SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
Speciaal voor Tobi:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een kuttopics de laatste tijd
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
MAAR WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kuttopics de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
Dit lijkt me een mooi nieuw dieptepunt van de dagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan dat dieptepunt van de dag nu uit de OP? Aangezien er weer een nieuwe dag is begonnen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit lijkt me een mooi nieuw dieptepunt van de dag
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lekker makkelijk scoren weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit lijkt me een mooi nieuw dieptepunt van de dag
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Duitsland is natuurlijk het hoogtepunt van de dag, want vliegtax
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoogtepunt? Dat gaan we niet doen we houden het bij dieptepuntenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
Duitsland is natuurlijk het hoogtepunt van de dag, want vliegtaxDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.createfarts.com/
Bazen website. uren plezier
http://www.createfarts.com/crbr_aa0_send.htm de beste die ik heb kunnen maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Over anderhalve week een weekje naar Tenerife, maar ik word niet zo blij van de weersverwachting
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit lijkt me een mooi nieuw dieptepunt van de dag![]()
Verder wel lekker vooruitzicht, neem aan vakantie. Ga je toevallig nog naar die Orka's show of dat glijbanen water park?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over anderhalve week een weekje naar Tenerife, maar ik word niet zo blij van de weersverwachting![]()
Altijd warm daar man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over anderhalve week een weekje naar Tenerife, maar ik word niet zo blij van de weersverwachting
Meneer ik moet aandacht hebben...
Daar zijn mijn ouders vorige maand nog geweest. Was niet echt bijzonder zeiden ze.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over anderhalve week een weekje naar Tenerife, maar ik word niet zo blij van de weersverwachting![]()
Ja dat werd mij ook verteld, maar bij mij staan op al die sites regen vanaf zaterdag als ik aankom hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd warm daar man.
Meneer ik moet aandacht hebben...
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Niet voor niks overwinteren mensen daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat werd mij ook verteld, maar bij mij staan op al die sites regen vanaf zaterdag als ik aankom hoorleuke eiland hoor! De teide beklimmen
Ja als je met je reet de hele dag in het zwembad ligt is het niet bijzonder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zijn mijn ouders vorige maand nog geweest. Was niet echt bijzonder zeiden ze.
Wel naar Siam park ja, rest heb ik niet echt behoefte aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Verder wel lekker vooruitzicht, neem aan vakantie. Ga je toevallig nog naar die Orka's show of dat glijbanen water park?Woont familie van mijn vriendin dus daarom gaan we erheen. Wel leuk dat je zo positief bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zijn mijn ouders vorige maand nog geweest. Was niet echt bijzonder zeiden ze.
Elke dag![]()
Die gozer komt niet verder dan de AH XL in Leeuwarden.. lekker laten lullen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel naar Siam park ja, rest heb ik niet echt behoefte aan
[..]
Woont familie van mijn vriendin dus daarom gaan we erheen. Wel leuk dat je zo positief bentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja daar moet ik van mijn vriendin ook mee naartoe, maar lijkt me niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet voor niks overwinteren mensen daar.leuke eiland hoor! De teide beklimmen
[..]
Ja als je met je reet de hele dag in het zwembad ligt is het niet bijzonder.![]()
Meer zin om Playa de las Americas onveilig te maken bohhh.
En eerst onbeperkt zuipen int hotel de hele dag
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Woont familie van mijn vriendin dus daarom gaan we erheen. Wel leuk dat je zo positief bent![]()
Iedere bustrip naar Rubberkutterveen en buurtsupermartkbezoek beschrijven als een ware beproeving en spannende ervaring, maar Tenerife niets bijzonders noemen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben zelf op La Palma geweest, dat was wel bijzonder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel naar Siam park ja, rest heb ik niet echt behoefte aan
[..]
Woont familie van mijn vriendin dus daarom gaan we erheen. Wel leuk dat je zo positief bentIk zeg toch niet dat ik er zelf ben geweest? Ik zeg alleen dat MIJN OUDERS het niet bijzonder vonden. Even beter lezen a.u.b.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Iedere bustrip naar Rubberkutterveen en buurtsupermartkbezoek beschrijven als een ware beproeving, maar Tenerife niets bijzonders noemen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: