Ik heb een aantal dagen geleden het nieuwe album van de Foo Fighters aangeschaft en ik moet zeggen dat het een zeer goed album is. Het is echt weer lekker Foo Fighters met hier en daar een wat rustiger nummer, maar natuurlijk ook veel lekkere flotte tracks.
Mijn favo Track: 4.Times Like These
PS: In OO® van deze maand staat een interview met de band. Best leuk om te lezen. Wordt natuurlijk een beetje gebabbeld over Nirvana, maar ook veel over de band zelf....
quote:Is het juist goed als een clip veel op MTV komt
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:49 schreef Ponem het volgende:
Een leuke simpele clip en ze laten 'm veel zien op MTV.
quote:Als de artiest zijn muziek niet aanpast aan MTV wel
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:37 schreef serilaurious het volgende:[..]
Is het juist goed als een clip veel op MTV komt
Tired .. Halo .. Times like these .. All my life .. echt
HMH I'll be there
quote:Ik moet idd zeggen dat dit een van de beste albums is, maar of die beter is dan 'the colour and the shape' kan ik nog niet zeggen...
Op woensdag 30 oktober 2002 12:43 schreef FooFighters het volgende:
Smaken blijven verschillen..... maar ik vindt dit echt de BESTEplaat van de Foo's...
Tired .. Halo .. Times like these .. All my life .. echt
HMH I'll be there
Zeker nu Taylor Hawkins ook de drums voor zijn rekening neemt op de albums, vind ik dat de kwaliteit van de nummers achteruit is gegaan.
The Color and the Shape en There Is Nothing Left to Lose zijn goede platen
het selftitled debuutalbum ken ik niet
quote:Beetje brakke productie, maar met best wel coole nummers
Op woensdag 30 oktober 2002 23:05 schreef edsuit het volgende:[...]
het selftitled debuutalbum ken ik niet
quote:Het is dat je weet dat het Brian May is anders zou het niet echt opvallen vrees ik, wat ik wel grappig vind is de link Queen-Foo Fighters van de laatste jaren, 2 bands die nagenoeg niets gemeen hebben en toch elkaars wegen kruisen........
Op donderdag 31 oktober 2002 14:39 schreef Knaller het volgende:
Brian May heeft toch met 1 nummer meegedaan? Hoe klinkt het?
[Dit bericht is gewijzigd door BrianMay op 18-11-2002 04:48]
Nou volgensmij heb jij nog nooit een nummer van Queen gehoord. Het geluid van Brian herken je uit duizenden. (edit- ik zie nu pas dat je naam BoRhap is)
"2 bands die nagenoeg niets gemeen hebben en toch elkaars wegen kruisen........"
- Volgensmij mag je Dave Grohl en Taylor Hawkins toch wel als de 2 aller grootste Queen fans rekenen onder de celebs.
- Brian May en Roger Taylor hebben 'n aantal keer samen live gespeeld op een tour van de Foo Fighters in 1999
- Taylor Hawkins heeft in 1998 op het nummer Cyborg op Brian May's album Another World gedrumt.
- Dave en Taylor hebben Queen aangekondigt in 2001 bij de Rock 'n Roll Hall Of Fame inductions
- Dave zong toen ook het nummer Tie Your Mother Down
- Brian speelt op het nummer Tired Of You van de nieuwe Foo Fighters CD.
als je de link nu nog niet ziet
quote:Nee, dat klopt...ik heb op een enkele demo na , nagenoeg alles van queen, maar heb er nooit naar geluisterd
Op maandag 18 november 2002 04:48 schreef BrianMay het volgende:
Nou volgensmij heb jij nog nooit een nummer van Queen gehoord. Het geluid van Brian herken je uit duizenden. (edit- ik zie nu pas dat je naam BoRhap is)
quote:Dat noem ik dus elkaars wegen kruisen, een incidentele samenwerking, je vergat "Have a cigar" in je lijstje van de MI soundtrack...
als je de link nu nog niet ziet
quote:ik wist dat ik iets vergeten was
Op maandag 18 november 2002 08:50 schreef bohrap het volgende:
je vergat "Have a cigar" in je lijstje van de MI soundtrack...
Nee, doe mij wat betreft songmateriaal èn sound maar de eerste twee platen (Self-titled, garageplaat en Colour & The Shape, meer "radio friendly" geproduceerd)
quote:Om dit topic maar even een schopje te geven: Ik ben totaal van mening verandert ten opzichte van deze plaat. Wat er gebeurt is (is de bliksem bij mij ingeslagen ofzo?) weet ik niet, maar ik ben nu echt helemaal fan van die plaat! Erg goed, en waar die inderdaad iets verschoven is van de garagerock van die eerste naar een wat meer rechttoe rechtaan rockgeluid is dit toch en erg lekker paat. Topper dus.
Op dinsdag 19 november 2002 11:32 schreef green_machine het volgende:
ik sluit me bij hyperfuzz aan. Die eerste plaat is garagerock to the max! Echt de beste en dan The Color and The Shape. Ik wordt persoonlijk niet echt blij van die nieuwe. Nee, doe mij dan Songs for the Deaf van de Queens maar.
Enne, volgens week Pukkelpop.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |