Alsof vrouwen mannen kunnen verkrachtenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:20 schreef Inspireme het volgende:
Er worden meer mannen verkracht dan vrouwen?
Ja. Kijk naar onderzoeken en statistiek ipv geschreeuw.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:20 schreef Inspireme het volgende:
Er worden meer mannen verkracht dan vrouwen?
Ja dat kan. Bovendien heb je ook mannen die mannen verkrachten. Zoals in gevangenissen. Waar meer mannen verkracht worden dan er überhaupt mensen buiten de gevangenis verkracht worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof vrouwen mannen kunnen verkrachten
Hoe kan een vrouw een man verkrachten zonder strap on oidquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja dat kan. Bovendien heb je ook mannen die mannen verkrachten. Zoals in gevangenissen. Waar meer mannen verkracht worden dan er überhaupt mensen buiten de gevangenis verkracht worden.
Net zoiets als dat huiselijk geweld bijna altijd twee richtingen opgaat. De man die haar vrouw in elkaar slaat is bullshit. Meestal is het de vrouw slaat de man, hij slaat terug, bam gevangenis.
Jij haat op feminisme, maar post vervolgens wel een mannelijke feministische site.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja. Kijk naar onderzoeken en statistiek ipv geschreeuw.
Hier een leuke link met onderbouwde cijfers:
http://www.avoiceformen.com/activism/about/
(Al staat er niet bij dat er meer mannen dan vrouwen verkracht worden. Dat gebeurd in gevangenissen)
Er zijn ook mannen die mannen verkrachten, maar het is de schuld van de feministen natuurlijk. En van de Rabobank.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof vrouwen mannen kunnen verkrachten
Fist!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw een man verkrachten zonder strap on oid![]()
Eigenlijk toch bevreemdend dat cipiers niet ingrijpen als een gedetineerde een andere gedetineerde toetakelt en/of verkracht. Het zou toch eigenlijk een taak van de cipiers zijn om gedetineerden ook enige veiligheid te garanderen. Anders heb je impliciet dat de staat folteringen oplegt aan gedetineerden, wanneer een rechter weet dat iemand een jaar celstraf opleggen, impliceert dat iemand dan ook twee maal per maand verkracht wordt, mishandeld, in elkaar geslagen enzovoorts.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja dat kan. Bovendien heb je ook mannen die mannen verkrachten. Zoals in gevangenissen. Waar meer mannen verkracht worden dan er überhaupt mensen buiten de gevangenis verkracht worden.
Net zoiets als dat huiselijk geweld bijna altijd twee richtingen opgaat. De man die haar vrouw in elkaar slaat is bullshit. Meestal is het de vrouw slaat de man, hij slaat terug, bam gevangenis.
Maagd gespotquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw een man verkrachten zonder strap on oid![]()
"Dat gebeurt in gevangenissen"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja. Kijk naar onderzoeken en statistiek ipv geschreeuw.
Hier een leuke link met onderbouwde cijfers:
http://www.avoiceformen.com/activism/about/
(Al staat er niet bij dat er meer mannen dan vrouwen verkracht worden. Dat gebeurd in gevangenissen)
Lees die site ff.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Jij haat op feminisme, maar post vervolgens wel een mannelijke feministische site.
De Guardian over dit soort cijfers;quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Jij haat op feminisme, maar post vervolgens wel een mannelijke feministische site.
Mannen kunnen elkaar niet verkrachtenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef Inspireme het volgende:
[..]
"Dat gebeurt in gevangenissen"
Want vrouwen komen even naar mannen gevangenissen om daar mannen te komen verkrachten?
Ja hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maagd gespot. Seks is niet alleen penetratie.
Toen ik 16 was heeft een 40 jaar oude (en lelijke) vrouw, tijdens een bruiloft, haar hand in mijn onderbroek gestoken en daar lekker rondgevoeld. Met allemaal mensen mensen om ons heen. Ik heb haar hand gewoon weggetrokken en ben weggelopen. Geen trauma ofzo.
Als een 40 jaar oude man een 16 jaar oud meisje gaat zonder toestemming gaat zitten vinger beland hij waarschijnlijk in de gevangenis. En gaat het meisje het trauma uitmelken.
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
De Guardian over dit soort cijfers;
http://www.theguardian.co(...)men-raped-than-women
Ik ben een feminist en vind dat seksueel geweld net zo goed een probleem is voor mannen als voor vrouwen. Het moet niet zijn de vrouwen tegen de mannen, het moet zijn de normale mensen tegen de asocialen en psychopaten.
Kijk dat is een goede instelling! Ik vind ook gewoon dat seksueel geweld niet acceptabel is, onafhankelijk of het mannen, vrouwen, travestieten of desnoods dieren zijn. Seksueel geweld is gewoon niet ok. Dat is de clue. Niet dat vrouwen zielig zijn omdat ook zij verkracht worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
De Guardian over dit soort cijfers;
http://www.theguardian.co(...)men-raped-than-women
Ik ben een feminist en vind dat seksueel geweld net zo goed een probleem is voor mannen als voor vrouwen. Het moet niet zijn de vrouwen tegen de mannen, het moet zijn de normale mensen tegen de asocialen en psychopaten.
En de straffen en sociale gevolgen zijn gelijk aan gelijkwaardige situaties bij mannen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:39 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ja hoor.
Kijk maar naar het nieuws, die leraressen die tienerleerlingen doen worden gewoon opgepakt hoor?
Maar daar gat het hier niet omquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die mannen verkrachten, maar het is de schuld van de feministen natuurlijk. En van de Rabobank.
Mensen die geen wetsartikelen kunnen ontledenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maagd gespot. Seks is niet alleen penetratie.
Toen ik 16 was heeft een 40 jaar oude (en lelijke) vrouw, tijdens een bruiloft, haar hand in mijn onderbroek gestoken en daar lekker rondgevoeld. Met allemaal mensen mensen om ons heen. Ik heb haar hand gewoon weggetrokken en ben weggelopen. Geen trauma ofzo.
Als een 40 jaar oude man een 16 jaar oud meisje gaat zonder toestemming gaat zitten vinger beland hij waarschijnlijk in de gevangenis. En gaat het meisje het trauma uitmelken.
quote:Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
De straffen wel. De sociale gevolgen niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En de straffen en sociale gevolgen zijn gelijk aan gelijkwaardige situaties bij mannen?
Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |