daarom iddquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die had ik hier populair gemaakt. Zoals altijd.

Hebben Den Haag ook al uit de beker geknikkerd. Echte cupfighters dit, RAWRquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch gewoon dieptriest als je 1-1 staat na 45 minuten tegen Almere City?Dan ben ik boos ja.

Je lijkt een beetje gefrustreerd.quote:

In de beker gaat het eenmaal soms gewoon anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch gewoon dieptriest als je 1-1 staat na 45 minuten tegen Almere City?Dan ben ik boos ja.

En jij bent de geweldige Jezuïet die een heel hoog niveau hanteert.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Dit hele topic heeft een niveau van lik mijn vestje.

Gelukkig propageert de grote GGMM hoog niveauquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Dit hele topic heeft een niveau van lik mijn vestje.

Uh.. oke.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent de geweldige Jezuïet die een heel hoog niveau hanteert.

ohjaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is net nog gepost dus dat is niet moeilijk.

Zit ie tenminste niet voor paal op de bank.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Doe er maar gauw twee bijmaken, dan kan Bergwijn nog invallen. De parel uit de jeugdopleiding van PSV.

quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:

Nee joh, PSV staat weer 1 doelpunt los. Weer lekker achterover leunen en wachten op de gelijkmaker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Doe er maar gauw twee bijmaken, dan kan Bergwijn nog invallen. De parel uit de jeugdopleiding van PSV.

Ik kijk met veel plezier uit naar je volgende column op 9livesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Die moeten nog steeds bijkomen van hun hack.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk met veel plezier uit naar je volgende column op 9lives

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |