Ik krijg zo het idee dat je het verlies van zondag nog niet verwerkt hebt.quote:
ach we kunnen nog een helft genieten van een mooie pot. En als je verliest is het een troostprijs hequote:
Nee, die spelen momenteel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou het toeval zijn dat het steeds PSV'ers zijn?
Ik wist niet dat blup voor PSV is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou hij wel graag willen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat blup voor PSV is.
Nee, ik had er echt geen moeite mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg zo het idee dat je het verlies van zondag nog niet verwerkt hebt.
Zodoende.
Ik zie geen frustraties bij de PSV'ers?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pak dan even een bril.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie geen frustraties bij de PSV'ers?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat blup voor PSV is.
haha!!quote:
Ja, ongelooflijk dom van Cocu inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lees net dat Pasveer weer in de goal staat. Cocu leert t ook nooit he? Beetje pingpongen tussen keepers. Zo'n jonge keeper als Zoet moet je alles laten spelen, zelfs al is het in het bekertoernooi. Is echt zo'n trend die nergens op slaat. Alsof het bekertoernooi niets waard is voor die clubs.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Is gewoon een waardeloze coach, met bijna ieder ander coach waren ze vorig seizoen kampioen geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lees net dat Pasveer weer in de goal staat. Cocu leert t ook nooit he? Beetje pingpongen tussen keepers. Zo'n jonge keeper als Zoet moet je alles laten spelen, zelfs al is het in het bekertoernooi. Is echt zo'n trend die nergens op slaat. Alsof het bekertoernooi niets waard is voor die clubs.
De Slob en Caland vinden dit niet zo leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Mijn hemel wat een afgang, wel respect voor de PSV supporters dat ze zich nog steeds in live topics durven te vertonen, in tegenstelling tot een andere groep supporters op FOK!
Het is toch gewoon dieptriest als je 1-1 staat na 45 minuten tegen Almere City?quote:
Wel man, allemaal mad omdat ze bovenaan staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |