Gaat er vooral om dat je weet wat je zelf wilt. Wat is t minimum waar je genoegen mee neemt zonder dat je je echt benadeeld voelt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou ook niet weten wat hoort of wat gangbaar is. EN wat er mogelijk is of wat redelijk is om te eisen/vragen. Ik ben ook niet t type om als een Michael bay met explosieven door die sollicitatie heen te gaan. Waardoor ik uiteindelijk mezelf waarschijnlijk wel benadeel
Als je meer van baan wisselt heb je denk ik ook meer referanties. Ik heb alleen de huidige en minder zou ik dus niet willenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat je weet wat je zelf wilt. Wat is t minimum waar je genoegen mee neemt zonder dat je je echt benadeeld voelt.
Nouja ik ben wel paar x van baan gewisseld en mijn voorwaarde was 1x dat ik er minimaal 500 bruto op vooruit wou, dat veels te makkelijk gekregenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je meer van baan wisselt heb je denk ik ook meer referanties. Ik heb alleen de huidige en minder zou ik dus niet willen
Die van 28 naar 24.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:35 schreef Cue_ het volgende:
Ipv die 24 z(standaard) bedoel je. Dus 2 minder dan de 28 die je nu hebt
Oh ja dat zou kunnen. En dan kom ik al bijna op wat ik nu netto krijg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:36 schreef Cue_ het volgende:
Telefoon van de zaak vindt ik vooral irritant. Gebruik vaak mm eigen. Heb ook net nieuw contract afgesloten
Maar je kan evt je eigen downgraden naar bijna niets?
Ja precies. Dus het balanceert allemaal wel uit. Alleen had ik liever hetzelfde bedrag op mijn rekening gehad. Mijn uitgaven zijn niet plots minder met meer vrije tijd. Sterker nog....quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:39 schreef Cue_ het volgende:
En die 200 netto minder pm is niet beiden op 40 uur gebaseerd neem ik aan. Dus die 4 uur minder werken kost je dus eig 200 pm ?
Eindejaars compenseert daar de helft van ong.
Tis ook geen klein bedrag natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies. Dus het balanceert allemaal wel uit. Alleen had ik liever hetzelfde bedrag op mijn rekening gehad. Mijn uitgaven zijn niet plots minder met meer vrije tijd. Sterker nog....
Zuur is dat he. Vandaag weer hele dag werken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:48 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Niet kunnen slapenheb het nog half drie zien worden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:48 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Niet kunnen slapenheb het nog half drie zien worden
Ja, het is verschrikkelijk, ik ga van een bedrijf dat de auto prefereert naar de frigging treinwinkel, en ik moet 15e per maand extra gaan betalen voor een 1ste klas vrij (die ik dus nu ook al heb)quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis ook geen klein bedrag natuurlijk.
Qua woonwerk vergoeding zit daar nog verschil in?
Ja graag gedaan hoop dat je eruit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |