Dat kan jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moet beter lezen. Ik dacht dat je $6.99 extra moest betalen.![]()
Nou ja; het zit er dus voor een jaar bij.
Volgend jaar nieuwe tablet halen en je kunt weer een jaar vooruit.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat kan ja
Mompelt iets over binnen 3 weken een nieuwe kopen , maar dan van 8,9'' en 1200p scherm
Ik zou graag wel een grote tablet willen kopen dus wel 10inchquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verder nog eisen? Afmetingen etc, etc. Je komt waarschijnlijk uit bij een model met een los toetsenbord/hoesje van 8'' tot 9'' voor die prijs.
Das inderdaad dezelfde als die gouden versie van gearbest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef RobertNL het volgende:
http://www.tinydeal.com/v(...)let-pc-p-139722.html
Alleen is deze zo te zien nog niet beschikbaar. Voor 150 euro is dit wel een van de weinige keuzes en dan komt het toetsenbord er nog wel overheen.
Reviewtje?quote:Op maandag 3 november 2014 01:39 schreef Downstar het volgende:
Hmmm Nice, op een topic als dit zat ik te wachten
Hier is als het goed is een Voyo A1 Mini (8 inch windows tablet) onderweg naar mij
Ben erg benieuwd!
Ziet er goed uitquote:Op maandag 3 november 2014 13:07 schreef igi0n het volgende:
Hij is binnen! De Onda v891w[ afbeelding ]
Ik had eerst de voyo A1 mini gekocht, maar die werd niet geleverd maar ik wou niet weer 3 week wachten, dus maar met DHL besteldquote:Op maandag 3 november 2014 13:14 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ziet er goed uitsnelle levering btw
Hier ook als het goed isquote:Op maandag 3 november 2014 13:07 schreef igi0n het volgende:
Hij is binnen! De Onda v891w[ afbeelding ]
Waar had je die voyo A1 mini gekochtquote:Op maandag 3 november 2014 13:15 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik had eerst de voyo A1 mini gekocht, maar die werd niet geleverd maar ik wou niet weer 3 week wachten, dus maar met DHL besteld
Banggood!quote:Op maandag 3 november 2014 20:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waar had je die voyo A1 mini gekocht?
ah gelukkig,quote:
Spannend! Hopelijk wordt hij snel verzonden, maar bekijk het aan de goede kant: je hebt gelukkig geen verkeerde batch-tablet gekregen, dat was nog zuurder geweestquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah gelukkig,
Ik heb hem via gearbest besteld.
al ben ik ook wel even bezig geweest met verzendingen etc.
Ze konden hem niet leveren, toen waren er veel klachten met een batch ofzo.
Nu zouden ze hem eindelijk hebben en deze week verzenden..
Maar voorlopig nog geen bericht gehad...
Als het goed is wordt hij morgen verzondenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:37 schreef igi0n het volgende:
[..]
Spannend! Hopelijk wordt hij snel verzonden, maar bekijk het aan de goede kant: je hebt gelukkig geen verkeerde batch-tablet gekregen, dat was nog zuurder geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |