Ken je davy pas net ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef blup het volgende:
[..]
Is iets van vroeger. Snappen newbies niet.
Waarom schaar je je weer achter een ander trouwens?
ok blupquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef blup het volgende:
[..]
Schud ze zo uit mijn mouw.quote:
Ik ben best nieuw ja, pas 11 jaar hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef blup het volgende:
[..]
In Rik we trust.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 29-10-2014 om 20:06:42Steven Bergwijn (17) debuteert - as we speak - bij #PSV. Beste speler van het afgelopen EK onder 17. Toptalent. #almpsv reageer retweet
tvpquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Jorrit Hendrix, een held van de Eindhovense velden
Ook al zo'n wereldtalent.
Ik wacht wel op GGMM. Ik moet me plek wel kennen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Jorrit Hendrix, een held van de Eindhovense velden
Ook al zo'n wereldtalent.
Sinds kort hebben ze een tvp knopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je de tvp plaatst dat je wil gaan volgen. Nu doe je het verkeerd.
Ik heb geprobeerd niet al te negatief te reageren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wacht wel op GGMM. Ik moet me plek wel kennen.
Tuurlijk, wij halen ze niet allemaal op 16 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt die Bergwijn eigenlijk vandaan? Heeft die altijd al bij PSV gespeeld?
Ajax, vandaar dat hij deze kans niet afmaakte. Dat virus moet er helemaal uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt die Bergwijn eigenlijk vandaan? Heeft die altijd al bij PSV gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |