Oh ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk met veel plezier uit naar je volgende column op 9lives

Gewoon rood met wit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een oerlelijk tenue heeft Almere City.

eensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een oerlelijk tenue heeft Almere City.

Schik je eens in je voorbeeldfunctie. Volgende week zijn onze evaluatiegesprekken al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet over de kleuren, baklap.

quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
PSV wordt gelukkig een beetje in het zadel geholpen door de scheidsrechter.

Fuck. Even yvonne een doos bonbons sturen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schik je eens in je voorbeeldfunctie. Volgende week zijn onze evaluatiegesprekken al.

Dat is ook weer zo ja. Dan maar Bayern.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Real speelt tegen amateurs wat kan daar leuk aan zijn?

Ik ben blij dat je je huiswerk maakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak ondertussen huiswerk en GAE v Twente kan een topshow worden.
 Ga zo door!
 Ga zo door!

Haha, goeie Stijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE v Twente kan een topshow worden.

Ik zet hem denk ik ook even op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. Dan maar Bayern.

Ik zit in het examenjaar van HAVO.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Wat voor niveau doe jij eigenlijk Stijn?

Ajax, de beste ploeg van de Eredivisie, werd overlopen door Urk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
Arias (de beste back van de Eredivisie volgens davy en cavaliers) geeft een kans weg.
Tegen Almere.

Leuk man, examenjaar is altijd geweldigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit in het examenjaar van HAVO.

Dat is Jetro al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
Arias (de beste back van de Eredivisie volgens davy en cavaliers) geeft een kans weg.
Tegen Almere.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |