SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:![]()
![]()
inb4:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haten op alles wat met Ajax te maken heeft
Dat niet doen![]()
![]()
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ajax supporters zijn van die mensen die van een brug afspringen als iemand anders het ook doet.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wil je zo graag af van Wieisboos en Lindgren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil je zo graag af van Wieisboos en Lindgren.![]()
![]()
Smileys plaatsen bij een goal achter de computer.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
brandblusser.gifquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Niet![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Niet![]()
![]()
![]()
![]()
Litmanen ging naar het stadion.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisteren![]()
Huh, dan ben ik wel supporter van meerdere clubsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisterenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ach dan ben ik maar een fan. Ik kijk liever voetbal met mijn vaderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.![]()
![]()
komt door ctrl +shiftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Even iets belangrijkers...
Elke keer als ik puush gebruik dan veranderen de instellingen van mijn toetsenbord, weet iemand hoe ik dit voorkom?
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.
Daarna weer ctrl en shift indrukken dus als je het hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en hoevaak moet je daar heen danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.wat is de norm
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Andere toetscombinaties instellen in push?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Even iets belangrijkers...
Elke keer als ik puush gebruik dan veranderen de instellingen van mijn toetsenbord, weet iemand hoe ik dit voorkom?
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |