De goedkoopste versie is hier 129 euro dus. Wel leuke prijzenquote:
het is inderdaad wel wat krap bemeten, maar wel leuk spul voor je oudersquote:Op donderdag 6 november 2014 00:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De goedkoopste versie is hier 129 euro dus. Wel leuke prijzenmaar zou ze liever met 2/32 zien
De gratis LTE van de 8'' versie is wel een leuke extra.
Ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef Downstar het volgende:
Gisteravond PostNL even gevraagd over het tracking nummer van mijn Windows Tablet.
Of er al meer bekend was.
'Net binnen, moet nog omgenummerd worden en dat duurt nog een paar dagen'
Vanmorgen 10 uur, ting-dong..
POSTNL met tablet![]()
Maargoed, mijn voyo a1 mini dus binnen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zal hem uiteraard binnenkort grondiger reviewen, maar op het eerste oog ziet hij er prima en snel uit!
Ik zal hem eens testen deze weekquote:Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaringen!
Vannacht twee van deze besteld: http://www.paradigit.nl/belkin-yourtype/80034726/details.aspxquote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Downstar het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ard/32211806664.html
iemand die deze case nog ergens goedkoper weet te vinden?
of een soort gelijk iets?
Het mooiste zou zijn met een windows layout keyboard. Al is dat geen vereiste.
Er zijn zoveel hoesjes te vinden, maar de meeste zijn gewoonweg te lelijk afgewerkt met van dat nep leer of zien er gewoon heel fragiel uit
Ik werd er al voor getiptquote:Op donderdag 20 november 2014 08:18 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Vannacht twee van deze besteld: http://www.paradigit.nl/belkin-yourtype/80034726/details.aspx
12,50 per stuk, wellicht wat voor je?
Edit: Had discription niet gezien, alleen de titel. Je zoekt dus een case, nvm.
quote:Aan het begin van het tablet-tijdperk vond men eigenlijk alleen maar tablets voorzien van een ARM-processor, maar dat landschap is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd. Intel begon in september 2012 namelijk de concurrentiestrijd aan de hand van zijn Atom-processors voor mobiele apparaten, met behoorlijk succes dat deels ondersteund werd door Windows 8.
Daar heeft Intel echter wel een behoorlijke investering voor moeten leveren: de afgelopen twee jaar werd bewust verlies gemaakt met de mobiele tak, waarschijnlijk om marktaandeel in handen te krijgen en de opkomst van ARM-processors deels tegen te gaan. De fabrikant levert sindsdien naar verluidt ongeveer 20 tot 50 USD per tablet in. Gordon Moore, mede-oprichter van Intel, heeft echter te kennen gegeven dat men deze subsidies in 2015 uit zal gaan faseren.
Indien het bedrijf deze strategie langer had willen volhouden, had men de omzet behoorlijk moeten verhogen of de kosten enorm moeten drukken. Voor beide zijn volgens Moore geen haalbare scenario's te bedenken, dus zal de subsidie eraan gaan. Het heeft Intel dit jaar naar verwachting 4 miljard dollar gekost, terwijl er vorig jaar onder de streep 3 miljard dollar verdwenen was: een totale investering van 7 miljard Amerikaanse dollar.
Die $50 lijkt me ook wat aan de hoge kant inderdaad; maar je zit natuurlijk ook nog met andere kosten; niet alleen met productiekosten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef RobertNL het volgende:
20 tot 50 dollar per tablet? Lijkt mij wat overdreven. Als die subsidie er af gaat dan zijn ARM chipsets nog steeds vele malen goedkoper (en dat geloof ik niet direct).
Dan gaat het straks ook niet erg succesvol worden. Kan er niet bij dat de pris van zo'n chipset op 50-80 dollar zit. Zeker gezien ARM chips van de Chinese fabrikanten daar zeker ver onder zitten (8-17 dollar).quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die $50 lijkt me ook wat aan de hoge kant inderdaad; maar je zit natuurlijk ook nog met andere kosten; niet alleen met productiekosten.
Anywho; het kan dus gevolgen hebben voor de tablets straks...
het is dat ik nog wat kosten moet maken, anders was een W6 een leuk instap tabletje geweest voor mijquote:Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef RobertNL het volgende:
Mijn pipo w6 is verzonden
De pipo w2 en onda doe ik maar weg
quote:Op zondag 23 november 2014 11:19 schreef mschol het volgende:
tvp, met reguliere windows wil ik een cheap tablet wel proberen
Kun je nog een goede en goedkope verkoper aanraden?quote:Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef RobertNL het volgende:
Mijn pipo w6 is verzonden
De pipo w2 en onda doe ik maar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |