Welke 'multimediagerichtheid' van Android? Ik begrijp niet zo goed wat je daar mee bedoelt?quote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Doe mij maar RemixOS. Voor degenen die gaan voor een Windows-like bureaubladomgeving, met de intuïtiviteit en multimediagerichtheid van Android. 'k Heb de dualboot Chuwi Hi10 Pro met dock ,(stukje productiviteitenhancement). Runt ook Windows, maar vind dat zelf helemaal niet fijn. En Android op een tablet zelf is niet veel anders dan een megasmartphone
Google Playstore met tablet/smartphone/touch optimized spul. Lichte games, browsen in mobile mode (altijd nog de mogelijkheid 'desktop site' op te vragen), easy going toegewijde apps als YouTube e.d. Easy breezy. Windows is eerder gericht op productiviteit, maar ik kan met zo'n tablet niet m'n laptop gaan lopen vervangen omdat dat dan in vergelijking zo traag is als de pest. Maar daar heb je Windows juist voor, dat je software kunt draaien. Als ik toch voornamelijk browse en misschien een paar mailtjes typ of whatever, dan gebruik ik liever een Android based systeem dat daarnaast ook leuk is als portable media player. Beetje uit de kluiten gegroeide MP4 speler. Daarom is een tablet ook zo populair by kids these days en die runt dan of iOS of Android. Windows geven ze niet bepaald een zak om. Topic hier: DIG / [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office) .quote:Op zondag 25 december 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Welke 'multimediagerichtheid' van Android? Ik begrijp niet zo goed wat je daar mee bedoelt?
Je kunt Android op een telefoon niet echt vergelijken met Android op een laptop/tablet. Maar goed, als jij het wil succesquote:Op zondag 25 december 2016 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, het moet android zijn. Ik heb genoeg van Windows. Volgende week weer Android telefoon.
Ik heb het allebei gehad. Windows komt er niet veel beter vanaf dan Android.quote:Op maandag 26 december 2016 08:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt Android op een telefoon niet echt vergelijken met Android op een laptop/tablet. Maar goed, als jij het wil succes
Ik ook. Of het beter is of niet, Windows is in ieder geval veel praktischer. Maar je hebt een aantal posts terug al een link gekregen met Android 2-1's.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb het allebei gehad. Windows komt er niet veel beter vanaf dan Android.
Je 'ik wil photoshoppen' opmerking klapt eigenlijk alles uit elkaar. je kunt op een android tablet gewoon niet goed Photoshoppen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb het allebei gehad. Windows komt er niet veel beter vanaf dan Android.
Nou...quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik weet wel waar ik het over heb.
Een beetje merkwaardige keuze. Meestal weten mensen of ze een tablet of laptop willen hebben... Zit nogal wat verschil tussen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Raf84 het volgende:
Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik ga kopen. Een macbook pro 2015 of een tablet.
Ik heb nu een Lenovo Yoga dus windows tablet met toetsenbord er aan vast.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:38 schreef oheng het volgende:
"Een macbook pro 2015" lawl, waarom wil niemand de 2016?![]()
Enfin, een beetje merkwaardige keuze verder. Meestal weten mensen of ze een tablet of laptop willen hebben... Zit nogal wat verschil tussen.
Even Samsung en Apple buiten beschouwing gelaten. Wat heb je nu, een laptop of een tablet?
En wat zou je het liefste willen hebben qua dagelijks gebruik: laptop of tablet?
Denk dat ik dat dan maar op mijn werk laptop ga doen. Je kunt niet alles hebben (helaas).quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je 'ik wil photoshoppen' opmerking klapt eigenlijk alles uit elkaar. je kunt op een android tablet gewoon niet goed Photoshoppen.
Opgelost dus. Je wilt een mediaconsumptie-tablet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk dat ik dat dan maar op mijn werk laptop ga doen. Je kunt niet alles hebben (helaas).
Reken maar niet op veel lagere prijzen. Voor tablets zijn de gebruikte SOC's echt highend en dan zijn dit best al redelijke prijzen.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:41 schreef Iemand91 het volgende:
Huawei presenteert MediaPad M5-tablets met Android 8.0
Dit zijn best geinige tablets.
Hopelijk zijn de straatprijzen uiteindelijk lager dan de adviesprijzen en dan zijn het denk ik wel aanraders.
Hopelijk volgen er nog meer deze dagen van de MWC.
Soms willen straatprijzen nog wel eens wat lager liggen dan adviesprijzen, vandaar.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
Reken maar niet op veel lagere prijzen. Voor tablets zijn de gebruikte SOC's echt highend en dan zijn dit best al redelijke prijzen.
De Android tabletmarkt is gewoon tamelijk dood.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Nou de Huawei M5 is momenteel op Amazon.it in de aanbieding voor maar ¤315.
Kost overal nog ¤399.
Men is er echter achter gekomen dat ze geen Widevine Level 1 drm ondersteunen; ofwel geen Netflix HD, Amazon HD enz.
Bij OnePlus moest je hiervoor de telefoon opsturen dus de kans dat de Huawei M5 überhaupt dit later nog zal ondersteunen is klein...
Velen hebben de M5 daarom alweer retour gedaan. Jammer, want ik ben op zoek naar een tablet voor iemand en dit leek dé tablet om te halen...
Best jammer, straks moeten we allemaal aan de apple.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Android tabletmarkt is gewoon tamelijk dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |