Ik ken eigenlijk nog alleen maar vrouwen die meestal een string aan hebben. Maar kan me niet voorstellen dat alle vrouwen dit doen. Dus wie draagt bijna nooit strings en waarom niet?
Het bestaat nog wel hoor, alhoewel er steeds meer vrouwen het blijkbaar lekker vinden zitten...
Draag er nooit een, heb er zelfs nog nooit een aangehad.
Waarom niet? -heb bij voobaat al het idee dat mijn kont dan gewoon zomaar in ijn broek hangt, zonder nog net dat beetje extra eromheen dat je anders wel hebt en dat idee staat me erg tegen. Dan zie je alles nog meer blubberen dan het al doet.
Daarnaast zie ik ook het nut van een string niet, dus heb ik ook geen behoefte om het eens te proberen
quote:zou zeggen probeer jij het dan ook eens
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:15 schreef deHJC het volgende:
Maar het is misschien net als whisky drinken: gewoon LEREN!!! Dus hop hop dames, trek die string aan en probeer het gezellig uit... binnen luttele dagen vind je een string het opperste genot om te dragen.
[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 29-10-2002 23:22]
quote:Waarom doe je dat zelf niet eens? Dan kom je erachter hoe ontzettend klote zo'n ding zit.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:15 schreef deHJC het volgende:
Maar het is misschien net als whisky drinken: gewoon LEREN!!! Dus hop hop dames, trek die string aan en probeer het gezellig uit... binnen luttele dagen vind je een string het opperste genot om te dragen.
En trouwens, een onderbroek is bedoeld om je onderlichaam te beschermen tegen kou en schurende kleding. Vanwege het laatste kun je nog wel concessies doen (ook al zijn er slipjes die onder een strakke broek ook onzichtbaar zijn), maar zo met de winter in aantocht kun je je maar beschermen tegen blaasonsteking. Daarvoor voldoet een string niet.
En iedereen maar zeggen, "1 dagje aan en je voelt ze nooit meer zitten"
Ja, dacht het dus niet, ik blijf die krengen voelen
quote:Tis een feit dat je vd kou (oftewel het dragen van korte rokjes, strings, weet ik het) geen blaasontsteking kan krijgen anders.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:22 schreef Madame het volgende:
Nee. Ik vind dat maar niets. Een touwtje dat tussen je billen zit. Nee, brrr.En trouwens, een onderbroek is bedoeld om je onderlichaam te beschermen tegen kou en schurende kleding. Vanwege het laatste kun je nog wel concessies doen (ook al zijn er slipjes die onder een strakke broek ook onzichtbaar zijn), maar zo met de winter in aantocht kun je je maar beschermen tegen blaasonsteking. Daarvoor voldoet een string niet.
quote:Mag je me toch ff vertellen, wat het kan veroorzaken. Want ik zou echt niets kunnen bedenken.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:22 schreef schana het volgende:
Buiten het feit dat er genoeg gevallen bekend zijn wat zo'n ding kan veroorzaken...
quote:Nou, je krijgt het er niet van, maar omdat de kou plaatselijk meer kans krijgt kan de ontsteking zich sneller ontwikkelen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:26 schreef Slarioux het volgende:Tis een feit dat je vd kou (oftewel het dragen van korte rokjes, strings, weet ik het) geen blaasontsteking kan krijgen anders.
quote:Ik heb wel eens een verhaal in de Viva gelezen van een vrouw die ontstekingen aan haar anus had opgelopen door het voortdurend dragen van een string en toen stond er wel bij dat je het beter af en toe kon afwisselen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:34 schreef MissX het volgende:[..]
Mag je me toch ff vertellen, wat het kan veroorzaken. Want ik zou echt niets kunnen bedenken.
quote:Vroeg het me gewoon af eigenlijk. En verveelde me, zit op een forum, je wat doe je dan....
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:36 schreef Angeles het volgende:
Ik ken ook wel meiden die ze niet dragen, maar wat maakt het jullie eigenlijk uit? Ik vind een boxer voor jongens ook mooier, maar 't kan mij ook niks schelen of Piet uit Lutjebroek en Jan uit Klazienaveen er eentje dragen, ik zie het toch niet, alleen bij mijn vriend.
Maar vooral de reden. Vind een string zelf veel mooier om te zien bij een leuke vrouw. Maar aan de andere kant moet ik wel toegeven dat bij een dikke vrouw het me niet echt geweldige lijkt staan en die hebben misschien extra ondersteuning nodig?
quote:He, was dat niet datzelfde nummer waar ook die aap in stond? Met dat broodje eromheen?
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:37 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik heb wel eens een verhaal in de Viva gelezen van een vrouw die ontstekingen aan haar anus had opgelopen door het voortdurend dragen van een string en toen stond er wel bij dat je het beter af en toe kon afwisselen.
quote:Nee. En ik heb het verder niet geschreven, dus als je het onzin vindt (heb je ervaring dan?) moet je bij Viva wezen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:39 schreef Pommeloer het volgende:[..]
He, was dat niet datzelfde nummer waar ook die aap in stond? Met dat broodje eromheen?
quote:Het heeft nog een keer op FOK gestaan:
Mag je me toch ff vertellen, wat het kan veroorzaken. Want ik zou echt niets kunnen bedenken.
Er zijn ook slips waarbij je helemaal niets ziet ipv dat rare driehoekje bovenin. Stukken mooier imho.
Voor de mannen: denk voortaan eerst 2x na als je vriendin een string heeft gedragen en je duikt er met je neus naar toe
[Dit bericht is gewijzigd door schana op 29-10-2002 23:48]
quote:Ervaring met ontstekingen (!) aan mn anus? Nee gelukkig niet. Maar de strings van 20 jaar geleden waren anders dan die van nu.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:43 schreef Angeles het volgende:[..]
Nee. En ik heb het verder niet geschreven, dus als je het onzin vindt (heb je ervaring dan?) moet je bij Viva wezen.
quote:Omdat het over het algemeen een stuk mooier is ofzo....?
Op woensdag 30 oktober 2002 01:44 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik draag ze niet. Waarom zou ik ze wel dragen?
quote:ben ik niet met je eens ik draag meestal een string soms een boxershort maar ik heb ook geen mooie kont hoor maar draag wel een string op zijn tijd
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:30 schreef HardBasss het volgende:
vrouwen die geen string wille dragen hebbe een lelijke ass
quote:Exactly my thoughts.
Op woensdag 30 oktober 2002 11:15 schreef Marshall_2002 het volgende:Ik heb liever een mooie sexy 'normale' lingerieset dan zo'n reetveter.....
quote:nut= dat als je een strakke broek draagt niet iedereen die tent van een onderbroek van je ziet.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:15 schreef Nyame het volgende:
*meldt*Daarnaast zie ik ook het nut van een string niet, dus heb ik ook geen behoefte om het eens te proberen
quote:En op hoge hakken lopen dan?
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:22 schreef schana het volgende:
en ik snap niet dat al die dames zoveel pijn willen lijden om geen naadjes door hun broek te zien.
Pure misvorming.
quote:PIJN???
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:22 schreef schana het volgende:[..]
ik snap niet dat al die dames zoveel pijn willen lijden
je voelt er helemaal niks van
quote:Een string is natuurlijk wel een bindende voorwaarde voor een date
Op woensdag 30 oktober 2002 12:52 schreef Timmaculatee het volgende:
Vrouwem die bij Fok zitten, zijn computer-freaks, dus die dragen tenten en geen stringen, , neem daarom NOOIT een date met een meisje van Fok, ze zijn vast wel aardig, maar hebben geen string !
quote:Turlijk joh slaap maar lekker verder
Op woensdag 30 oktober 2002 12:52 schreef Timmaculatee het volgende:
Vrouwem die bij Fok zitten, zijn computer-freaks, dus die dragen tenten en geen stringen, , neem daarom NOOIT een date met een meisje van Fok, ze zijn vast wel aardig, maar hebben geen string !
quote:Vraag me inderdaad ook af wat jullie er zo naar aan vinden zitten
Op woensdag 30 oktober 2002 12:59 schreef glossy het volgende:[..]
PIJN???
je voelt er helemaal niks van
quote:Omdat de string ookwel 'buttfloss' genoemd bacteriën van het poepgaatje naar de vagina heen en weer flost?
Op woensdag 30 oktober 2002 13:12 schreef Boo het volgende:[..]
Wat zijn de nadelen ervan dan, waarom wordt het door die gynaecoloog afgeraden?
quote:Euhm volgens mij blijft zo'n ding aardig op z'n plaats zitten
Op woensdag 30 oktober 2002 13:33 schreef barman het volgende:
* barman moet bij strings toch altijd aan Haaksbergen denken en niet aan bimbo's uit Rotterdam/Amsterdam/denHaag
[..]Omdat de string ookwel 'buttfloss' genoemd bacteriën van het poepgaatje naar de vagina heen en weer flost?
quote:Je kunt ook even op de link klikken die in deze thread staat en het zelf lezen. De reden is - volgens het bericht - dat vooral tangaslipjes (in de titel van het berichtje staat strings) van nylon de huid niet laten ademen en daarom een ideale kweekbodem voor bacterieën zijn.
Op woensdag 30 oktober 2002 13:42 schreef Boo het volgende:[..]
Euhm volgens mij blijft zo'n ding aardig op z'n plaats zitten
Maarja ben ook maar nieuw hier, dus weet niet wat normale fokkers er allemaal meedoen
Er staat: De bacteriën vinden via de string makkelijker hun weg tot in de aars of de vagina, volgens gynaecologe Masterson.
Of het lekker zit heeft er dus niet zo veel mee te maken.
quote:Ja he.. Ik huppel namelijk altijd buiten in mijn ondergoed rond zodat iedereen kan zien hoe mooi het is
Op woensdag 30 oktober 2002 11:02 schreef djdano het volgende:[..]
Omdat het over het algemeen een stuk mooier is ofzo....?
Trouwens, zo mooi vind ik ze niet.
quote:Misschien helemaal rare en foute gedachte heb ik hoor. Maar je vriend/vriendin die ziet dat toch lijkt me?
Op woensdag 30 oktober 2002 17:08 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Ja he.. Ik huppel namelijk altijd buiten in mijn ondergoed rond zodat iedereen kan zien hoe mooi het is
Trouwens, zo mooi vind ik ze niet.
Of als je vrijgezel bent en je gaat een keer met iemand naar huis (of krijgt nieuwe relatie. Ik zou het in iedere geval een flinke afknapper vinden als ik opeens een giga tent zou zien...
quote:Ik draag gewone slipjes hoor, die zien er helemaal niet afschrikwekkend uit ofzo, en mijn vriend boeit t ook niet.
Op woensdag 30 oktober 2002 17:12 schreef djdano het volgende:[..]
Misschien helemaal rare en foute gedachte heb ik hoor. Maar je vriend/vriendin die ziet dat toch lijkt me?
Of als je vrijgezel bent en je gaat een keer met iemand naar huis (of krijgt nieuwe relatie. Ik zou het in iedere geval een flinke afknapper vinden als ik opeens een giga tent zou zien...
quote:Ik snap niet zo waar het idee vandaan komt dat alles wat geen string is meteen een gigantische tent zou zijn ???
Op woensdag 30 oktober 2002 17:12 schreef djdano het volgende:[..]
Misschien helemaal rare en foute gedachte heb ik hoor. Maar je vriend/vriendin die ziet dat toch lijkt me?
quote:Inderdaad, dat vind ik ook zo ontzettend overdreven. Als ik een lingeriesetje koop en ik kan kiezen tussen een string, een slipje of een boxertje dan kies ik bijna altijd voor een string en af en toe voor een boxertje omdat ik dat nét even mooier vind dan een slip, maar meestal zijn die slipjes ook best mooi. Misschien zit het net wat minder mooi onder een strakke broek, maar een tent is echt zwaar overdreven.
Op woensdag 30 oktober 2002 17:28 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik snap niet zo waar het idee vandaan komt dat alles wat geen string is meteen een gigantische tent zou zijn ???
quote:heb jij ook slipjes van de HEMA ?? of haal je je open aan de string
Op donderdag 31 oktober 2002 14:17 schreef Marshall_2002 het volgende:
inderdaad...
quote:ilsepielse, je zal het moeten bewijzen met een fotow !!!
Op donderdag 31 oktober 2002 14:25 schreef Marshall_2002 het volgende:
ik haal me open aan min string en ik zie de slipjes van ilsepielse niet dusssss....... Zullen wel geen legertenten zijn
MAAR HOUD DAN WEL REKENING MET WAT VOOR KLEDING JE DRAAGT!!!
sommige broeken zie je alles in en DAT ziet er dus echt niet uit zonder string.
quote:Een string bevordert de bacterie overloop van anus naar vagina. Het is op 1 na de meest voorkomende oorzaak van blaasontstekingen. Op 1 staat als oorzaak het hebben van sex.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:37 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik heb wel eens een verhaal in de Viva gelezen van een vrouw die ontstekingen aan haar anus had opgelopen door het voortdurend dragen van een string en toen stond er wel bij dat je het beter af en toe kon afwisselen.
Ontstekingen oplopen door de string zelf heb ik nog nooit van gehoord, maar dat van de blaasontstekingen wel.
quote:Je moet er gewoon voor zorgen dat je strakke billen hebt
Op zaterdag 2 november 2002 00:01 schreef fokje het volgende:
Volgens mij is het gewoon een trend om randjes van een normale slip lelijk te vinden. De randjes van dat 'driehoekje' boven je bilnaad zie je toch ook gewoon? En dat is ineens niet lelijk??? Sterker nog; dan zie je -in sommige gevallen- blubberbillen met een driehoekje erboven. Als ik iets lelijk vind is het dat wel.
Persoonlijk vind ik een broek waarbij je de randjes van je onderbroek ziet zitten erg lelijk.. helemaal als de persoon een iets te kleine onderbroek aan heeft...
quote:Dat mannen bij het zien van bilvlees tegen een boom aanknallen ofzo.
quote:duidelijk geen verstand van vrouwen, get a life
quote:Ik vind dat zo lelijk als er een stukje van je string boven je broek uitkomt, vooral als je de huid er ook nog bij kunt zien! Waarom worden er geen strings gemaakt die net even wat lager zitten, zoals een gewone onderbroek of boxer? Ik begrijp het niet...
Op woensdag 30 oktober 2002 18:32 schreef ilsepielse het volgende:
Vind ik meestal nog veel mooier als zo'n driehoekje wat boven je broek uitkomt zodra je bukt.
quote:die bestaan hoor
Op zaterdag 2 november 2002 15:48 schreef Loecy het volgende:[..]
Ik vind dat zo lelijk als er een stukje van je string boven je broek uitkomt, vooral als je de huid er ook nog bij kunt zien! Waarom worden er geen strings gemaakt die net even wat lager zitten, zoals een gewone onderbroek of boxer? Ik begrijp het niet...
Maar ik ben het er mee eens dat het wel echt lelijk staat als je een gewone onderbroek onder een mooie jurk oid aanhebt.
quote:Dan doe je die toch niet aan als je gaat slapen, volgens mij hebben daar meer meiden last van hoor.
Op zaterdag 2 november 2002 17:34 schreef sassa het volgende:[..]
die bestaan hoor
een heupstring. heel handig die dingen. verder vind ik strings gewoon goed zitten. alleen kan ik er niet in slapen
quote:dat doe ik ook niet hoor
Op zaterdag 2 november 2002 17:35 schreef D-Devil het volgende:[..]
Dan doe je die toch niet aan als je gaat slapen, volgens mij hebben daar meer meiden last van hoor.
quote:Sassa draagt 'snachts niks
Op zaterdag 2 november 2002 17:43 schreef sassa het volgende:[..]
dat doe ik ook niet hoor
quote:
Op zondag 3 november 2002 04:48 schreef flat_erik het volgende:[..]
Sassa draagt 'snachts niks
*Zwijmel
quote:Misschien is dat het wel... Een paar jaar geleden hoorde je niemand erover, en nu roept iedereen ineens dat ze het lelijk vinden.
Op zaterdag 2 november 2002 00:01 schreef fokje het volgende:
Volgens mij is het gewoon een trend om randjes van een normale slip lelijk te vinden. De randjes van dat 'driehoekje' boven je bilnaad zie je toch ook gewoon? En dat is ineens niet lelijk??? Sterker nog; dan zie je -in sommige gevallen- blubberbillen met een driehoekje erboven. Als ik iets lelijk vind is het dat wel.
quote:nee hoor, ik draag altijd een sort short nah dan ziet het er veel strakker uit. je wil nie weten hoe ut is om de hele tijd met zon ding in je bil naad te moeten lopen
quote:idd
Op donderdag 31 oktober 2002 17:01 schreef Mortischa het volgende:
ik draag bijna nooit een string, alleen onder een strakke rok of strakke broek maar ik heb bijna nooit een strakke rok aan of een strakke broek (nooit...) ik draag geen onderbroeken maar alleen maar knickers (die strakke boxertjes) zitten veel lekkerder
De STRING:
De tijden zijn veranderd.
Vroeger moest men de vrouwen hun broek opentrekken om hun gat te zien.
Nu moet men hun gat opentrekken om hun broek te zien.
quote:Heeft volgens mij weinig met elkaar te maken. Ik zie vaak zat gewoon de string zitten, maar die er dan niet boven uitkomt... En ook onderbroeken die er wel bovenuitkomen (niet echt mooi, maar das mijn mening) Dus gewoon aan de string! is mijn advies
Op zaterdag 2 november 2002 15:30 schreef mystical het volgende:
Ik vind ze niet lekker zitten
En ik wil ook niet dat een ander m'n ondergoed ziet zitten...
quote:Een knap staaltje marketing van string fabrikanten!
Op zondag 3 november 2002 10:28 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Misschien is dat het wel... Een paar jaar geleden hoorde je niemand erover, en nu roept iedereen ineens dat ze het lelijk vinden.
quote:Sorry hoor maar dat zie je dus echt wel of je zo'n ranzig slip draagt onder een strakke broek of een string!!
Op dinsdag 19 november 2002 09:50 schreef EvilFaith het volgende:
waarom vrouwel wel en mannen niet?
En wat is er nou zoooo geil aan een string als jij in de stad loopt dan zie je echt niet van elke vrouw wat voorn ondergoed ze aan heeft...
Ik vind het echt klote dingen, het went dus echt niet...
Ken eigenlijk alleen maar mensen die strings dragen en die zweren erbij.
Ik zou het niet weten, heb er nog nooit 1 aan gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |