abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:05:16 #1
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_6533573
Vroeg me af wie van de vrouwen hier op fok nooit/bijna nooit een string draagt en waarom precies niet?

Ik ken eigenlijk nog alleen maar vrouwen die meestal een string aan hebben. Maar kan me niet voorstellen dat alle vrouwen dit doen. Dus wie draagt bijna nooit strings en waarom niet?

pi_6533662
ik ken een meisje die altijd een soort van shorts draagt (op zich wel sexy ), maar das dan ook de enige waarvan ik dat weet
pi_6533686
Ik, want een veter in mijn naad zit gewoon niet lekker, en het loopt ook niet lekker.
Weerbaar: BobRooney, U-lerZzZ[br]Likbaar: MUUS
pi_6533732
*ze kent...

Het bestaat nog wel hoor, alhoewel er steeds meer vrouwen het blijkbaar lekker vinden zitten...

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6533850
*meldt*

Draag er nooit een, heb er zelfs nog nooit een aangehad.
Waarom niet? -heb bij voobaat al het idee dat mijn kont dan gewoon zomaar in ijn broek hangt, zonder nog net dat beetje extra eromheen dat je anders wel hebt en dat idee staat me erg tegen. Dan zie je alles nog meer blubberen dan het al doet.
Daarnaast zie ik ook het nut van een string niet, dus heb ik ook geen behoefte om het eens te proberen

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_6533854
Maar het is misschien net als whisky drinken: gewoon LEREN!!! Dus hop hop dames, trek die string aan en probeer het gezellig uit... binnen luttele dagen vind je een string het opperste genot om te dragen.
een goed lid verslapt niet
pi_6533927
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:15 schreef deHJC het volgende:
Maar het is misschien net als whisky drinken: gewoon LEREN!!! Dus hop hop dames, trek die string aan en probeer het gezellig uit... binnen luttele dagen vind je een string het opperste genot om te dragen.
zou zeggen probeer jij het dan ook eens

[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 29-10-2002 23:22]

onder
pi_6534018
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:15 schreef deHJC het volgende:
Waarom doe je dat zelf niet eens? Dan kom je erachter hoe ontzettend klote zo'n ding zit. Ik heb het ooit eens voor de gein geprobeerd, en ik snap niet dat al die dames zoveel pijn willen lijden om geen naadjes door hun broek te zien. Buiten het feit dat er genoeg gevallen bekend zijn wat zo'n ding kan veroorzaken...
pi_6534029
Nee. Ik vind dat maar niets. Een touwtje dat tussen je billen zit. Nee, brrr.

En trouwens, een onderbroek is bedoeld om je onderlichaam te beschermen tegen kou en schurende kleding. Vanwege het laatste kun je nog wel concessies doen (ook al zijn er slipjes die onder een strakke broek ook onzichtbaar zijn), maar zo met de winter in aantocht kun je je maar beschermen tegen blaasonsteking. Daarvoor voldoet een string niet.

pi_6534058
Ik nooit, het zit vreselijk.

En iedereen maar zeggen, "1 dagje aan en je voelt ze nooit meer zitten"

Ja, dacht het dus niet, ik blijf die krengen voelen

dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:26:41 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6534126
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:22 schreef Madame het volgende:
Nee. Ik vind dat maar niets. Een touwtje dat tussen je billen zit. Nee, brrr.

En trouwens, een onderbroek is bedoeld om je onderlichaam te beschermen tegen kou en schurende kleding. Vanwege het laatste kun je nog wel concessies doen (ook al zijn er slipjes die onder een strakke broek ook onzichtbaar zijn), maar zo met de winter in aantocht kun je je maar beschermen tegen blaasonsteking. Daarvoor voldoet een string niet.

Tis een feit dat je vd kou (oftewel het dragen van korte rokjes, strings, weet ik het) geen blaasontsteking kan krijgen anders.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:30:33 #12
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_6534210
vrouwen die geen string wille dragen hebbe een lelijke ass
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
pi_6534289
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:22 schreef schana het volgende:
Buiten het feit dat er genoeg gevallen bekend zijn wat zo'n ding kan veroorzaken...
Mag je me toch ff vertellen, wat het kan veroorzaken. Want ik zou echt niets kunnen bedenken.
pi_6534321
Ik ken ook wel meiden die ze niet dragen, maar wat maakt het jullie eigenlijk uit? Ik vind een boxer voor jongens ook mooier, maar 't kan mij ook niks schelen of Piet uit Lutjebroek en Jan uit Klazienaveen er eentje dragen, ik zie het toch niet, alleen bij mijn vriend.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6534333
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:26 schreef Slarioux het volgende:Tis een feit dat je vd kou (oftewel het dragen van korte rokjes, strings, weet ik het) geen blaasontsteking kan krijgen anders.
Nou, je krijgt het er niet van, maar omdat de kou plaatselijk meer kans krijgt kan de ontsteking zich sneller ontwikkelen.
pi_6534337
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:34 schreef MissX het volgende:

[..]

Mag je me toch ff vertellen, wat het kan veroorzaken. Want ik zou echt niets kunnen bedenken.

Ik heb wel eens een verhaal in de Viva gelezen van een vrouw die ontstekingen aan haar anus had opgelopen door het voortdurend dragen van een string en toen stond er wel bij dat je het beter af en toe kon afwisselen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:38:45 #17
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_6534377
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:36 schreef Angeles het volgende:
Ik ken ook wel meiden die ze niet dragen, maar wat maakt het jullie eigenlijk uit? Ik vind een boxer voor jongens ook mooier, maar 't kan mij ook niks schelen of Piet uit Lutjebroek en Jan uit Klazienaveen er eentje dragen, ik zie het toch niet, alleen bij mijn vriend.
Vroeg het me gewoon af eigenlijk. En verveelde me, zit op een forum, je wat doe je dan....

Maar vooral de reden. Vind een string zelf veel mooier om te zien bij een leuke vrouw. Maar aan de andere kant moet ik wel toegeven dat bij een dikke vrouw het me niet echt geweldige lijkt staan en die hebben misschien extra ondersteuning nodig?

pi_6534401
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:37 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een verhaal in de Viva gelezen van een vrouw die ontstekingen aan haar anus had opgelopen door het voortdurend dragen van een string en toen stond er wel bij dat je het beter af en toe kon afwisselen.

He, was dat niet datzelfde nummer waar ook die aap in stond? Met dat broodje eromheen?
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:40:40 #19
38897 pinguin20
Geen mening, maar een opinie..
pi_6534421
En anders draag je maar niks.. das ook sexy toch?? (Liplezen... )
pi_6534485
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:39 schreef Pommeloer het volgende:

[..]

He, was dat niet datzelfde nummer waar ook die aap in stond? Met dat broodje eromheen?

Nee. En ik heb het verder niet geschreven, dus als je het onzin vindt (heb je ervaring dan?) moet je bij Viva wezen.
pi_6534507
quote:

[..]

Het heeft nog een keer op FOK gestaan:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20739
En sja...Waarom raadt iedere gynaecoloog een zwangere (maar ook
niet zwangere) vrouwen af om een string te dragen?

Er zijn ook slips waarbij je helemaal niets ziet ipv dat rare driehoekje bovenin. Stukken mooier imho.

Voor de mannen: denk voortaan eerst 2x na als je vriendin een string heeft gedragen en je duikt er met je neus naar toe

[Dit bericht is gewijzigd door schana op 29-10-2002 23:48]

pi_6534532
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:43 schreef Angeles het volgende:

[..]

Nee. En ik heb het verder niet geschreven, dus als je het onzin vindt (heb je ervaring dan?) moet je bij Viva wezen.

Ervaring met ontstekingen (!) aan mn anus? Nee gelukkig niet. Maar de strings van 20 jaar geleden waren anders dan die van nu.
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_6536090
Ik draag ze niet. Waarom zou ik ze wel dragen?
...
  woensdag 30 oktober 2002 @ 11:02:30 #24
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_6538961
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 01:44 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik draag ze niet. Waarom zou ik ze wel dragen?
Omdat het over het algemeen een stuk mooier is ofzo....?
  woensdag 30 oktober 2002 @ 11:07:09 #25
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_6539006
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:30 schreef HardBasss het volgende:
ben ik niet met je eens ik draag meestal een string soms een boxershort maar ik heb ook geen mooie kont hoor maar draag wel een string op zijn tijd
  woensdag 30 oktober 2002 @ 11:15:16 #26
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_6539079
ik heb ene vriendin die gene strings draagt en blij toe. Op de een of andere wijze creeert een string bij mij toch een beetje het blonde bimbo-sloerie uit Den Haag/Rotterdam/Amsterdam idee bij me. Kortzichtig he? Ik weet het...
Ik heb liever een mooie sexy 'normale' lingerieset dan zo'n reetveter.....
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
pi_6539802
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:15 schreef Marshall_2002 het volgende:

Ik heb liever een mooie sexy 'normale' lingerieset dan zo'n reetveter.....

Exactly my thoughts.
Ik vind strings oncomfortabel, en ook niet erg stijlvol, eerlijk gezegd.
Ik weet wel dat het een trend is om strings te dragen, maar dat vind ik niet echt een goede reden om daar dan maar aan mee te doen.
Er is genoeg mooie en sexy 'normale' lingerie te verkrijgen, en dat past ook beter bij me, vind ik. En daar gaat het uiteindelijk om.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_6539823
Onder sommige kleding moet het wel! Anders ziet het er echt niet uit..
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:34:49 #29
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6539838
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:15 schreef Nyame het volgende:
*meldt*

Daarnaast zie ik ook het nut van een string niet, dus heb ik ook geen behoefte om het eens te proberen

nut= dat als je een strakke broek draagt niet iedereen die tent van een onderbroek van je ziet.
fok you ja!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 oktober 2002 @ 12:45:42 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6539913
*draagt lekker grote tenten*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_6539973
quote:
en ik snap niet dat al die dames zoveel pijn willen lijden om geen naadjes door hun broek te zien.
En op hoge hakken lopen dan?

Pure misvorming.

pi_6539985
Vrouwem die bij Fok zitten, zijn computer-freaks, dus die dragen tenten en geen stringen, , neem daarom NOOIT een date met een meisje van Fok, ze zijn vast wel aardig, maar hebben geen string !
T.Stam
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:59:29 #33
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_6540065
quote:

[..]

ik snap niet dat al die dames zoveel pijn willen lijden

PIJN???

je voelt er helemaal niks van

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 oktober 2002 @ 13:01:47 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6540106
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 12:52 schreef Timmaculatee het volgende:
Vrouwem die bij Fok zitten, zijn computer-freaks, dus die dragen tenten en geen stringen, , neem daarom NOOIT een date met een meisje van Fok, ze zijn vast wel aardig, maar hebben geen string !
Een string is natuurlijk wel een bindende voorwaarde voor een date

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Voormalig Sport Koningin woensdag 30 oktober 2002 @ 13:03:32 #35
35237 Nuongirl
pi_6540128
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 12:52 schreef Timmaculatee het volgende:
Turlijk joh slaap maar lekker verder
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_6540223
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 12:59 schreef glossy het volgende:

[..]

PIJN???

je voelt er helemaal niks van

Vraag me inderdaad ook af wat jullie er zo naar aan vinden zitten Draag alleen maar strings, vind het veel mooier staan en fijner zitten ook. Wat zijn de nadelen ervan dan, waarom wordt het door die gynaecoloog afgeraden?
pi_6540458
* barman moet bij strings toch altijd aan Haaksbergen denken en niet aan bimbo's uit Rotterdam/Amsterdam/denHaag
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 13:12 schreef Boo het volgende:

[..]
Wat zijn de nadelen ervan dan, waarom wordt het door die gynaecoloog afgeraden?

Omdat de string ookwel 'buttfloss' genoemd bacteriën van het poepgaatje naar de vagina heen en weer flost?
pi_6540515
*meldt*
Ze zitten echt verschrikkelijk au au, geef mij maar een mooi slipje en nee wennen helpt ook niet...
pi_6540556
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 13:33 schreef barman het volgende:
* barman moet bij strings toch altijd aan Haaksbergen denken en niet aan bimbo's uit Rotterdam/Amsterdam/denHaag
[..]

Omdat de string ookwel 'buttfloss' genoemd bacteriën van het poepgaatje naar de vagina heen en weer flost?

Euhm volgens mij blijft zo'n ding aardig op z'n plaats zitten
Maarja ben ook maar nieuw hier, dus weet niet wat normale fokkers er allemaal meedoen
pi_6540582
Had niet verwacht dat er nog zoveel vrouwen/ meiden waren hier die geen strings dragen..
pi_6540643
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 13:42 schreef Boo het volgende:

[..]

Euhm volgens mij blijft zo'n ding aardig op z'n plaats zitten
Maarja ben ook maar nieuw hier, dus weet niet wat normale fokkers er allemaal meedoen

Je kunt ook even op de link klikken die in deze thread staat en het zelf lezen. De reden is - volgens het bericht - dat vooral tangaslipjes (in de titel van het berichtje staat strings) van nylon de huid niet laten ademen en daarom een ideale kweekbodem voor bacterieën zijn.

Er staat: De bacteriën vinden via de string makkelijker hun weg tot in de aars of de vagina, volgens gynaecologe Masterson.

Of het lekker zit heeft er dus niet zo veel mee te maken.

pi_6542578
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:02 schreef djdano het volgende:

[..]

Omdat het over het algemeen een stuk mooier is ofzo....?

Ja he.. Ik huppel namelijk altijd buiten in mijn ondergoed rond zodat iedereen kan zien hoe mooi het is

Trouwens, zo mooi vind ik ze niet.

...
  woensdag 30 oktober 2002 @ 17:12:07 #43
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_6542616
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:08 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Ja he.. Ik huppel namelijk altijd buiten in mijn ondergoed rond zodat iedereen kan zien hoe mooi het is

Trouwens, zo mooi vind ik ze niet.

Misschien helemaal rare en foute gedachte heb ik hoor. Maar je vriend/vriendin die ziet dat toch lijkt me?

Of als je vrijgezel bent en je gaat een keer met iemand naar huis (of krijgt nieuwe relatie. Ik zou het in iedere geval een flinke afknapper vinden als ik opeens een giga tent zou zien...

pi_6542697
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:12 schreef djdano het volgende:

[..]

Misschien helemaal rare en foute gedachte heb ik hoor. Maar je vriend/vriendin die ziet dat toch lijkt me?

Of als je vrijgezel bent en je gaat een keer met iemand naar huis (of krijgt nieuwe relatie. Ik zou het in iedere geval een flinke afknapper vinden als ik opeens een giga tent zou zien...

Ik draag gewone slipjes hoor, die zien er helemaal niet afschrikwekkend uit ofzo, en mijn vriend boeit t ook niet.
En ik ga toch niet iets aantrekken wat ik niet mooi vind.
...
pi_6542759
't Hangt er van af wat ik aan heb... als ik een strakke broek aan hebt vind ik het mooier om een string aan te hebben... ziet er net wat verzorgder uit...
En over die bacterieen... dan zou ik graag de cijfers zien van het aantal mensen wat ziek wordt van het dragen van een string... 'kheb er nog nooit van gehoord, maar ok...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_6542808
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:12 schreef djdano het volgende:

[..]

Ik snap niet zo waar het idee vandaan komt dat alles wat geen string is meteen een gigantische tent zou zijn ???
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_6543062
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:28 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Ik snap niet zo waar het idee vandaan komt dat alles wat geen string is meteen een gigantische tent zou zijn ???

Inderdaad, dat vind ik ook zo ontzettend overdreven. Als ik een lingeriesetje koop en ik kan kiezen tussen een string, een slipje of een boxertje dan kies ik bijna altijd voor een string en af en toe voor een boxertje omdat ik dat nét even mooier vind dan een slip, maar meestal zijn die slipjes ook best mooi. Misschien zit het net wat minder mooi onder een strakke broek, maar een tent is echt zwaar overdreven.
pi_6543606
Sinds een tijdje heb ik strings afgezworen. Daarvoor droeg ik ze haast altijd, maar sinds een poosje gingen ze PIJN doen, ik haalde mezelf er mee open zeg maar. *AU*
Dus nu voor mij alleen nog slipjes (die van de Hema zie je haast niet zitten) en van die shorts. Zit heerlijk en je haalt jezelf er tenminste niet mee open. Ook een voordeel; na een hele dag dragen hoef je ze niet er vantussen te pulken.
En het 'tenten'-idee vind ik ook compleet belachelijk. Ja, die onderbroeken die mn oma draagt, die zijn supergroot, maar waarom is iets anders dan een string gelijk een 'tent'?! Er zijn heel veel mooie slipjes en shorts. Vind ik meestal nog veel mooier als zo'n driehoekje wat boven je broek uitkomt zodra je bukt.

Kleur buiten de lijntjes.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 14:17:28 #49
38991 Marshall_2002
pi_6554549
inderdaad...
  donderdag 31 oktober 2002 @ 14:22:33 #50
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6554623
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 14:17 schreef Marshall_2002 het volgende:
inderdaad...
heb jij ook slipjes van de HEMA ?? of haal je je open aan de string
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 14:25:49 #51
38991 Marshall_2002
pi_6554681
ik haal me open aan min string en ik zie de slipjes van ilsepielse niet dusssss....... Zullen wel geen legertenten zijn
  donderdag 31 oktober 2002 @ 14:27:09 #52
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6554703
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 14:25 schreef Marshall_2002 het volgende:
ik haal me open aan min string en ik zie de slipjes van ilsepielse niet dusssss....... Zullen wel geen legertenten zijn
ilsepielse, je zal het moeten bewijzen met een fotow !!!
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 14:29:52 #53
38991 Marshall_2002
pi_6554762
ga een vriendin zoeken....
  donderdag 31 oktober 2002 @ 15:53:44 #54
36043 Inspiration
flame attraction
pi_6555997
als je geen string draagt ok...

MAAR HOUD DAN WEL REKENING MET WAT VOOR KLEDING JE DRAAGT!!!
sommige broeken zie je alles in en DAT ziet er dus echt niet uit zonder string.

donderdag 31 oktober 2002 @ 16:33:05 #55
38991 Marshall_2002
pi_6556684
en als het meisje zelf daar nu eens GEEN probleem mee heeft??? dan moet ze dat doen voor jou?
pi_6557019
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:37 schreef Angeles het volgende:

[..]

Een string bevordert de bacterie overloop van anus naar vagina. Het is op 1 na de meest voorkomende oorzaak van blaasontstekingen. Op 1 staat als oorzaak het hebben van sex.

Ontstekingen oplopen door de string zelf heb ik nog nooit van gehoord, maar dat van de blaasontstekingen wel.

pi_6557159
ik draag bijna nooit een string, alleen onder een strakke rok of strakke broek maar ik heb bijna nooit een strakke rok aan of een strakke broek (nooit...) ik draag geen onderbroeken maar alleen maar knickers (die strakke boxertjes) zitten veel lekkerder
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
  donderdag 31 oktober 2002 @ 17:06:25 #58
38991 Marshall_2002
pi_6557224
en staat mooier....
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:16:06 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6564300
Vrouwen die geen string dragen heb ik geen probleem mee. Zo lang ik maar niet die rantjes zie zitten van die slipjes. Ik krijg daar echt kots nijgingen van. Sorry dat ik het zeg. Maar er is ook een groep vrouwen die geen string mogen dragen van mij maar die strakke broekjes met pijpen. En dan zijn dikke vrouwen die kleding dragen voor iemand die net een sate stokje is. Ik vind dat zooo walgelijk. Die mollige of dikke vrouwen met TE strakke kleding. Ik heb niets tegen mollige of dikke vrouwen. Laat dat even duidelijk zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_6579646
Ik vind een string (meestal) veel lekkerder zitten dan een slipje. Slipjes blijven bij mij juist nooit zitten...
Katoenen slipjes zijn idd wel beter voor je huid enzo, dus een beetje afwisselen doe ik nog wel, maar over het algemeen gaat m'n voorkeur toch uit naar een string. Maar dan wel naar een fatsoenlijk model, dus geen 'reetveter', dat zit idd niet!
I'm a twenty something and I'll keep being me.
pi_6580736
Volgens mij is het gewoon een trend om randjes van een normale slip lelijk te vinden. De randjes van dat 'driehoekje' boven je bilnaad zie je toch ook gewoon? En dat is ineens niet lelijk??? Sterker nog; dan zie je -in sommige gevallen- blubberbillen met een driehoekje erboven. Als ik iets lelijk vind is het dat wel.
  zaterdag 2 november 2002 @ 00:31:08 #62
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_6581230
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 00:01 schreef fokje het volgende:
Volgens mij is het gewoon een trend om randjes van een normale slip lelijk te vinden. De randjes van dat 'driehoekje' boven je bilnaad zie je toch ook gewoon? En dat is ineens niet lelijk??? Sterker nog; dan zie je -in sommige gevallen- blubberbillen met een driehoekje erboven. Als ik iets lelijk vind is het dat wel.
Je moet er gewoon voor zorgen dat je strakke billen hebt
  zaterdag 2 november 2002 @ 09:25:47 #63
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_6583117
Een string dragen is denk ik wennen... ik voel nu niet eens meer dat ik zo een ding aan heb..

Persoonlijk vind ik een broek waarbij je de randjes van je onderbroek ziet zitten erg lelijk.. helemaal als de persoon een iets te kleine onderbroek aan heeft...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 2 november 2002 @ 09:31:28 #64
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_6583135
quote:

[..]

Dat mannen bij het zien van bilvlees tegen een boom aanknallen ofzo.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 2 november 2002 @ 10:16:27 #65
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_6583410
Stings zitten gewoon lekker hoor, eerst ff wennen, maar ik ben n niet eens meer anders gewend. Ik ken alleen hele dikke meisjes en vrouwen die geen strings dragen...
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_6586296
quote:
duidelijk geen verstand van vrouwen, get a life
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili
pi_6586669
Ik draag nooit een string.
Vind het niet prettig zitten
En ik wil ook niet dat een ander m'n ondergoed ziet zitten...
  zaterdag 2 november 2002 @ 15:48:26 #68
37394 Loecy
Disco Beagle!
pi_6586841
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 18:32 schreef ilsepielse het volgende:
Vind ik meestal nog veel mooier als zo'n driehoekje wat boven je broek uitkomt zodra je bukt.

Ik vind dat zo lelijk als er een stukje van je string boven je broek uitkomt, vooral als je de huid er ook nog bij kunt zien! Waarom worden er geen strings gemaakt die net even wat lager zitten, zoals een gewone onderbroek of boxer? Ik begrijp het niet...
Maar ik ben het er mee eens dat het wel echt lelijk staat als je een gewone onderbroek onder een mooie jurk oid aanhebt.
I can resist anything except temptation
pi_6587608
dat vind ik dus juist super opwindend, dat er (niet express wat in de mode is) een beetje van je billen te zien is dus dat je string boven je broek uitkomet, vaak te zien bij het bukken of het zitten
[url=http:www.cubesandpolitics.tk][u]cubesandpolitics.tk[/u][/url]
pi_6587840
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:48 schreef Loecy het volgende:

[..]

Ik vind dat zo lelijk als er een stukje van je string boven je broek uitkomt, vooral als je de huid er ook nog bij kunt zien! Waarom worden er geen strings gemaakt die net even wat lager zitten, zoals een gewone onderbroek of boxer? Ik begrijp het niet...
Maar ik ben het er mee eens dat het wel echt lelijk staat als je een gewone onderbroek onder een mooie jurk oid aanhebt.

die bestaan hoor een heupstring. heel handig die dingen. verder vind ik strings gewoon goed zitten. alleen kan ik er niet in slapen
pi_6587860
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:34 schreef sassa het volgende:

[..]

die bestaan hoor een heupstring. heel handig die dingen. verder vind ik strings gewoon goed zitten. alleen kan ik er niet in slapen

Dan doe je die toch niet aan als je gaat slapen, volgens mij hebben daar meer meiden last van hoor.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6587941
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:35 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Dan doe je die toch niet aan als je gaat slapen, volgens mij hebben daar meer meiden last van hoor.

dat doe ik ook niet hoor
pi_6596464
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:43 schreef sassa het volgende:

[..]

dat doe ik ook niet hoor

Sassa draagt 'snachts niks
*Zwijmel
pi_6596494
quote:
Op zondag 3 november 2002 04:48 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Sassa draagt 'snachts niks
*Zwijmel

pi_6596510
quote:
Op zondag 3 november 2002 04:55 schreef sassa het volgende:

[..]

pi_6596917
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 00:01 schreef fokje het volgende:
Misschien is dat het wel... Een paar jaar geleden hoorde je niemand erover, en nu roept iedereen ineens dat ze het lelijk vinden.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  zondag 3 november 2002 @ 11:33:39 #77
37938 krissie
life is just the way it is
pi_6597374
quote:
nee hoor, ik draag altijd een sort short nah dan ziet het er veel strakker uit. je wil nie weten hoe ut is om de hele tijd met zon ding in je bil naad te moeten lopen ik doe het alleen als ik uitga.
krissy
  zondag 3 november 2002 @ 11:50:09 #78
37938 krissie
life is just the way it is
pi_6597552
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 17:01 schreef Mortischa het volgende:
ik draag bijna nooit een string, alleen onder een strakke rok of strakke broek maar ik heb bijna nooit een strakke rok aan of een strakke broek (nooit...) ik draag geen onderbroeken maar alleen maar knickers (die strakke boxertjes) zitten veel lekkerder
idd
krissy
  dinsdag 5 november 2002 @ 14:26:59 #79
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_6636510
nee! ik had vorige week weereens een onderbroek aan, z'n tent ja...met sporten, nau ik kan je vertellen ik heb liever een touwtje tussen me reet, dan een heel stuk tent, die je er telkens weer tussenuit moet trekken...damn wat is dat vervelend!
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_6654371
wat een problemen
  woensdag 6 november 2002 @ 13:42:20 #81
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_6655242
Even een geintje tusendoor, is hier volgens mij wel op zijn plaats:

De STRING:
De tijden zijn veranderd.
Vroeger moest men de vrouwen hun broek opentrekken om hun gat te zien.
Nu moet men hun gat opentrekken om hun broek te zien.

Astra is papa! van Lars
  zondag 17 november 2002 @ 23:28:24 #82
38897 pinguin20
Geen mening, maar een opinie..
pi_6859280
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:30 schreef mystical het volgende:
Ik vind ze niet lekker zitten
En ik wil ook niet dat een ander m'n ondergoed ziet zitten...
Heeft volgens mij weinig met elkaar te maken. Ik zie vaak zat gewoon de string zitten, maar die er dan niet boven uitkomt... En ook onderbroeken die er wel bovenuitkomen (niet echt mooi, maar das mijn mening) Dus gewoon aan de string! is mijn advies
  zondag 17 november 2002 @ 23:31:54 #83
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6859324
quote:
Op zondag 3 november 2002 10:28 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Misschien is dat het wel... Een paar jaar geleden hoorde je niemand erover, en nu roept iedereen ineens dat ze het lelijk vinden.

Een knap staaltje marketing van string fabrikanten!
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_6875591
gewoon nix onder de broek aan doen
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_6880306
waarom vrouwel wel en mannen niet?
En wat is er nou zoooo geil aan een string als jij in de stad loopt dan zie je echt niet van elke vrouw wat voorn ondergoed ze aan heeft...
Ik vind het echt klote dingen, het went dus echt niet...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_6881031
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 09:50 schreef EvilFaith het volgende:
waarom vrouwel wel en mannen niet?
En wat is er nou zoooo geil aan een string als jij in de stad loopt dan zie je echt niet van elke vrouw wat voorn ondergoed ze aan heeft...
Ik vind het echt klote dingen, het went dus echt niet...
Sorry hoor maar dat zie je dus echt wel of je zo'n ranzig slip draagt onder een strakke broek of een string!!
Tenzij je natuurlijk van die wijde broeken draagt die niet erg vrouwlijk zijn, dan zie je er niets van inderdaad....

Ken eigenlijk alleen maar mensen die strings dragen en die zweren erbij.
Ik zou het niet weten, heb er nog nooit 1 aan gehad.

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_6884314
Dus je bedoelt welke vrouwen er niks dragen zijn die er dan?
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')