SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee geen 5S een gewone 5, heb zelf een samsung s3 nu maar anders wacht ik even tot ik kan verlengen en neem ik een samsung s5quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]5S dan.
Ik zou sowieso voor een Samsung gaan.![]()
Vind 250 wel aan de prijs.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Nee geen 5S een gewone 5, heb zelf een samsung s3 nu maar anders wacht ik even tot ik kan verlengen en neem ik een samsung s5Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind het zelf wel lekker om een beetje te kloten met een telefoon maar dat kan je met een iPhone wel vergeten omdat het helemaal op slot staat. Als jou dat niks uitmaakt zou ik gewoon voor een iPhone gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Nee geen 5S een gewone 5, heb zelf een samsung s3 nu maar anders wacht ik even tot ik kan verlengen en neem ik een samsung s5Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vind zelf mijn Samsung meer dan prima alleen hoor altijd veel van die mensen over de iphone waardoor ik toch wel nieuwsgierig ben geraakt om zo'n ding eens te proberen nu ik het geld er voor hebquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel lekker om een beetje te kloten met een telefoon maar dat kan je met een iPhone wel vergeten omdat het helemaal op slot staat. Als jou dat niks uitmaakt zou ik gewoon voor een iPhone gaan.![]()
Qua functionaliteit doet zo'n iPhone niet onder voor een Samsung (misschien zelfs wel iets minder functionaliteiten).quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vind zelf mijn Samsung meer dan prima alleen hoor altijd veel van die mensen over de iphone waardoor ik toch wel nieuwsgierig ben geraakt om zo'n ding eens te proberen nu ik het geld er voor hebRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat ik het nog wel een tijdje zo laat dan, misschien als ik een keer kan verlengen met m'n abbo maar eens kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Qua functionaliteit doet zo'n iPhone niet onder voor een Samsung (misschien zelfs wel iets minder functionaliteiten).Ben wel een twijfelaar, denk erover om woensdag dan eindelijk een next gen console te gaan kopen maar weet nog steeds niet welke
![]()
![]()
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Ben wel een twijfelaar, denk erover om woensdag dan eindelijk een next gen console te gaan kopen maar weet nog steeds niet welkeSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daar kan ik je wel mee helpen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ik het nog wel een tijdje zo laat dan, misschien als ik een keer kan verlengen met m'n abbo maar eens kijkenBen wel een twijfelaar, denk erover om woensdag dan eindelijk een next gen console te gaan kopen maar weet nog steeds niet welke
Playstationgeen Mocrobox.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op zich kan het me niet zoveel schelen ik zit alleen met die controller, ben die van de xbox zo gewend dat ik bang ben dat ik met de playstation controller ga falenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar kan ik je wel mee helpen.
Playstationgeen Mocrobox.
![]()
Vast al gezegd, maar wel fijn dat Toefjes aan tafel zit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zien we die ook nog eens ja. Zijn vervanger hier mag ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:03 schreef DuTank het volgende:
Vast al gezegd, maar wel fijn dat Toefjes aan tafel zit.![]()
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 27-10-2014 om 19:45:29Just an FYI: 3rd strikes (account bans) were carried out against coin buyers and promoters at the end of last week. reageer retweet
![]()
't is watquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Zhano het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 27-10-2014 om 19:45:29Just an FYI: 3rd strikes (account bans) were carried out against coin buyers and promoters at the end of last week. reageer retweet
Namen en rugnummers aub. Virtuele schandpaal alles.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |