Bosz net ook al een beetje, vermakelijk welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ernie wordt boos op Milan, topshow.
Dat ook, maar het gaat mij vooral om de ¤2,69 die ik ingezet heb op alle zekerheidjes met als uitzondering Emmenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou toch hilarisch zijn als ze het redden.![]()
Mijn familie is nog beter dan Heraclesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn beter dan Heracles en Dordrecht.
Hebben daar ook budgetten waar de meeste Eerste Divisieclubs alleen maar van kunnen dromen. Vind je het raar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn beter dan Heracles en Dordrecht.
Milan is ook zo'n vervelende vent die eigenlijk alleen maar kutvragen stelt waar een coach totaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bosz net ook al een beetje, vermakelijk wel
Nac Niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn familie is nog beter dan Heracles
Daudquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Seizoen of twee geleden deed Eddy Poelman nog wel eens het bekercommentaar. Waar is 'ie!?
Vind ze eigenlijk even slecht. Alleen die ene middag had NAC een nog grotere off-day dan anders.quote:
Misschien dalijk maar Dortmund opzettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Respect dat jullie zelfs dit kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |