WAAROM PUBLICEER JE DIT?? DIT WAS ONZE PRIVE SESSIE
Zo. Ik ben weer door de gifjes heen![]()
![]()
Misschien een leuke cadeau tip voor wanneer iemand jarig isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zag het net ja
[ afbeelding ]
Wat een kut perks![]()
![]()
![]()
over_hedge, dat je niet met internationale spelers kan spelen is nu volgens mij gefixed.tevens dit voor myteam:twitter:Ronnie2K twitterde op donderdag 30-10-2014 om 00:18:31We have put in a fix to an issue we have been having
joining Parks with Friends who live internationally, should be resolved overnight reageer retweet
twitter:Ronnie2K twitterde op donderdag 30-10-2014 om 00:59:45The 1st batch of legends are going to hit #NBA2K15 MyTEAM tomorrow! Who do you think will be represented? RT! reageer retweet
![]()
Maak een eigen topicquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
over_hedge, dat je niet met internationale spelers kan spelen is nu volgens mij gefixed.tevens dit voor myteam:twitter:Ronnie2K twitterde op donderdag 30-10-2014 om 00:18:31We have put in a fix to an issue we have been having
joining Parks with Friends who live internationally, should be resolved overnight reageer retweet
twitter:Ronnie2K twitterde op donderdag 30-10-2014 om 00:59:45The 1st batch of legends are going to hit #NBA2K15 MyTEAM tomorrow! Who do you think will be represented? RT! reageer retweet
Elke dag![]()
Was wel echt leuk gisteren, ondanks dat ik nog veel moet leren. Is ook pas mijn eerste NBA game sinds 1999.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
ik zou nog liever pro cycling spelenquote:
#FreeTrapz![]()
Legends waren er vorig jaar toch ook? Chamberlain enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Je hebt parks nog niet gedaanquote:Ja nu ook al. Maar ze zijn nog niet in packs. Alleen de legends die je via collections of game rewards kon krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Legends waren er vorig jaar toch ook? Chamberlain enzo![]()
Bohh die heb ik ook nogquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou nog liever pro cycling spelenHeb 1 potje 2 vs 2 gedaan, maar verdedigen is kut als er maar 1 basket isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt parks nog niet gedaan
[..]
Ja nu ook al. Maar ze zijn nog niet in packs. Alleen de legends die je via collections of game rewards kon krijgen![]()
![]()
ik waag me er altijd 1 keer aan tijdens de tour en dan denk ik, WTF!!!! ben ik aan het doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh die heb ik ook nog
[..]
Heb 1 potje 2 vs 2 gedaan, maar verdedigen is kut als er maar 1 basket is
#FreeTrapz![]()
xboxquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
[..]
Deden jullie nou gister mee met NBA?![]()
![]()
Laatst deed een broertje mee van iemand die ik ken... Moest er dus even naar kijken, maar dat is eens maar nooit meer. Wat een zaadprogramma...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:14 schreef Freire het volgende:
Net love at first kiss terug gekeken
Maartengod![]()
![]()
e: bohhhh ze zijn ook echt nog op (speed)date gegaan![]()
die is dan weer net geen fuck waardquote:
#FreeTrapz![]()
Kan ik ingame ergens zien welke versie ik heb op PS4. Ik kom er net pas achter dat er een 2e title update is geweest, maar ik kan me niet herinneren dat ik die gedownload heb en ik heb qua gameplay geen verschil gemerkt.![]()
Zonder die update kan je niet online spelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef DeWesp het volgende:
Kan ik ingame ergens zien welke versie ik heb op PS4. Ik kom er net pas achter dat er een 2e title update is geweest, maar ik kan me niet herinneren dat ik die gedownload heb en ik heb qua gameplay geen verschil gemerkt.![]()
![]()
Mijn team weer aangepast en weliswaar mijn eerste potje gewonnen. Benzema doelpunt + assist. Dos Santos 2 doelpunten en Cerci 1 doelpunt en 2 assists
11 schoten en allemaal op doel, dat zie ik ook niet vaak.![]()
heb je al een keer benzema en tevez geprobeerd? of aguero en benzema?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn team weer aangepast en weliswaar mijn eerste potje gewonnen. Benzema doelpunt + assist. Dos Santos 2 doelpunten en Cerci 1 doelpunt en 2 assists
11 schoten en allemaal op doel, dat zie ik ook niet vaak.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Aguero - benzquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
heb je al een keer benzema en tevez geprobeerd? of aguero en benzema?
Messi
4312![]()
![]()
Prima update geweest dan😃quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Zonder die update kan je niet online spelen![]()
quote:Ik ben trustworthy want ik heb de Ibra van Ajacied7 ook teruggegeven vorig jaar. gr gr
Tevez met Benzema had ik 2 weken geleden. Vond Tevez niet zo fijn spelen, stond altijd op de verkeerde plek bij mij. Als hij wel goed stond dan was hij echt gevaarlijk met een verwoestend schot. Helaas gebeurde dat maar eens in de zoveel wedstrijden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
heb je al een keer benzema en tevez geprobeerd? of aguero en benzema?
Aguëro kan ik niet betalen, dat gaat ook wel even duren.![]()
Grappig, bij mij staat die amper op de verkeerde plekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tevez met Benzema had ik 2 weken geleden. Vond Tevez niet zo fijn spelen, stond altijd op de verkeerde plek bij mij. Als hij wel goed stond dan was hij echt gevaarlijk met een verwoestend schot. Helaas gebeurde dat maar eens in de zoveel wedstrijden.
Aguëro kan ik niet betalen, dat gaat ook wel even duren.![]()
Zit in Beker finale met een " kan gamesessie niet starten " is nu al paar uur zo !
Iemand daar ook last van ?![]()
Ik denk dat het kwam omdat Vidal achter hem stond. Allebei H/H workrates, dan nemen ze volgens mij nog wel eens elkaars positie in als een van de spelers een verkeerde loopactie maakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Grappig, bij mij staat die amper op de verkeerde plek
David Luiz heeft nu 2x geel in twee wedstrijden. Ik ben sowieso wel van het tackelen en heb een beetje het idee dat dit verkeerd af gaat lopen... Een rode kaart op het middenveld vind ik niet zo erg, maar bij een verdediger moet er gewisseld worden...
Voor de 100.000e keer mijn teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan een paar dingen doen.
- Barzagli voor Luiz
- Diego Alves en Miranda voor Sirigu en Luiz
- Varane/Pepe en Casillas
Meer kan ik helaas niet betalen
[ Bericht 21% gewijzigd door Tobi-wan op 30-10-2014 13:28:04 ]![]()
Afgelopen nacht ook weer tot half 3 NBA gedaan, vanochtend gewoon werkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
Moet echt ophouden met tot 1/2 uur netflix kijken als ik in de ochtend naar college moet![]()
![]()
Rooney > di mariaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aguero - Balotelli
----- Di Maria
Moest jizzen.![]()
De reacties op Facebook zijn vaak nog leuker dan het filmpje zelfquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)70668&type=2&theater!
![]()
![]()
Ik kan er helemaal niets meer van
Elke dag![]()
Gisteren een beef tussen Rolls en DS2.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn er hier nog leuke rellen of ruzies geweest trouwens? Altijd leuk leesvoerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En ze hebben maver binnen 5 posts weer weg weten te krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn er hier nog leuke rellen of ruzies geweest trouwens? Altijd leuk leesvoer![]()
![]()
Poll: Wie moeten er ruzie krijgen?
• Dudeweiser
• MrvanTrapz
• Freire
• Kiid
• Timmy_Turner
• Lindgren
• Tobi-wan
• rolls-reus
• Kamikazie
• DarkSonic2
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Tobi-wan op 30-10-2014 14:10:21 ]![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Poll: Wie moeten er ruzie krijgen?
• Dudeweiser
• MrvanTrapz
• Freire
• Kiid
• Timmy_Turner
• Lindgren
• Tobi-wan
• rolls-reus
• Kamikazie
• DarkSonic2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ding ding ding DS2. kom maar op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is het zo erg?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan er helemaal niets meer van![]()
![]()
Dit had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:00 schreef Kiid het volgende:
Zoals het er nu dus uit ziet krijgen we een clash tussen DS2 en Trapz![]()
DS2 is zo slecht in FIFA dat zelfs het virtuele publiek uit het stadion loopt.
Brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DS2 is zo slecht in FIFA dat zelfs EA de uitzendrechten niet wilt.
brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik had op kidd gestemd leek mij een leuke fittie met trapz
#FreeTrapz![]()
Niet zo bijdehand hèquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]gek he als je alleen op trapz en ds2 kan stemmen
![]()
Nog wel kampioen geworden in DIV 4 net maar speelde al kut, maar daarna eerste 3 in DIV 3 verloren en er maar mee gekapt. Lukt echt niets meer. Dacht dat 5 dagen niet spelen zou helpen maar het wordt alleen maar ergerquote:
Elke dag![]()
DS2 is zo slecht in FIFA dat er een speciale editie voor hem is uitgebracht met moeilijkheidsniveau: "Zelfs hier verlies je niet met 0-6".Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DS2 is zo slecht in FIFA dat zijn spelers in FUT een transferverzoek aanvragen.
brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
brandblusser.gif
Elke dag![]()
Je moet het wel realistisch houden héquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
ik had op kidd gestemd leek mij een leuke fittie met trapz![]()
Ik weet ook niet hoe dat soms kanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog wel kampioen geworden in DIV 4 net maar speelde al kut, maar daarna eerste 3 in DIV 3 verloren en er maar mee gekapt. Lukt echt niets meer. Dacht dat 5 dagen niet spelen zou helpen maar het wordt alleen maar erger
Ene keer win ik alles en dan verlies ik alles![]()
![]()
zulke uitspraken van een man die nog minder punten had dan ik de vorige FOK poulequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
brandblusser.gif
#FreeTrapz![]()
Tis gewoon een kutspelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat soms kan
Ene keer win ik alles en dan verlies ik alles
Elke dag![]()
DS2 is zo slecht in FIFA dat zijn spelers in FUT een blessure faken.
DS2 is zo slecht in Fifa, dat hij tijdens het stappen waarschijnlijk nog eerder scoort
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 is zo slecht in Fifa, dat hij tijdens het stappen waarschijnlijk nog eerder scoort
brandblusser.gif![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent wel lekker op dreef hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
brandblusser.gif![]()
Ik vind het nog steeds leukquote:
Elke dag![]()
Nee want dan ga ik H2H doen en vind ik het weer heel leukquote:
Ook al wel verlies ik daar soms ook maar toch![]()
![]()
Suarez is zo'n pauper dat in zijn huis de voor- en achterdeur één deur is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zulke uitspraken van een man die nog minder punten had dan ik de vorige FOK pouleRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oeeh het staat gelijk!! Trapz, je moet nu ruzie maken met rolls-reus en DS2!
Edit: ah nvm... DS2 it is!![]()
Straks ff Coopen? Moet even werken en iets voor school doen daarna kan welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want dan ga ik H2H doen en vind ik het weer heel leuk
Ook al wel verlies ik daar soms ook maar toch
Elke dag![]()
Ik vind rolls lievquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Oeeh het staat gelijk!! Trapz, je moet nu ruzie maken met rolls-reus en DS2!
e: ah ok.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DS2 is zo slecht in FIFA dat zelfs zijn FIFA disc zichzelf van het leven beroofd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben over kwartiertje thuis. Daarna kan wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Straks ff Coopen? Moet even werken en iets voor school doen daarna kan wel![]()
Jazeker! Ik heb net besloten dat er bij elke nieuwe TT een nieuwe poll aangemaakt moet worden.quote:![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 is zo slecht in FIFA dat zelfs zijn FIFA disc zichzelf van het leven beroofd.![]()
Elke dag![]()
Ja dat red ik sowieso niet, plak er maar minstens een uur aanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben over kwartiertje thuis. Daarna kan wel.
Elke dag![]()
Dat vind ik wel een mooie. En bij iedere poll kan er dan op een aantal vaste users gestemd worden. Een soort ranking the Fok!-er.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb net besloten dat er bij elke nieuwe TT een nieuwe poll aangemaakt moet worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar wel een houten kozijn,quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Suarez is zo'n pauper dat in zijn huis de voor- en achterdeur één deur is.
#paupershebbenkunststoftroep.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En er mag niet gesjoemeld worden met de polls want dat is superkinderachtig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooie. En bij iedere poll kan er dan op een aantal vaste users gestemd worden. Een soort ranking the Fok!-er.![]()
Fok offquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooie. En bij iedere poll kan er dan op een aantal vaste users gestemd worden. Een soort ranking the Fok!-er.![]()
Helemaal eens. En de uitslag van de poll klopt altijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En er mag niet gesjoemeld worden met de polls want dat is superkinderachtig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit af moeten spreken is eigenlijk al kinderachtig, maar waarschijnlijk wel noodzakelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En er mag niet gesjoemeld worden met de polls want dat is superkinderachtig.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En er mag niet gesjoemeld worden met de polls want dat is superkinderachtig.![]()
![]()
Nou veel plezier met al die bronze contractjes nog verkopenquote:
Elke dag![]()
Prima hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat red ik sowieso niet, plak er maar minstens een uur aan
Ga ik een nieuw team bouwen![]()
![]()
Ik weet wat me te doen staatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:22 schreef rolls-reus het volgende:
Nieuwe cup over 5 uur. 11 spelers van city/united
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
staan helaas ook nog te veel gouden tussen. maar die bronze contracten gooi ik gewoon op mijn spelers hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou veel plezier met al die bronze contractjes nog verkopenga ze echt niet allemaal verkopen.
#FreeTrapz![]()
Hoeveel wedstrijden hebben jullie al gespeeld deze fifa?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
46 fut, 8 seasons, 140 clubs (ongeveer)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef over_hedge het volgende:
Hoeveel wedstrijden hebben jullie al gespeeld deze fifa?![]()
Excl or incl fifa clubsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef over_hedge het volgende:
Denk wel 200.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef over_hedge het volgende:
Inclusief.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nice even wat spelers oppikkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:22 schreef rolls-reus het volgende:
Nieuwe cup over 5 uur. 11 spelers van city/united
#FreeTrapz![]()
Ik denk 20 fut, 30 seasons en 50 clubs ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Valt nog mee eigenlijk dus
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: