SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
Dat was ook mijn TT
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was hier vanmiddag iemand volgens mij met een miljoen van die dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet je iemand die xbox coins verpatst?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
WezepAFCA van hier volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet je iemand die xbox coins verpatst?
Maar weet niet of ie ze al verkocht heeft.![]()
Wat heb jij inmiddels voor teams?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kwam er gisteren achter dat het tentamen dat ik morgen zou hebben eigenlijk helemaal niet morgen is maar eind januari pas.
Fapsessie engaged.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe ken da nouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat het tentamen dat ik morgen zou hebben eigenlijk helemaal niet morgen is maar eind januari pas.
Fapsessie engaged.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Fapsessie engaged.![]()
![]()
Vak is ingeroosterd bij twee verschillende profielen, maar staat in hetzelfde tentamenrooster: gewoon een excelbestand. Dus toen die bekend werd gemaakt, heb ik in dat bestand gewoon ctrl-f op het vak dat ik nog moet halen gedaan en zag 30 oktober staan.quote:Wist ik veel dat een ander profiel precies dat vak ook heeft.
Heb nog gevraagd of ik 'm alsnog deze week kon maken, maar gaat niet.
Jullie krijgen gewoon een excel bestandje met tentamen data? Wat de fuck? Dacht dat Blackboard inmiddels overal wel werd gebruikt maar bij Zhano op school dus ook al nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vak is ingeroosterd bij twee verschillende profielen, maar staat in hetzelfde tentamenrooster: gewoon een excelbestand. Dus toen die bekend werd gemaakt, heb ik in dat bestand gewoon ctrl-f op het vak dat ik nog moet halen gedaan en zag 30 oktober staan.Wist ik veel dat een ander profiel precies dat vak ook heeft.
Heb nog gevraagd of ik 'm alsnog deze week kon maken, maar gaat niet.
Maar dan vind ik het niet zo gek nee, mogen ze wel wat duidelijker makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Stroopwafelboardquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie krijgen gewoon een excel bestandje met tentamen data? Wat de fuck? Dacht dat Blackboard inmiddels overal wel werd gebruikt maar bij Zhano op school dus ook al niet
Maar dan vind ik het niet zo gek nee, mogen ze wel wat duidelijker maken![]()
excelbestandje stond op dlwo, blackboard van de hva.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie krijgen gewoon een excel bestandje met tentamen data? Wat de fuck? Dacht dat Blackboard inmiddels overal wel werd gebruikt maar bij Zhano op school dus ook al niet
Maar dan vind ik het niet zo gek nee, mogen ze wel wat duidelijker maken
League Cup of Capital One Cup. Niet League One Cupquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef DePresident. het volgende:
Pietje Pelle alweer een goaltje in de League One Cup hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me best een prima backje, mocht iets langer maar toch voor een discard
Portugezen hebben wel goede backs eigenlijk.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
excelbestandje stond op dlwo, blackboard van de hva.Maar op BB krijg je gewoon al je tentamens op een rooster te zien, toch wat gemakkelijker
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |