"Die is er niet in deze regio". Hij is verliefd op DIT huis. Emotie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef Postbus100 het volgende:
TS, blijft mijn vraag staan: waarom dit appartement? Er zijn toch wel meer perfecte appartementen?
En wat schiet je daarmee op? Helemaal niets, want netto ontvangt ie evenveel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef Acradavos het volgende:
Ik heb een nieuwe strategie. Een lager bod doen, met financieel voordeel voor de verkoper.Mijn hypotheek blijft hetzelfde. Kijken hoe die reageert.
Dacht ik al wel, alle topics (edit: uit deze reeks) staan er vol mee. Meerdere mensen kaarten dit impliciet of expliciet aan, maar TS wil dat niet zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Messina het volgende:
[..]
"Die is er niet in deze regio". Hij is verliefd op DIT huis. Emotie.
Zou je nou wel zo snel reageren? Ik zou m'n ongenoegen uiten over deze gang van zaken. Kennelijk kan je geen afspraken maken met deze partij. En dan even wachten op de reactie. Nog geen toezegging doen ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef Acradavos het volgende:
Ik heb een nieuwe strategie. Een lager bod doen, met financieel voordeel voor de verkoper.Mijn hypotheek blijft hetzelfde. Kijken hoe die reageert.
Yep.. Geduld is een schone zaak. Ik denk echt dat ze het gewoon proberen in de hoop dat je alsnog zwicht. Dat lukte met het versturen van de facturen van de verbouwing immers ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon stilte houden werkt het best.
Gaat ie spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Man, man, man. Betaal toch gewoon die paar duizend extra, geef er een klap op en je hebt het appartement dat je zo graag wilt hebben.
En dom..maar ja, als je per se een huis wilt hebben doe je weleens dingen te snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laatste bod was sowieso al te hoog.
Waarom, zo bijzonder is het niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En nu heeft hij geen spijt, bedoel je?
Betaal jij de financiering?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Man, man, man. Betaal toch gewoon die paar duizend extra, geef er een klap op en je hebt het appartement dat je zo graag wilt hebben.
Dit ja, TS koopt 'm toch wel, ongeacht wat ze hem flikken en wat ze vragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Die indruk kreeg ik in de eerste vijf posts van deel 1 al.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja, TS koopt 'm toch wel, ongeacht wat ze hem flikken en wat ze vragen.
Je wilt uiteindelijk toch dat dak boven je hoofd, of niet? Laat je dat afketsen op een lousy 5k? Prima, maar dan niet zo huilie huilie doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Betaal jij de financiering?
Jij lijkt me de ideale koper. Ik wil het zo graag, dat je met elke extra kosten erbij genoegen neemt. "ach, die paar euro.. Gaat wel weer over dik 5k uiteindelijk. Rente enzo..over de gehele looptijd van de hypotheek.
Jij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
Lienekien, ben jij nog vrijgezel?
Heeft ie dat nu niet dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wilt uiteindelijk toch dat dak boven je hoofd, of niet? Laat je dat afketsen op een lousy 5k? Prima, maar dan niet zo huilie huilie doen.
Ja, ik wel. Maar ik dacht meer aan een date tussen jou en topicstarter eigenlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |