SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
Dat was ook mijn TT
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was hier vanmiddag iemand volgens mij met een miljoen van die dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet je iemand die xbox coins verpatst?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
WezepAFCA van hier volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet je iemand die xbox coins verpatst?
Maar weet niet of ie ze al verkocht heeft.![]()
Wat heb jij inmiddels voor teams?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kwam er gisteren achter dat het tentamen dat ik morgen zou hebben eigenlijk helemaal niet morgen is maar eind januari pas.
Fapsessie engaged.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe ken da nouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat het tentamen dat ik morgen zou hebben eigenlijk helemaal niet morgen is maar eind januari pas.
Fapsessie engaged.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Fapsessie engaged.![]()
![]()
Vak is ingeroosterd bij twee verschillende profielen, maar staat in hetzelfde tentamenrooster: gewoon een excelbestand. Dus toen die bekend werd gemaakt, heb ik in dat bestand gewoon ctrl-f op het vak dat ik nog moet halen gedaan en zag 30 oktober staan.quote:Wist ik veel dat een ander profiel precies dat vak ook heeft.
Heb nog gevraagd of ik 'm alsnog deze week kon maken, maar gaat niet.
Jullie krijgen gewoon een excel bestandje met tentamen data? Wat de fuck? Dacht dat Blackboard inmiddels overal wel werd gebruikt maar bij Zhano op school dus ook al nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vak is ingeroosterd bij twee verschillende profielen, maar staat in hetzelfde tentamenrooster: gewoon een excelbestand. Dus toen die bekend werd gemaakt, heb ik in dat bestand gewoon ctrl-f op het vak dat ik nog moet halen gedaan en zag 30 oktober staan.Wist ik veel dat een ander profiel precies dat vak ook heeft.
Heb nog gevraagd of ik 'm alsnog deze week kon maken, maar gaat niet.
Maar dan vind ik het niet zo gek nee, mogen ze wel wat duidelijker makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Stroopwafelboardquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie krijgen gewoon een excel bestandje met tentamen data? Wat de fuck? Dacht dat Blackboard inmiddels overal wel werd gebruikt maar bij Zhano op school dus ook al niet
Maar dan vind ik het niet zo gek nee, mogen ze wel wat duidelijker maken![]()
excelbestandje stond op dlwo, blackboard van de hva.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie krijgen gewoon een excel bestandje met tentamen data? Wat de fuck? Dacht dat Blackboard inmiddels overal wel werd gebruikt maar bij Zhano op school dus ook al niet
Maar dan vind ik het niet zo gek nee, mogen ze wel wat duidelijker maken
League Cup of Capital One Cup. Niet League One Cupquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef DePresident. het volgende:
Pietje Pelle alweer een goaltje in de League One Cup hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me best een prima backje, mocht iets langer maar toch voor een discard
Portugezen hebben wel goede backs eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
excelbestandje stond op dlwo, blackboard van de hva.Maar op BB krijg je gewoon al je tentamens op een rooster te zien, toch wat gemakkelijker
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
League Cup, mogga.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
League Cup of Capital One Cup. Niet League One Cup
PSN: DePresident_![]()
Ook meteen enige fatsoenlijke discard ifquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker
Portugezen hebben wel goede backs eigenlijk.
Elke dag![]()
Draai Benzema en Dos Santos dan om?]quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is het nu geworden.
[ afbeelding ]
Voor T. Silva heb ik nog niet genoeg muntjes. Daarom maar even Luiz, samen met Modric niet op max chem maar dat boeit me geen fuck.
La maDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Da docht ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Draai Benzema en Dos Santos dan om?]
La ma
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
CoCquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
League Cup, mogga.
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://www.ledstripwinkel(...)leds-vanaf-2-5-meter
Zal zoiets een beetje licht geven? In mijn keuken is de lamp achter me, dus als ik dan aan het koken ben, ben ik steeds in mijn schaduw aan het werk wat vrij irritant is. Dus dit leek me wel een goede oplossing (die lightstrip dus aan de kastjes boven mijn werkblad hangen) Maar geen idee of dit wel een beetje licht geeft.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Iemand potje?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook apart. Speel met Marchisio, Vidal en Pogba op het middenveld (4312) en ze kwamen eigenlijk alle 3 amper in het spel voor in aanvallend opzicht. Nu Pogba in het midden gezet en sindsdien hebben ze in 5 potjes samen al 2 keer zoveel goals gescoord als in de 34 potjes ervoor.![]()
![]()
Ik wil welquote:
Elke dag![]()
Wat een kutteam heb je er ook van gemaakt (ff je selectie bekekenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ik verlies echt alles sinds ik van team gewisseld ben![]()
)
Elke dag![]()
Ja het was hiervoor nog ergerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een kutteam heb je er ook van gemaakt (ff je selectie bekeken)
Ga weer terug naar Messi die is echt veel beter dan Ronaldo![]()
![]()
quote:![]()
Heb jou nog niet in mijn lijst geloof ik
Tim_Immers is mijn psnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Elke dag![]()
Klopt, zal je ff toevoegenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Heb jou nog niet in mijn lijst geloof ik
Tim_Immers is mijn psnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ahquote:
Elke dag![]()
spelplezier staat vooropquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
bohquote:Jammer dat ie niet als ie helemaal opengeklapt is dat logo 'op het scherm stampt'
![]()
![]()
Ik moet echt weer tijd vinden om mijn pro te trainen![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Met al die boosts ben je al 80 ofzo, niks mis meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:18 schreef BDIL het volgende:
Ik moet echt weer tijd vinden om mijn pro te trainen![]()
![]()
SoAquote:Die moet ik nog downloaden die van vandaag
tnxs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:18 schreef BDIL het volgende:
Ik moet echt weer tijd vinden om mijn pro te trainen
Ff parks? En als we met 5en zijn rec center dan..?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SoADie moet ik nog downloaden die van vandaag
tnxs
![]()
Ik kan nu wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Ff parks? En als we met 5en zijn rec center dan..?Hala Madrid !
Ik zit ff the undateables te kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Ff parks? En als we met 5en zijn rec center dan..?Geniaal leedvermaak dat programma.
Daarna kan ik wel. Maar hoe wil je dat doen? via headset? of skype oid?
Zit bij RTTP btw in seed 5 nu. Dus full gold. Eindelijk Diamond KD gebruikenquote:
Doen wij wel vast 2v2?Party gewoonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit ff the undateables te kijkenGeniaal leedvermaak dat programma.
Daarna kan ik wel. Maar hoe wil je dat doen? via headset? of skype oid?
![]()
moet ik ook nog ff dat headset ding zoeken wat je bij je ps4 kreeg. Echt nog nooit gebruikt dan dingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zit bij RTTP btw in seed 5 nu. Dus full gold. Eindelijk Diamond KD gebruiken
[..]
Party gewoonHeb je me al toegevoegd?
Ja zojuist gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
moet ik ook nog ff dat headset ding zoeken wat je bij je ps4 kreeg. Echt nog nooit gebruikt dan dingHeb je me al toegevoegd?
![]()
Ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geniaal leedvermaak dat programma.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Maak een TR.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En je vergelijkt mij met iemand die daaraan meedoet? Dat is totaal niet grappig.
Of maak een opmerking over zijn overleden vrienden, dat zal hem leren!![]()
![]()
![]()
![]()
GG Timmy. Aardig geflatteerde win voor mij. Kon echt amper omgaan met die zieke druk op de bal..moest echt 1 touch gaan spelen en toen ging het ineens lopen. Ook echt dodelijk dankzij Benzebaas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GG Tim, echt te weinig gescoord en tegen die kansen van jou kon ik niets doen. Wat zijn dat voor pisballetjes
Elke dag![]()
Inwendige stokslagen gekregen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, echt te weinig gescoord en tegen die kansen van jou kon ik niets doen. Wat zijn dat voor pisballetjesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die 2-0 van mij was echt verneukt en die ontweek je keeper meer dan hij hem probeerde te pakken. Die andere waren allemaal wel lekker vond ik. Als die keeper uitkomt zoals bij Cabella heeft hard schieten ook weinig zinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, echt te weinig gescoord en tegen die kansen van jou kon ik niets doen. Wat zijn dat voor pisballetjes
Hoe zet jij zoveel druk op de bal joh, was echt bizar. Had 90 minuten lang geen tijd aan de bal om maar iets te doen. Had trouwens niet verwacht dat je zou proberen te kick-off cheesen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt. Maak een TR.
Of maak een opmerking over zijn overleden vrienden, dat zal hem leren!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nah 4-2, kon ergerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Inwendige stokslagen gekregen?Nee ik bedoel dat je die ballen zo zacht intikt? Hoe doe je datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2-0 van mij was echt verneukt en die ontweek je keeper meer dan hij hem probeerde te pakken. Die andere waren allemaal wel lekker vond ik. Als die keeper uitkomt zoals bij Cabella heeft hard schieten ook weinig zin
Hoe zet jij zoveel druk op de bal joh, was echt bizar. Had 90 minuten lang geen tijd aan de bal om maar iets te doen. Had trouwens niet verwacht dat je zou proberen te kick-off cheesen
Haha ja dat deed ik pas toen ik al zeker verloren had
Elke dag![]()
Ibarbo heeft gescoord tegen Milan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel zachtjes op schieten drukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah 4-2, kon erger
[..]
Nee ik bedoel dat je die ballen zo zacht intikt? Hoe doe je dat
Werkt vooral als de keeper uitkomt.![]()
Heel kort op rondje drukken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah 4-2, kon erger
[..]
Haha ja dat deed ik pas toen ik al zeker verloren hadRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat heb ik echt nog nooit gezien, was niet lullig bedoeld tim, bedoelde dat met die pisballetjes
Oh en die Druk is gewoon de manier waarop ik speelDoe geen rare settings ofzo
Elke dag![]()
Gewoon een hele zachte finesse. Vorige FIFA kon je de bal lekker de kruising injagen bij een 1 op 1 of lobben als de keeper uitkwam. Nu is alleen die pisbal echt effectiefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah 4-2, kon erger
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha np, maar letterlijk 9 op de 10 tegenstanders van mij doen het ook zo. Al zag die 2-0 er zoals gezegd wel extreem raar uit omdat je keeper zijn been brak ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit gezien, was niet lullig bedoeld tim, bedoelde dat met die pisballetjes
Oh en die Druk is gewoon de manier waarop ik speelDoe geen rare settings ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-1 denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha np, maar letterlijk 9 op de 10 tegenstanders van mij doen het ook zo. Al zag die 2-0 er zoals gezegd wel extreem raar uit omdat je keeper zijn been brak ofzoMaar die was echt kut ja
Elke dag![]()
ehm ja 2-1 bedoelde ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2-1 denk ikMaar die was echt kut ja
Werkt dat druk zetten altijd zo goed of vloog het nu extra soepel? Heb dat wel vaker gehad zo. Had steeds het gevoel dat echt alles tegenzat, maar toen maakte ik ineens 4 uit 4 kansen af tegen alle verhoudingen in. Zo vaag is dat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als jij dat denktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En je vergelijkt mij met iemand die daaraan meedoet? Dat is totaal niet grappig.![]()
![]()
Waarom lukt me dat niet, bij mij gaan die ballen allemaal veel harder
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt. Maak een TR.
Of maak een opmerking over zijn overleden vrienden, dat zal hem leren!![]()
![]()
![]()
Dat doe ik eigenlijk altijd, maar dat zit weleens tegen qua spelverloopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ehm ja 2-1 bedoelde ik
Werkt dat druk zetten altijd zo goed of vloog het nu extra soepel? Heb dat wel vaker gehad zo. Had steeds het gevoel dat echt alles tegenzat, maar toen maakte ik ineens 4 uit 4 kansen af tegen alle verhoudingen in. Zo vaag is dat.
WIl gewoon de bal zo snel mogelijk terug
Elke dag![]()
echt heel kort.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom lukt me dat niet, bij mij gaan die ballen allemaal veel hardernet of een clitje aait.
Het is echt superzacht he..vergelijkbaar met 2x tappen. Al was die 2-1 wel iets harder dan dat omdat je keeper bleef staan. Toen ging ik twijfelen en verneukte ik het eigenlijk. Die van Cabella klopte wat beter, maar toen was dat ook echt het enige dat ik kon doen met die keeper die uitkwam.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom lukt me dat niet, bij mij gaan die ballen allemaal veel harderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
rematch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk altijd, maar dat zit weleens tegen qua spelverloop
WIl gewoon de bal zo snel mogelijk terugAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doe ik normaal ook lekker hardquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
echt heel kort.net of een clitje aait.
Moet je 2x tappen of wel maar 1x drukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt superzacht he..vergelijkbaar met 2x tappen. Al was die 2-1 wel iets harder dan dat omdat je keeper bleef staan. Toen ging ik twijfelen en verneukte ik het eigenlijk. Die van Cabella klopte wat beter, maar toen was dat ook echt het enige dat ik kon doen met die keeper die uitkwam.Maar daar ben ik ook al niet heel goed in
Elke dag![]()
Ja zo, speel ondertussen ff fitness potje tegen een noobjequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Korte hoek is OP ja, maar dan moet de keeper nog wel op de lijn staan. Als hij al een fractie uitkomt heeft hij ineens een ballenmagneet bij alles wat niet finesse isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Kamikazie het volgende:
Wat ik tegenwoordig ook vaak doe is gewoon teringhard in de korte hoek schieten. Vooral met de Messias werkte dat erg goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik schiet gewoon alle ballen tegenwoordig gewoon zo hard mogelijk. Best effectief met Higuain, IF Tevez en IF Hamsik.![]()
![]()
aight, ga ik nog ff poepen eerstquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja zo, speel ondertussen ff fitness potje tegen een noobjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook lekker hard
[..]
Moet je 2x tappen of wel maar 1x drukkenMaar daar ben ik ook al niet heel goed in
Dit ben jij in bed?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe is IF Tevez?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Lastpost het volgende:
Ik schiet gewoon alle ballen tegenwoordig gewoon zo hard mogelijk. Best effectief met Higuain, IF Tevez en IF Hamsik.![]()
1x drukken vind ik zelf fijner.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook lekker hard
[..]
Moet je 2x tappen of wel maar 1x drukkenMaar daar ben ik ook al niet heel goed in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawohlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij in bed?
Tis me gelukt![]()
![]()
Elke dag![]()
Jij bent degene die moet veranderen ouwe reusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent nog niet echt veranderd sinds die ruzie zie ik.
Niet Rolls Reus.![]()
Nee, die reacties slaan gewoon nergens op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent degene die moet veranderen ouwe reus
Niet Rolls Reus.![]()
Eigenlijk merk ik weinig verschil met de NIF, maar die was al geweldig. Je moet 'm alleen wel met een andere spits gebruiken want hij zakt wel heel diep terug af en toe. Als je rustig opbouwt en niet direct van de LB door naar de spits speelt heb je daar weinig last van trouwens.quote:
Wel echt het meest geweldige schot van alle spelers die ik gebruikt heb en balvast. Straks Higuain met 88 shooting ernaast moet helemaal leuk gaan worden.![]()
![]()
Whuuuutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die reacties slaan gewoon nergens op.![]()
![]()
![]()
James Beattie in een pack. Ik ken echt geen andere spitse met 28 pace die nog wel wat oplevert
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben weer thuis en kan eventueel mee doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Ff parks? En als we met 5en zijn rec center dan..?![]()
Net een speler voor 8 ton en nu net zo blij met zon flutgastquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
James Beattie in een pack. Ik ken echt geen andere spitse met 28 pace die nog wel wat oplevertDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver man kijk eens in een spiegel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die reacties slaan gewoon nergens op.
Het gezegde "Wie t kleine niet eert is t grote niet weerd" is PotS niet vreemd. Staat in zn geheugen gegrift sinds die keer dat hij het eerst zijn broekje liet zakken voor een meisje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net een speler voor 8 ton en nu net zo blij met zon flutgast![]()
Die vraag stelde ik ook aan EAquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
pff reemi waar blijven de IG stats sjongejongejonge waar betaal ik in vredesnaam voor pff
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vanavond toevallig een plekje vrij in clubs?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het gezegde "Wie t kleine niet eert is t grote niet weerd" is PotS niet vreemd. Staat in zn geheugen gegrift sinds die keer dat hij het eerst zijn broekje liet zakken voor een meisje.![]()
Ze zijn bezig geloof ik. Club heet Prednisons HD2. Ikzelf vanavond niet erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vanavond toevallig een plekje vrij in clubs?![]()
Heb ik al gedaan. Wat is er nou leuk aan om ELKE keer dat iemand met een bril op TV komt te zeggen dat ik het ben? (of een autist of weet ik veel wat) Dat zijn leuke grappen van iemand van 10 maar niet voor mensen die hier posten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver man kijk eens in een spiegel.![]()
we spelen nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze zijn bezig geloof ik. Club heet Prednisons HD2. Ikzelf vanavond niet erbij.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kom er aan. Nu nog ff me headset zoeken. Werkt dat ding wat je er bij kreeg een beetje?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Toen je in de spiegel keek? Had je toen een bril op?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Wat is er nou leuk aan om ELKE keer dat iemand met een bril op TV komt te zeggen dat ik het ben? (of een autist of weet ik veel wat) Dat zijn leuke grappen van iemand van 10 maar niet voor mensen die hier posten.![]()
![]()
Ik heb een ORB headset van 9 euroquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kom er aan. Nu nog ff me headset zoeken. Werkt dat ding wat je er bij kreeg een beetje?![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pestkopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen je in de spiegel keek? Had je toen een bril op?![]()
Scheveningen houdt stand'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel ernstig jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik alleen dat gratis ding van ps4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb een ORB headset van 9 euro
Wie kwam er nou nog meer?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is niet alleen dat maar je gaat al helemaal uit je naad als wij zeggen dat je slecht bent in fifa, slechte spelers uit packs krijgt of dat je een kleine broekslang hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Wat is er nou leuk aan om ELKE keer dat iemand met een bril op TV komt te zeggen dat ik het ben? (of een autist of weet ik veel wat) Dat zijn leuke grappen van iemand van 10 maar niet voor mensen die hier posten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo kinderachtig ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat maar je gaat al helemaal uit je naad als wij zeggen dat je slecht bent in fifa, slechte spelers uit packs krijgt of dat je een kleine broekslang hebt.
Kan echt niet.![]()
vanpers, maat van mij doet ook wel mee en dan BDILquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik alleen dat gratis ding van ps4.
Wie kwam er nou nog meer?![]()
Tim nu?
EAids zit er iig weer lekker in bij mij![]()
Elke dag![]()
Als ik nu mijn excuses aanbied stop jij dan met deze grappen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo kinderachtig dit
Kan echt niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet teveel verwachten he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
vanpers, maat van mij doet ook wel mee en dan BDIL![]()
siiiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim nu?
EAids zit er iig weer lekker in bij mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
He maver! Nog wat mensen opgelicht de laatste tijd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Team met Aguero, Lahm en Benzema gaat volgens mij niet of wel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Team met Aguero, Lahm en Benzema gaat volgens mij niet of wel?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Formatie? easy peasyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Team met Aguero, Lahm en Benzema gaat volgens mij niet of wel?![]()
Dat uitnodiging sturen gaat wel makkelijker nu
Elke dag![]()
Als er echt mensen zijn die nu een team voor Maver gaan maken mogen ze van mij verbannen worden uit dit topic
Elke dag![]()
ik kreeg een error nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat uitnodiging sturen gaat wel makkelijker nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zit erin bij mij :/ dat ben je dus niet?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hey vieze scammerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Team met Aguero, Lahm en Benzema gaat volgens mij niet of wel?![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
He maver! Nog wat mensen opgelicht de laatste tijd?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, en geen 1 van die 3 dingen klopt. Maar ik weet al precies wat er aan de hand is. Jullie blijven me net zo lang pesten totdat ik weer iets ongepasts zeg. En dan gaat iedereen een TR maken en dan krijg ik een ban. Nou, dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat maar je gaat al helemaal uit je naad als wij zeggen dat je slecht bent in fifa, slechte spelers uit packs krijgt of dat je een kleine broekslang hebt.![]()
Hij heeft bij iemand coins gekocht maar nooit betaald.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en geen 1 van die 3 dingen klopt. Maar ik weet al precies wat er aan de hand is. Jullie blijven me net zo lang pesten totdat ik weer iets ongepasts zeg. En dan gaat iedereen een TR maken en dan krijg ik een ban. Nou, dat gaat niet lukken.ok.
haha ik kwam tot het scherm waar de latency enzo staat maar daar kreeg ik die error en moest ik uit UT. Vaag. Maar nu werkt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zit erin bij mij :/ dat ben je dus niet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
que?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maver scamt mensen en komt zo aan zijn coins
Van hier?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nog steeds bezig met dat scam verhaal wat gewoon verzonnen is? Lachwekkend triest volk hier. Ik ben weer weg![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen je in de spiegel keek? Had je toen een bril op?![]()
![]()
baas
![]()
Verdomme ik WIL gewoon een team voor je makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Nog steeds bezig met dat scam verhaal wat gewoon verzonnen is? Lachwekkend triest volk hier. Ik ben weer weg![]()
Nja, zo'n random marktplaats dude kan natuurlijk ook een heleboel roepen zonder dat het waar isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Marktplaats ofzo
Gewoon niet betalen voor coins komt het op neer.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Team met Aguero, Lahm en Benzema gaat volgens mij niet of wel?
Geen probleem, doe het graag![]()
![]()
Oh is ook zo hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nja, zo'n random marktplaats dude kan natuurlijk ook een heleboel roepen zonder dat het waar is![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Proxzor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem, doe het graag![]()
![]()
![]()
Die random CB's + Neuer![]()
![]()
Regel 1: nooit gold packs openen als iemand iets goeds heeft gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Reemi het volgende:
Godver wat een aidspacksBeste pull een squadfitness.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen 1 van die dingen is waar? Waarom word je dan telkens zo boos als we zeggen dat je slecht bent?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en geen 1 van die 3 dingen klopt. Maar ik weet al precies wat er aan de hand is. Jullie blijven me net zo lang pesten totdat ik weer iets ongepasts zeg. En dan gaat iedereen een TR maken en dan krijg ik een ban. Nou, dat gaat niet lukken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Omdat het irritant is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen 1 van die dingen is waar? Waarom word je dan telkens zo boos als we zeggen dat je slecht bent?![]()
Teampje met Doumbia en Sturridge maken.Lastig, lastig.
moet je nou weerquote:
Haha geen punt dus troll.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het is enkel en alleen de harde waarheid![]()
Je bent slecht.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niks meer aan doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
pragtig pragtig dit hahahaha mooi mooi
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je bent slecht.Jij bent nog slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent het slechts!quote:
spelen we overtreffende trapz?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GG Tim, had niet veel in te brengen, je was veel beter en ik kwam er bij jou ook echt niet doorheen
Tevez bakte er die 2 potjes tegen jou echt helemaal niets van
Elke dag![]()
Groei een voorhuid.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef Kamikazie het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest jongens.\
#PostenalsHappy4u
Gr lompehork![]()
Wie zei er laatst dat Fargo zo'n goede serie was? Viel na de eerste 2 afleveringen bijna in slaap
Nu met Sons of Anarchy begonnen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
GGquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, had niet veel in te brengen, je was veel beter en ik kwam er bij jou ook echt niet doorheen
Tevez bakte er die 2 potjes tegen jou echt helemaal niets van
Kompany stond dit potje ook wel heel erg te beesten. Nu was ik allen vrij brak met afronden. Had nu ook veel meer tijd aan de bal dan het vorige potje..zo vaag is dat soms. Waren wel mooie wedstrijden in ieder geval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen. Fargo is geniaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Wie zei er laatst dat Fargo zo'n goede serie was? Viel na de eerste 2 afleveringen bijna in slaap
Nu met Sons of Anarchy begonnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach ik ben het sowieso echt kwijt, mijn record is godverdomme even, net zoveel gewonnen als verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Je moet even een paar afleveringen doorzitten voordat je er echt in komt. Vind het zelf een zeer goede seriequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Nu met Sons of Anarchy begonnen![]()
![]()
Fargo komt wat langzaam op gang idd. Maar Sons is baas dus prima keuzequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Nu met Sons of Anarchy begonnen![]()
![]()
Ik ben het ook kwijtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ach ik ben het sowieso echt kwijt, mijn record is godverdomme even, net zoveel gewonnen als verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Ikvoeljepijn![]()
babacar 2 goals, maar midweek match
Huilen rolls-reus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit had ik met Breaking Bad man. Die eerste 2 eps kwam ik maar niet doorheen. Eerst opgegeven en een half jaar later ofzo pas weer geprobeerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Je moet even een paar afleveringen doorzitten voordat je er echt in komt. Vind het zelf een zeer goede serie![]()
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef rumiii het volgende:
Upload eens een (door een forumlid gemaakte) fraai doelpunt ipv kaarten heel de tijd
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef rumiii het volgende:
Upload eens een (door een forumlid gemaakte) fraai doelpunt ipv plaatjes van kaarten heel de tijd![]()
Newcastle![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom upload je hem met balk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
Denk dat dit mijn mooiste goal tot nu toe is
echt een domme brabo hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom upload je hem met balk?![]()
Toen begreep ik er nog niks vanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom upload je hem met balk?![]()
![]()
hij krijgt vanzelf wel een ifquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef Tim86 het volgende:
babacar 2 goals, maar midweek match
Huilen rolls-reusen anders een tots
![]()
![]()
Staat heel groot in beeld "Driehoekje = verbergen"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen begreep ik er nog niks van
Ja ik dacht dat je het toen nog moest uploaden zoals dat op de xbox altijd moest. Naar EA dus en dat moest in dat scherm. En toen stond ie er in een keer al op met balk en had geen zin om het nog een keer te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Staat heel groot in beeld "Driehoekje = verbergen"![]()
![]()
ik zeg toch interessant lan wat is jouw probleemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
kijk dan gewoon stomme kut ik moet van jou een mooien goal uploaden stuk bedorven drakenzaadnet geen goud waardquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
Denk dat dit mijn mooiste goal tot nu toe is
mooi doelpunt![]()
Breaking bad vond ik echt vanaf de eerste aflevering baasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit had ik met Breaking Bad man. Die eerste 2 eps kwam ik maar niet doorheen. Eerst opgegeven en een half jaar later ofzo pas weer geprobeerd.![]()
Zit nu in het eerste seizoen met Sons of Anarchy en is wel tof, daarna Fargo weer eens proberen ( gelukkig maar 1 seizoen)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Breaking Bad seizoen 1 vond ik geen fuck aan. Daarna gestopt met kijken en anderhalf jaar later ofzo weer opgepakt toen iedereen ineens zo positief was. En geen spijt van gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgende week vrij. Zal ik?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Breaking Bad seizoen 1 vond ik geen fuck aan. Daarna gestopt met kijken en anderhalf jaar later ofzo weer opgepakt toen iedereen ineens zo positief was. En geen spijt van gehad![]()
![]()
ik was ook echt vanaf ep 1 hooked.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Breaking Bad seizoen 1 vond ik geen fuck aan. Daarna gestopt met kijken en anderhalf jaar later ofzo weer opgepakt toen iedereen ineens zo positief was. En geen spijt van gehad
Paulinho lijkt me beter op CMquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
same herequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Breaking Bad seizoen 1 vond ik geen fuck aan. Daarna gestopt met kijken en anderhalf jaar later ofzo weer opgepakt toen iedereen ineens zo positief was. En geen spijt van gehadwas na 1,5 seizoen gestopt maar ik bleef maar mensen horen dat het zo goed was
![]()
Ik vond seizoen 1 juist ook al super tof
Elke dag![]()
Lucas Leiva lijkt me maar brak. Zou dan liever Paulinho gebruiken ondanks zijn WRquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb ik in een ander teamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Paulinho lijkt me beter op CM
gooi 'm wel even overhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
spuit 11quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucas Leiva lijkt me maar brak. Zou dan liever Paulinho gebruiken ondanks zijn WRDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan/mag ik mee doen met clubs?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wat de fuckquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pack loss weer goed gemaakt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoeveel kost hij normaal gesproken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pack loss weer goed gemaakt.![]()
De laagste BIN 88kquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel kost hij normaal gesproken?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pelle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Genoa wint van Juve
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TwenteWan losers
Elke dag![]()
Pardon. Gefixt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Remi.Godverdomme.
[ afbeelding ]
Dit is dus een CAM in game.Geen CF.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als het een beetje meezit krijgen we zo pingels bij GAE - TwenteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same here. Div 4 word ik makkelijk kampioen en divisie 3 degradeer ik meestalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:58 schreef DeWesp het volgende:
Fuck, wat is het niveauverschil tussen div 4 en div3 groot zeg.
Van der Hart is penaltykillerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Tim86 het volgende:
Als het een beetje meezit krijgen we zo pingels bij GAE - Twente![]()
![]()
Ik vrees dat Sonny er meer paktquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tijd voor pingels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom is Cuco nou weer aanvoerder?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En daar is Sonny al. Vd Linden is beter in vrije trappen dan in pingels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een van de weinige youtubers die ik altijd prima vindquote:![]()
en deji natuurlijk
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
jezus vd Hart
Zo zuur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
It's ovahhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog iemand zin in een potjeuhhh?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kom sprinten danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haal ze uit de sambal danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
ja das niet eerlijk, ben al moe en mn tepels brandenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prem die achterover van zijn stoel afvalt bij DWDD. Topshow. By far het beste prem moment
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie stand in de Serie A
1. Juventus 9 7 1 1 22 16-4
2. AS Roma 9 7 1 1 22 16-4Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet iemand of de aids 2x zo erg is als je met een guest speelt? Man, man, man, wat een ellende was dit
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee aids2 is datquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:07 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand of de aids 2x zo erg is als je met een guest speelt? Man, man, man, wat een ellende was dit![]()
sorry, je hebt gelijk... Het was echt niet te doen die 5-6 potjes die we hebben gespeeldquote:Natuurlijk ook genoeg stomme fouten van ons zelf, maar 9/10 doelpunten (voor en tegen) waren gewoon kk dikke aids
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als er mensen zijn die echt een goedkoop OP sweatteam hebben met namen als Doumbia, Musa, etc, dan houd ik me graag aanbevolen. Schaam je je, DM mag. Vertrouwelijkheid zal gewaarborgd blijven.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi
Moest tegen een team met IF Ronaldo en IF Neymar (en Bale en alle dure BBVA en Bundsligadudes in een hybrid) en dan heb ik mijn makkelijkste win ooit. Ragequit bij 2-0 na 5 minuten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoi POTSlang geleden dat ik op tijd wakker was ok jou gedag te zeggen
En jij bent nota bene degene die hier gisteren het licht uit deed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
laat thuis, vroeg op, is geen ideale combinatiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
En jij bent nota bene degene die hier gisteren het licht uit deed![]()
![]()
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat thuis, vroeg op, is geen ideale combinatie
Iemand iets aan te merken op dit team?
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 30-10-2014 08:26:34 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Generating preview..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja
Iemand iets aan te merken op dit team?
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice! #jizz #mooi Alleen die formatie lijkt mij rukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
http://wefut.com/en/squad/189220
Ik ben toevallig ook een silverteam aan het maken maar ik wil graag Agbonlahor en Muriel voorin
Dat gaat je aardige centjes kostenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice! #jizz #mooi Alleen die formatie lijkt mij ruk
Ik ben toevallig ook een silverteam aan het maken maar ik wil graag Agbonlahor en Muriel voorin
Ben ook wel benieuwd naar de formatie. Iemand daar ervaring mee? Ik kan trouwens vrij makkelijk switchen naar iets anders...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil wel 500k uitgeven voor een jizzteam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat gaat je aardige centjes kosten
Ben ook wel benieuwd naar de formatie. Iemand daar ervaring mee? Ik kan trouwens vrij makkelijk switchen naar iets anders...
Ik ook. Meer zelfs. Maar dan wil ik wel het gevoel hebben dat datzelfde jizzteam niet 2 weken later nog maar de helft waard isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil wel 500k uitgeven voor een jizzteam.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat is zo. lapoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Meer zelfs. Maar dan wil ik wel het gevoel hebben dat datzelfde jizzteam niet 2 weken later nog maar de helft waard isRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: