Ik drink Amstel noch Heineken, volgens mij had ik dat al aangegeven, pauper.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent zeker van dat volk die weigert om een bepaald merk bier te drinken omdat het ontzettend verschilt van een ander.. Bijv Amstel tov Heineken![]()
jawel, daarom drink ik zelden bier.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef remi1986 het volgende:
worden jullie niet gewoon vol van bier? Zwaar op de maag en zeiken als een reiger?
Met mixdrankjes krijg je zoveel meer vocht binnen, maar hoef ik tenminste niet om de 20 minuten zeiken
als je weinig gegeten hebt valt het meequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef remi1986 het volgende:
worden jullie niet gewoon vol van bier? Zwaar op de maag en zeiken als een reiger?
Met mixdrankjes krijg je zoveel meer vocht binnen, maar hoef ik tenminste niet om de 20 minuten zeiken
laat mequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast![]()
Flessoes? Nu doe je het er gewoon om
Ja, daarom is sterke drank ook chiller als je uitgaat, maar ik vind het wel een stuk smeriger.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef remi1986 het volgende:
in Nederland zijn bijna alle a-merken pilsquote:
ach de eerste paar whiskys branden...na stuk of wat merk je dat niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom is sterke drank ook chiller als je uitgaat, maar ik vind het wel een stuk smeriger.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
wat is het verschil tussen bier en pils eigenlijk?
pils is een soort bier, zoals heineken, amstel, bavaria, grolsch en dommelschquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
dat is waarquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach de eerste paar whiskys branden...na stuk of wat merk je dat niet meer
Kanker, ik kwam klaar zonder dat ik een stijve had.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
Om een stijfje van je krijgen
http://www.biernet.nl/alg(...)-tussen-bier-en-pilsquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
Safari? dat is rond 15-20 procent toch? Daar drink je een fles van leeg en voel je nog niksquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb meer last van Safari dan Whiskey.
#Retrystruggles
Ik vind suiker kut.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef remi1986 het volgende:
Safari? dat is rond 15-20 procent toch? Daar drink je een fles van leeg en voel je nog niks
Whisky's branden??quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach de eerste paar whiskys branden...na stuk of wat merk je dat niet meer
quote:
suiker verminderd bij veel soorten drugs ook de werking, dus ook bij alcoholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |