Ik denk dat hij meer zin heeft in een kapsalon. Komt er zo aan jongen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:29 schreef NightH4wk het volgende:
Hi Hamish, wil je pizza vandaag? Bel wel even alvast.
Ik heb je gecontacteerd. Zijn het Nederlandse aandelen waarover je tips wil krijgen? Voorlopig 6% winst met de eerste tips in 2 dagen (Belgische aandelen)... Er is keuze uit Amerikaanse, Franse, Nederlandse, Belgische en Duitse aandelen. Slechts één categorie selecteren a.u.b. Anderen op dit forum mogen zich ook gerust inschrijven (GRATIS!)quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
hee hamish
ik ben geinterseeerd
benader mij prive op peter_22cm@ilse.nl
En een beetje autistisch. Ik ben begonnen op mijn 16e. Maar wat voor resultaten heb jij geboekt dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef Beursintroductie2014 het volgende:
Doe ik helemaal niet, maar vanaf mijn 9e kende ik al alle bel-20 bedrijven vanbuiten... Maar goed, ik ben niet speciaal gewoon normaal en sober
Kom op, het is een kind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Teydelyk het volgende:
En een beetje autistisch. Ik ben begonnen op mijn 16e. Maar wat voor resultaten heb jij geboekt dan?
Bedankt voor de tips. TA zal ik toch wel nog gebruiken, maar ik zal in de informatie dieper op in gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef piepeloi55 het volgende:
Niet zo letten op de reaguurders die op die leeftijd de hele dag zaten te gamen, blowen e.d.
Je site is een leuke intentie, maar ik wil je wel enkele tips meegeven. Probeer (cijfermatig) te onderbouwen waarom een bedrijf een goede of slechte investering is. Laat technische analyse voor wat het is of backtest deze, de meeste indicatoren hebben namelijk totaal geen of een verwaarloosbare voorspelbare waarde. Als je gezien wilt worden als een 'prof' moet je je ook wetenschappelijk opstellen, kenners prikken hier zo doorheen.
Voorbeeld: ''Het aandeel Audi is net zoals andere aandelen ondergewaardeerd door de salamicrash. Een reden waarom ik vind dat u Audi in de portefeuille moet hebben: het bedrijf groeit door te blijven investeren. De koers kan zeker nog 15% stijgen omdat ze sterker groeien dan andere autoproducenten zoals BMW en Volkswagen.
Afgaande op deze informatie kun je niet bepalen of een aandeel toekomstperspectief heeft. De uitleg is algemeen, subjectief en amper onderbouwd. Beleggen is meer dan een vinger in de lucht steken en aanvoelen welke kant de windrichting is, ook al lijkt dat niet zo. De laatste jaren kon je vrijwel alles kopen immers.
Probeer je tips meer (cijfermatig) te onderbouwen en laat technische analyse in de la. Kom bijvoorbeeld met onafhankelijke groeiprognoses van bepaalde modellen auto's, trends, ROI op vergelijkbare investeringen, waarderingen e.d. Je bent 14 en zult nog jarenlang leren, maar als je nu al begint met een goede kijk bespaar je jaren aan onzin die niet het return van een investering bepalen. Begin bijvoorbeeld met een paar boeken over value investing.
het is te zien aan je spelfouten jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:27 schreef Beursintroductie2014 het volgende:
Beste
Ik ben Hamish, de jongste belegger van Europa en misschien wel van de wereld op dit moment. Ik ben 14 en al geïnteresseerd in de beurs vanaf 12 (toen begon h
Ik heb een
Ik geef ook gratis tips weg. Deze kan je verkrijgen door het formulier op de startpagina of andere pagina's in te vullen of door te mailen naar mezelf: hamish.maertens@hotmail.be
De bedoeling van deze topic is om bij te leren van iedereen.
Ik zal hier soms artikeltjes plaatsen van m'n website zonder link, reclame...
Bedankt!
Mvg
Hamish
Gelukkig is dit strafbaar en heb je heel veel meer invloed nodig om dit te laten werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Opzich is dit wel slim van TS.
1. Vandaag koopt hij voor zeg 1 euro per stuk 100 aandelen van bedrijf X
2. Morgen schrijft hij in zijn spammail dat hij verwacht dat bedrijf X het goed gaat doen. Nog geen aankoopadvies
3. Overmorgen schrijft hij dat hij van opbouwend naar kopen overschakelt
4. Mensen kopen 'massaal' (100 man is niet massaal) het aandeel voor 1 euro
5. Koers stijgt van 1 euro naar 1,10, mede dankzij deze aankopen op zijn advies
6. TS verkoopt zijn aandelen en wint dus 100 x 0,10 = 10 euro
Snel verdiend met zo'n 'website' en wat spam op Fok!.
Nina, ben jij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |