Hai!
Misschien een dom topic, but here goes!
Nooit echt bezig gehouden met mode. Mede omdat het me weinig interesseerde, maar ook omdat ik toch niet het geld had voor wat meer variatie zeg maar. Altijd gewoon t-shirts, truien en gewone spijkerbroeken gehaald en gedragen. Vond een colbert/blazer er bij andere jongens altijd wel leuk uit zien. Netjes, maar toch casual.
Afgelopen week heel wat kleren gehaald, inclusief 5 blazers. 2 wat dunnere en 3 blazers die eigenlijk aanvoelen als een lekker warm vest. Meesten zijn donkerblauw en van wol, behalve de wat koelere.
Nu vraag ik me alleen af wanneer het handig is ze wel of niet te dragen. Ze dienen eigenlijk als jasje, dus is het raar een jas aan te doen als je al een blazer aan hebt? Vanmiddag naar buiten geweest met enkel een shirt met lange mouwen en een blazer en dat ging prima. Maar ik neem aan dat als het regent of het kouder word dat niet meer zo'n strak plan is. Wat doen jullie dan? Blazer en jas, dan voel ik me soms wel heel erg dik ingepakt namelijk.
Dus kortom..in wat voor situaties gebruiken jullie ze? Ze staan me erg leuk en ik voel me er lekker in, dus heb ze graag veel aan, maar binnenshuis voelt het soms al raar om erin rond te lopen, of vergis ik me?