Nou ja, ik vond haar nogal hysterisch doen en dat de relatie nu uit was en zo. Dus ik vroeg me af of ze weer een beetje bij zinnen was gekomen en de relatie weer een kans heeft gegeven, want afgezien van het drugsgebruik en de gevolgen daar van klonk het niet als een verkeerde relatie.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef eleusis het volgende:
Is er echt veel op te lossen? Gewoon wat minder gebruiken en er een beetje over ouwehoeren, dan is het grootste probleem wel weg toch?
Moreel verwerpelijke of gevaarlijke dingen doen is een risico als je blackout dronken/van de wereld bent. Hij had zichzelf niet onder controle op dat moment. De gebruiker blijft verantwoordelijk voor zijn daden, want hij heeft er zelf voor gekozen om zo veel te nemen, maar hij heeft er niet voor gekozen om een aanrander te worden, dus dat zou TS hem wel mogen vergeven. Zeker als hij berouw toont en stappen onderneemt om te minderen. Vind ik dan!
Mee eens! De tijd zal zijn werk wel doen hoop ik. De week na gebruik van pep/pillen kan je ook nog wel wat emotioneel instabiel zijn en dingen wat zwaar opvatten. Niet de beste tijd om grote beslissingen over je relatie te nemen. Neem een lekker theetje TS en praat er nog 'es rustig over.quote:Op zondag 2 november 2014 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond haar nogal hysterisch doen en dat de relatie nu uit was en zo. Dus ik vroeg me af of ze weer een beetje bij zinnen was gekomen en de relatie weer een kans heeft gegeven, want afgezien van het drugsgebruik en de gevolgen daar van klonk het niet als een verkeerde relatie.
Natuurlijk komt het niet door de drugs. Maar het geeft wel een aardig beeld van het soort mensen waar we hiermee te maken hebben.quote:Op zondag 2 november 2014 02:01 schreef emmyemmy het volgende:
Iedereen die zegt dat dat toch maar komt door de drugs
Voor zover ik weet kon zij wel dr handjes thuis houden.
Drugs werkt niet zoals jij denkt, er bestaat niet een drug die iedereen hetzelfde gedrag laat vertonen.quote:Op zondag 2 november 2014 02:01 schreef emmyemmy het volgende:
Ja, want iemand die nuchter is randt een vrouw aan waar zijn vriendin bij is.quote:Op zondag 2 november 2014 02:01 schreef emmyemmy het volgende:
Allebei moeten ze van die troep afblijven. Maar zij kon d'r handjes thuis houden, hij niet. Zijn probleem, weg ermee.quote:Op zondag 2 november 2014 09:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want iemand die nuchter is randt een vrouw aan waar zijn vriendin bij is.
Dan kiest hij ervoor om in die staat te komen, en is hij alsnog verantwoordelijkquote:Op zondag 2 november 2014 09:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Drugs werkt niet zoals jij denkt, er bestaat niet een drug die iedereen hetzelfde gedrag laat vertonen.
quote:
Eens. Drugs zijn geen excuus voor bepaald gedrag.quote:Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dan kiest hij ervoor om in die staat te komen, en is hij alsnog verantwoordelijk
Jammer, she is gone.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:30 schreef kloontientien het volgende:
Goed, het verandert in een KLB topic.
Bedankt allemaal, fijne avond.
Deze post ook wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:03 schreef ZarB het volgende:
Wat schattig. Het ene junkie flipt om het andere junkie. Bijna meelijwekkend, dit hele tafereeltje.
Kijk maar uit, voor je het weet pakken ze een OD en gaan ze vreemd doen, belanden ze in een weiland en springen ze voor de trein --> weer ene hele dag het treinverkeer in de war.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:24 schreef Twiitch het volgende:
Neem samen een overdosis. Weet je hoe romantisch.
Zelf een junkie?quote:
Iedereen is een junkie, alleen zijn er nogal wat mensen die dat niet door hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zelf een junkie?![]()
Als het om het woord gaat: dat klopt gewoon
Deze reactie verwoord al mijn gedachtenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
Hahaha wat een paupertopic. En het drama, het dráma dat er bij komt kijken. Snot dit dat, bidden, ik verdien je niet blabla, een film is er niks bij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |