#ExitGGMM?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook dagelijks af. Tijd voor verkiezingen.
wat moet je anders op fok.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen de FP beetje opfokken?
Misschien lukt het je op die manier wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
als fok iets niet is dan is het wel democratisch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn leek mij een uitstekende kandidaat, maar die kunnen we om de oren slaan met lachwekkende opmerkingen over Zoet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om de oren slaan, i see what you did there.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn leek mij een uitstekende kandidaat, maar die kunnen we om de oren slaan met lachwekkende opmerkingen over Zoet.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 29-10-2014 om 20:01:41Een debutant bij #PSV straks. Talent Steven Bergwijn, pas net 17 jaar, loopt warm. Hij komt zelf uit Almere. #almpsv reageer retweet
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 29-10-2014 om 20:01:41Een debutant bij #PSV straks. Talent Steven Bergwijn, pas net 17 jaar, loopt warm. Hij komt zelf uit Almere. #almpsv reageer retweet
Waarom gebruik je bij elke post een PI? GGMM en ik vinden dit maar gay.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef blup het volgende:
[..]
haha ja, en een grote glimlach op mn porum
Dat vraag jij toch ook al jaren voor je verjaardag?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
Cocu is jarig
Hopelijk doet iemand hem een persoonlijkheid cadeau xD
Dat doet hij in de hoop zijn geloofwaardigheid te vergroten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik je bij elke post een PI? GGMM en ik vinden dit maar gay.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn leek mij een uitstekende kandidaat, maar die kunnen we om de oren slaan met lachwekkende opmerkingen over Zoet.
Hahahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vraag jij toch ook al jaren voor je verjaardag?
Is iets van vroeger. Snappen newbies niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik je bij elke post een PI? GGMM en ik vinden dit maar gay.
Over 10 jaar zal PSV de club zijn waar de meeste spelers van de grote competities in de jeugd hebben gezeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
De opvolger van Depay staat met Bergwijn al klaar. Wat een geweldige opleiding hebben we toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |