abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:43:43 #1
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_421498
Hiep hiep hoera! het is eindelijk begonnen, de fase van BB waarnaar ik al vanaf de eerste dag BB1 naar uit zit te kijken! de fase van rebellie, de fase van verzet!
Lekker schijt aan dat geld (want daarvoor zitten ze toch allemaal niet in dat huis, het gaat om de erváring) en schoppen maar!
Ten eerste nomineren we niet meer, of wel, maar gaan er dan lekker niet uit.
Goed zo!
Stap twee: oprotten met die weekopdrachten!
Gewoon lekker niet meer doen! Dan zal het weekbudget wel ingehouden worden.
Wanneer dat gebeurd is het tijd voor stap drie: massaal in hongerstaking! Práchtige tv, psychologen overstuur, kijkcijferkanon, rechten van de mens iedereen valt over VOO heen.
VOO zal proberen de bewoners over te halen weer te eten.
Stap vier: De bewoners stellen een groot aantal eisen als beloning om weer te gaan eten, wanneer het niet wordt ingewilligd dreigen zij het huis te verlaten. Omdat de kijkcijfers nog nooit zo hoog zijn geweest geeft VOO de bewoners wat ze willen, zoals kilo's chocolade, een pc met internet, sauna in de tuin, enz. enz.
De bewoners barricaderen vervolgens het huis, zodat niemand ze er eventueel uit kan halen, en vermaken zich lustig voor de camera's.
Stap vijf:....

Iemand een idee voor stap vijf?

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:45:20 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_421505
Jij keek toch niet?
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:48:35 #3
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_421518
nee, maar verzet intrigeert mij

(hier kon je moeilijk omheen hoor, ook als je niet keek, voor vanochtend wist ik nog niet eens wie Ed was, maar volgens mij weet heel Ned. het nu!)

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:50:53 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_421521
Iemand een idee voor stap vijf?

ja ik!

Complete orgie??

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:09:16 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_421581
quote:
Op 27 oktober 2000 11:43 schreef sataN het volgende:
Hiep hiep hoera! het is eindelijk begonnen, de fase van BB waarnaar ik al vanaf de eerste dag BB1 naar uit zit te kijken! de fase van rebellie, de fase van verzet!
Lekker schijt aan dat geld (want daarvoor zitten ze toch allemaal niet in dat huis, het gaat om de erváring) en schoppen maar!
Ten eerste [jekkerdiejek[/b]
Stap twee: blabla...
Wanneer dat gebeurd is het tijd voor stap drie:jadajadajada
Stap vier: De bewoners stellen een groot aantal eisen als beloning om weer te gaan eten, wanneer het niet wordt ingewilligd dreigen zij het huis te verlaten. Omdat de kijkcijfers nog nooit zo hoog zijn geweest geeft VOO de bewoners wat ze willen, zoals kilo's chocolade, een pc met internet, sauna in de tuin, enz. enz.
De bewoners barricaderen vervolgens het huis, zodat niemand ze er eventueel uit kan halen, en vermaken zich lustig voor de camera's.
Stap vijf:....

Iemand een idee voor stap vijf?


Zet een BUS in de tuin?
Krijg nl. bij stap 4 zo'n deja-vugevoel van BUS1.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')