quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen vind het mooi
Nee hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen vind het mooi
quote:Ga ik even volgen. Waas bijna over gestapt. Daar as dat ik heeft. Zeker als het niet gegrond is
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat klushok is inderdaad een stuk gezelliger![]()
Maar waarom heb je je gereedschap niet gegessood en met glitters versierd?
Breng d'r nou niet op ideeën....quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef PDaalemmer het volgende:
[..]
Nu past ie niet meer bij de lijst op de achtergrond... tsss
Waarom toch allemaal dezelfde poep op hun deur? Al die Gerda's denken: Oh, ik zie iets origineels op facebook, laat ik precies dezelfde gebruiken. Waardoor het nu afgezaagd en cliché is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef Crientj het volgende:
Ik liep gister langs een marktkraam waar iemand bloedserieus die gepimpte schoenen uit de OP verkocht..
Oh en dit.
[ afbeelding ].
Hoe erg heb je moeten lachen of kon je het een klein beetje inhoudenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef MaLo het volgende:
Ik ben gisteren in een Gerda-huis geweest
Letters op deuren, dienbladen met hartjes en Action-theelichtjes met een labeltje, brocante behang op één muur, alles in zwart/wit/grijstinten met af en toe een hip roze of paars accentje, opgemaakte vazen met Action foambloemen. Dat huis had bijna alles, behalve een krans op de deur![]()
Ik kon me inhouden. Maar terug in de auto had ik wel een grijns op mijn gezichtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe erg heb je moeten lachen of kon je het een klein beetje inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |