de pipo w6 bestaat, volgens pipo zelf. helemaal niet met 64GB. daar heb ik ook naar gekeken..quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef FreaZ het volgende:
Ik heb nog even verder gezocht en 64GB versies van de volgende tablets zijn er wel
- pipo w6 (alleen nergens te vinden!)
- onda v891w
- chuwi v89
Maar dan zijn ze weer alleen in 't wit te verkrijgen![]()
![]()
Ik had hier nog een mooi (simpel) overzichtje gevonden van de mogelijke kandidaten http://cngadget.info/2014(...)nch-windows-tablets/
De onda valt dan eigenlijk af. De accu is maarliefst 1500mA kleiner dan de pipo en de chuwi en dat zal toch snel een uur of meer aan batterijtijd zijn lijkt mij zo.
Tot zover de bevindingen van vandaag
EDIT:
Ik kan de pipo W6 niet goedkoper vinden dan ~$160,-
De Chuwi V89 (64gb, dual OS en 3G) is ~$180,-
Enige nadeel van de Chuwi is dan de witte kleur, maar qua bouwkwaliteit e.d. kan ik nauwelijks verschillen ontdekken.
quote:hi, dear, thi keyboard we only have the black color,please be know. Also if you no reply in 48 hours, i will send the black color to you.
Thanks
Heeft natuurlijk iemand zitten zeuren over dat er blauw bij adverentie stond en dat hij een zwarte heeft gekregenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
de pipo w6 bestaat, volgens pipo zelf. helemaal niet met 64GB. daar heb ik ook naar gekeken..
een week (!) na bestellen keyboard case krijg ik het volgende berichtje:
[..]zet die optie dan ook bij de advertentie
hij heeft nu nog 14 dagen om iets af te leveren bij mij.. dat gaat hem vast niet lukken
Mijne is vandaag verzonden met DHL, besteld bij Geekbuying voor zo'n 180 euro. Ben zeer benieuwd!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:45 schreef Dromer het volgende:
Mooi dingetje! Zal wel genoeg kosten?
M'n Teclast is trouwens door Banggood met PostNL verstuurd.![]()
Dat wordt weer lang wachten met een verrotte tracking, ben ik bang.
Hmz, PostNL is hier vaak wel redelijk snel en met goede trackingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:45 schreef Dromer het volgende:
Mooi dingetje! Zal wel genoeg kosten?
M'n Teclast is trouwens door Banggood met PostNL verstuurd.![]()
Dat wordt weer lang wachten met een verrotte tracking, ben ik bang.
Maak je even een mini-reviewquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mijne is vandaag verzonden met DHL, besteld bij Geekbuying voor zo'n 180 euro. Ben zeer benieuwd!
Mijn (enige) ervaring met de internationale PostNL was niet zo denderend. Was volgens de internationale tracking al een week in NL voordat ineens de postbode voor de deur stond. In mijnpakket.nl kon ik het wel toevoegen, maar veranderde écht niks aan de status.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:27 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, PostNL is hier vaak wel redelijk snel en met goede tracking ?
Nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kwam dit tegen op het forum van PIPO:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
~ http://www.pipo.cn/bbs/fo(...)13607&extra=page%3D1
• Intel Core M processor
• 4GB RAM
• 64GB SSD
• 2560x1600 resolutie
![]()
Ook de Teclast? De mijne staat nog op pre-advised in de tracking.quote:
Als het goed is heb ik hem vrijdag! Heb wel de douane-loterij gewonnen; 40 euro aan invoerrechten en btw moeten betalenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ook de Teclast? De mijne staat nog op pre-advised in de tracking.![]()
Misschien kan ik je review lezen voordat ik hem heb.
dhl heeft vooralsnog niets gedaan met de machteging die ik ze heb gegeven voor 37,50quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik hem vrijdag! Heb wel de douane-loterij gewonnen; 40 euro aan invoerrechten en btw moeten betalen
Met DHL of 'gewone' post?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik hem vrijdag! Heb wel de douane-loterij gewonnen; 40 euro aan invoerrechten en btw moeten betalen
DHLquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Met DHL of 'gewone' post?
Ik houd m'n hart vast. De enige keer dat ik de afgelopen jaren ben 'gepakt' was ook met een tablet. Gelukkig maar 22 euro hoeven betalen omdat de aangegeven waarde aangehouden werd)
Telefoons gaan tot nu toe altijd goed.
Oh, dan is het een loterij met erg grote kans in de prijzen te vallen.quote:
Ja, dat zie ik op twiekers ook. Heb je ook een crashende Play Store of hebben ze dat al gefikst? (kun je anders zelf ook doen, zag ik) Zelf wil ik ook graag Android gebruiken, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef ElmoFan het volgende:
Android vind ik wat minder, windows werkt veel mooier.
ditquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Ja, wat loop je nou in jezelf te lullen, man.Hier de PiPO W6 keybocase binnen van DHGate (geen DHGate-gate dus
). Toch nog goedgekomen. Met zelfs een microUSB - female USB stekkertje en een sleutelhangerstylus.
Twee plastic hoekjes zijn een beetje mweh, maar verder not too bad. Muispad is iets wat de Microsoft Universal Keyboard dan weer niet heeft natuurlijk, dus dat brengt de Windows experience wel wat closer en minder gedoe met 1920x1080p op een 8.9" nog dingen nauwkeurig aan weten te klikken. Nog bedankt voor de tip Robert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |