SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gustavo of Bender in een bundesliga team als CDM?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gustavoquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eerste win met jouw team gisteren trouwens gehaald Trapzquote:
Niet helemaal exact hetzelfde, maar speelde prima.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gebruik hem ook. Doet het wel goedquote:Ik gebruik hem in een 4321 als de middelste cm. Maar wel eigenlijk cdm rol dus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cabella?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste win met jouw team gisteren trouwens gehaald Trapz
Niet helemaal exact hetzelfde, maar speelde prima.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb hem dus in die rol dadelijk dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook. Doet het wel goedIk gebruik hem in een 4321 als de middelste cm. Maar wel eigenlijk cdm rol dus.
Speel je nou nog steeds op de PS4 van je zwagert?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste win met jouw team gisteren trouwens gehaald Trapz
Niet helemaal exact hetzelfde, maar speelde prima.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bij mij zijn Diaby en Fer echt gigantische beesten op het middenveld.
Mensen op mijn werk.Wil je even briefpapier ontwerpen en opslaan als een JPG. Moet wel onder de 100kb blijven.
Zit je dan met een A4 ontwerp wat 100kb moet zijn.
Speelde primaquote:![]()
Cabella een goal, Bentiki een goal, Vargas een goal en Sakho een goal (nog nooit een corner zo kiezelhard binnengekopt zien worden in FUT15). Ik heb Rojo op LCB omdat ik die toch nog had, maar weet niet wat ik daarvan moet vinden. En ik vind een linkspoot (Dembele) op LCM niet fijn, dus heb nu Fer LCM en IF Wilkshere CDM.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yup. Stucadoor is bezig in het nieuwe huis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je nou nog steeds op de PS4 van je zwagert?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hou opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fer is Ferschrikkelijk goed.. al sinds FUT11.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En ga je daarna gewoon weer terug naar PS3?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Stucadoor is bezig in het nieuwe huis.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In eerste instantie wel ja. Komende maanden eerst maar eens kijken hoe dat speelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ga je daarna gewoon weer terug naar PS3?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scheelt wel veel of je met 1 of 2 CDM's speelt voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bij mij zijn Diaby en Fer echt gigantische beesten op het middenveld.![]()
Ik vind Dembele sowieso een beetje kak dus daar moet ik iets anders voor verzinnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speelde prima![]()
Cabella een goal, Bentiki een goal, Vargas een goal en Sakho een goal (nog nooit een corner zo kiezelhard binnengekopt zien worden in FUT15). Ik heb Rojo op LCB omdat ik die toch nog had, maar weet niet wat ik daarvan moet vinden. En ik vind een linkspoot (Dembele) op LCM niet fijn, dus heb nu Fer LCM en IF Wilkshere CDM.
Heb je ook Diaby?
Arme jij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja. Komende maanden eerst maar eens kijken hoe dat speelt.
2 CM's en 1 CDMquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Scheelt wel veel of je met 1 of 2 CDM's speelt voor mijn gevoel.41212(2) is de formatie voor mij.
Hihi dat wordt een boze POTS komende tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja. Komende maanden eerst maar eens kijken hoe dat speelt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |